کد خبر: 170932 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 آذر 1401 - 11:41
۱۷۰۰ میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده در استان بوشهر پرداخت شد

اتحادخبر: مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان منابع مالی از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‎‌ها، دهیاری‎‏‌ها و روستاهای فاقد دهیاری این استان پرداخت شده است.محمد جواد رستمی  در بوشهر با اشاره به اینکه مالیات وصول شده در 7 ماه امسال 55 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است اظهار داشت: در...

اتحادخبر: مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان منابع مالی از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‎‌ها، دهیاری‎‏‌ها و روستاهای فاقد دهیاری این استان پرداخت شده است.

1700 میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده در استان بوشهر پرداخت شد

به گزارش تنسیم؛ محمد جواد رستمی  در بوشهر با اشاره به اینکه مالیات وصول شده در 7 ماه امسال 55 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است اظهار داشت: در مدت یاد شده شش هزار و 900 میلیارد تومان مالیات وصول شد که نسبت به سهمیه مصوب 91 درصد آن محقق شده است.

وی پرداخت اعتبارات از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در نیمه نخست امسال یک‌هزار و 700 میلیارد تومان منابع مالی از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌‌ها، دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری این استان پرداخت شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر اضافه کرد: منابع اعتباری یاد شده به حساب دهیاری‌ها، شهرداری‌ها و فرمانداری‌های استان بوشهر واریز شده است.

رستمی از افزایش اعتبارات یاد شده نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و بیان کرد: پرداخت‌ یک‌هزار و 700 میلیارد تومان منابع مالی به دهیاری‌ها، فرمانداری و شهرداری‌های استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل 80 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به قانون مالیات بر ارزش افزوده خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه بوشهر میزبان واحدهای بزرگ صنعتی و پتروشیمی به‌ویژه در جنوب استان است، قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده منجر به افزایش درآمد از این محل شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر اضافه کرد: عمده منابع مالی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از محل همین درآمدها تأمین می‌شود که تأثیر بالایی در پیشبرد پروژه‌های روستایی و شهری دارد.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/170932