کد خبر: 170880 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 آذر 1401 - 10:29
مدیرکل صمت استان بوشهر:
چهار پروژه زیرساختی معادن در بوشهر اجرا می‌شود

اتحادخبر: مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اجرای ۴ پروژه زیرساختی در بخش معدن استان شامل اکتشافات معدنی، نقشه‌های زمین شناسی، پروژه راه‌های دسترسی و برق رسانی به معادن در استان خبر داد. مهدی صفوی روز سه‌شنبه اول آذر با توجه به اهمیت تکمیل زیر ساخت‌های معدنی اظهار کرد: در زیر گروه پهنه‌های اکتشافی، این پهنه‌ها با همکاری سازمان توسعه و...

 

اتحادخبر: مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اجرای ۴ پروژه زیرساختی در بخش معدن استان شامل اکتشافات معدنی، نقشه‌های زمین شناسی، پروژه راه‌های دسترسی و برق رسانی به معادن در استان خبر داد.

چهار پروژه زیرساختی معادن در بوشهر اجرا می‌شود

به گزارش ایسنا؛ مهدی صفوی روز سه‌شنبه اول آذر با توجه به اهمیت تکمیل زیر ساخت‌های معدنی اظهار کرد: در زیر گروه پهنه‌های اکتشافی، این پهنه‌ها با همکاری سازمان توسعه و نوسازی معادن اجرا شده که تاکنون یک پهنه با جنس معدنی بوکسیت موفق به دریافت پروانه اکتشاف شده است. 

وی اضافه کرد: به منظور مطالعات اکتشافی در استان؛ با همکاری سازمان زمین شناسی و از محل بودجه استانی نسبت به تهیه نقشه زمین شناسی اقدام شد که این مطالعه در حال حاضر توسط پیمانکار انجام شده و گزارش آن در حال بررسی‌های اولیه می‌باشد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: در زیر گروه پروژه‌های راهسازی؛ این پروژه‌ها در دو گروه پروژه‌های اجرا شده توسط سازمــان توسعـه و نوســـازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و پروژه‌های اجراشده توسط اداره کل صمت استان قابل تفکیک است. 

صفوی اضافه کرد: پروژه‌های راهسازی که تاکنون از سوی ایمیدرو اجرا شده و تحویل گردیده شامل:۱ - اشکالی آباد۲- تنگ پلنگی۳ - تلخاب و علاوه بر این دو پروژه دیگر نیز مطالعات اولیه آن انجام شده است که شامل امیر دیوان جاشک و پروژه دره سامان است. 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، وی  گفت: در سال ۱۴۰۱ نیز از محل اعتبار ارسالی از سوی وزارت مطبوع دو پروژه راهسازی با طول دو کیلومتر انجام گردیده و در پروژه برق رسانی به معادن که توسط اداره کل صمت استان تامین اعتبار و اجرا گردیده پروژه فاز ۱ معادن دره سامان بوده است. 

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد:  در این زمینه ایمیدرو نیز قصد اجرا چندین پروژه در دستور کار خود دارد که مطالعه اولیه آن‌ها انجام شده و دو پروژه در مرحله مطالعه اولیه و دو پروژه نیز مطالعات اولیه به اتمام رسیده و در مرحله مناقصه است.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/170880