کد خبر: 170818 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 آبان 1401 - 10:13
استاندار بوشهر:
طرح‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها و مدارس استان بوشهر اجرا شود

اتحادخبر: استاندار بوشهرگفت: اجرای طرح‌های فرهنگ اسلامی و معرفتی در دانشگاه‌ها و مدارس مورد توجه گیرد.

 

اتحادخبر: استاندار بوشهرگفت: اجرای طرح‌های فرهنگ اسلامی و معرفتی در دانشگاه‌ها و مدارس مورد توجه گیرد.

طرح‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها و مدارس استان بوشهر اجرا شود

به گزارش مهر، احمد محمدی‌زاده یکشنبه شب در نشست با مسئولان فرهنگی آموزشی استان بوشهر با حضور مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با اشاره به اقدامات دشمنان در عرصه‌های گوناگون اظهار داشت: در جنگ و تهاجم فرهنگی یکی از اهداف مهم دشمن اثرگذاری بر روی جامعه آموزشی است که در این زمینه افزایش آگاهی دانش‌آموزان و دانشجویان نسبت به شناخت و اهداف دشمنان ضروری است.

وی افزود: در جنگ شناختی و ترکیبی، دشمنان از طریق رسانه‌ها از جمله شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانه فارسی زبان، فضای مجازی و دیگر شبکه‌های اجتماعی اهداف خود را دنبال کردند.

استاندار بوشهر با اشاره به ضرورت توجه به طرح‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها و مدارس، تأکید کرد: اجرا طرح‌های فرهنگی تربیتی در دانشگاه‌ها، دبیرستان و هنرستان‌ها بسیار مهم است که باید این مهم در دستور کار قرار گرفته شود.

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت، نیز با تأکید بر نقش تقویت فرهنگ اسلامی در جامعه در خنثی شدن اهداف و دسیسه دشمنان تصریح کرد: معلم و استاد در مدرسه و دانشگاه در تربیت اسلامی دانش‌آموزان و دانشجویان جایگاه ویژه‌ای دارند.

حجت‌الاسلام سید رضا تقوی گفت: توجه به تقویت تربیت اسلامی و فرهنگ دینی در جامعه آموزشی ضروری است و باید به فرهنگ دینی در مدارس و دانشگاه‌ها توجه ویژه کرد و در این عرصه آموزگار و استاد نقش ارزنده دارد.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/170818