کد خبر: 170836 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 آبان 1401 - 21:45
معاون پارلمانی وزیر ورزش در نشست با ورزشکاران و هیات های ورزشی دشتستان:
اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی ۲۰ سال طول می کشد/جیبم خالی است! / تصاویر

اتحادخبر: نشست معاون پارلمانی وزیر ورزش با ورزشکاران و هیئت های ورزشی با حضور نماینده و فرماندار دشتستان، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر و مسئولین هیئت های ورزشی دشتستان روز دوشنبه 30 آبان ماه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.معاون پارلمانی وزیر ورزش پس از شنیدن گلایه و مطالبات ورزشکاران و هیئت های ورزش با تاکید بر ....

اتحادخبر - زینب رنج کش : نشست معاون پارلمانی وزیر ورزش با ورزشکاران و هیئت های ورزشی با حضور نماینده و فرماندار دشتستان، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر و مسئولین هیئت های ورزشی دشتستان روز دوشنبه 30 آبان ماه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 


معاون پارلمانی وزیر ورزش پس از شنیدن گلایه و مطالبات ورزشکاران و هیئت های ورزش با تاکید بر خوشبینی نسبت به آینده اظهار کرد: در صحبت های شما رسیدن به بن بست احساس نمی شود  یعنی شما هنوز امید به آینده دارید و این بسی جای خوشحالی دارد.



بنیامین شکوه فر در پاسخ به گلایه های ورزشکاران و هیئت های ورزشی بیان کرد: با شما از طریق شماره هایتان ارتباط برقرار خواهیم کرد و مشکلاتتان را تک به تک پیگیری خواهیم کرد؛ اما محتوای کلی بیانات شما نارسایی را فریاد میزند.
شکوه فر افزود: ما 4هزار و 200 پروژه نیمه تمام در کشور داریم ،برای ساخت و به سرانجام رساندن این ها با تطابق هزینه به روز حدود 50 هزار میلیارد تومن اعتبارنیاز داریم که بودجه سالانه  عمرانی وزارت ورزش 2 هزار و 600 میلیارد تومن است که اگر با فهرست بهای امروز حساب کنیم 20 سال طول می کشد تا به اتمام برسد.

 


وی خطاب به ملی پوش هندبال دشتستانی که در صحبت هایش از حمایت مالی و پاداش بعد از مسابقات اشاره کرده بود گفت: من اکنون در جیب هایم پولی نیست تا به شما بدهم؛ به عنوان یک قهرمان تا شما پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز در آورید اما چیز دیگری را می توانم به شما دهم که حق مسلم تان است و آن هم بها است، خودم را مکلف می دانم تا به عنوان خادم ورزش به شما احترام گذاشته و در جلسات جلوی پایتان برخیزم و پس از مسابقات به استقبالتان بیایم.

فرماندار دشتستان نیز ضمن معرفی دشتستان و ظرفیت های ورزشی آن افزود: جوانان ورزشکار ما پر از دغدغه و دل نگرانی هایی هستند و مشکلات بسیار زیاد است و امید میرود به وضعیت این جوانان رسیدگی شود.


 

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در تایید گلایه ها و دغدغه های هیئت های ورزشی و ورزشکاران بیان کرد: چند نمونه از کمک هایی که طبق قانون می شود به ما کنید را نام می برم: ابتدا قانونی که می گوید دستگاه های اجرایی  می توانند یک درصد از منابع مالی خود را به ورزش اختصاص دهند و دیگر اینکه 27 صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده به استان اختصاص پیدا کند به ورزش.



به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، در این جلسه ورزشکاران و هیئت های ورزشی که بسیار گلایه مند بودند ولی همچنان با وجود خستگی امیدوار بودند و صبور؛ آنها از بحث زیر ساخت ها و ریشه مشکلات گفتند تا به سقف مخروبه سالن های ورزشی موجود در شهرستان دشتستان رسیدند، از نگرفتن پاداش و مورد استقبال قرار نگرفتن مسئولین پس از مسابقات گفتند تا به عدم وجود سرویس بهداشتی در سالن های ورزشی رسیدند، از نبود مسئول پاسخگو گفتند تا به کفپوش های درب و داغون سالن ها رسیدند، از زحمت های شبانه روزی خود گفتند تا به تمرین در فصل گرما و دمای 40 درجه سالن بدون وسیله سرمایشی و وجود نهایتا یک فن در سالن که آن هم نتیجه اش شد سینه پهلوی ورزش کاران، رسیدند و نهایتا نبود اسپانسر مالی نیز کمرشان را خم کرده بود و حتی نبود امکانات بر کمر و لگن صخره نورد ملی مان آسیب زد زیرا تجهیزات ایمنی نداشت و گلایه های ریز و درشت دیگر.

 















































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/170836