کد خبر: 170812 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 30 آبان 1401 - 09:42
قطر صفر - اکوادور ۲/ دبل والنسیا با ضربه سر

اتحادخبر: تیم ملی فوتبال اکوادور در نیمه نخست با ۲ گل قطر را شکست داد.

 

اتحادخبر: تیم ملی فوتبال اکوادور در نیمه نخست با ۲ گل قطر را شکست داد.

به گزارش آفتاب‌‌نیوز؛

داور: دنیله اورساتو (ایتالیا)

ورزشگاه: البیت

گل: انر والنسیا در دقیقه ۱۶ (از روی نقطه پنالتی) و دقیقه ۳۱

کارت زرد: سعید الشیب، معز علی و کریم بوضیاف(قطر)، مویسس کایسدو (اکوادور)

کارت قرمز : -

ترکیب قطر: سعدالشیب(دروازه‌بان)، پدرو میگل، عبدالکریم حسن، عبدالعزیز حاتم، حسن الهیدوس، اکرم عفیف، کریم بوضیاف، همام الامین، بسام الراوی، بوعالم خوخی و معز علی

ترکیب اکوادور: هرنان گالیندز(دروازه بان)، پیرو هینکاپیه، فیلیکس تورس، آنجلو پرسیادو، پرویس استوپینان، جکسون مندز، مویسس کایسدو، روماریو ایبارا، گونزالو پلاتا، انر والنسیا(کاپیتان) و مایکل استرادا

در دیدار نخست مرحله گروهی گروه A جام جهانی قطر، دو تیم قطر و اکوادور برابر هم به میدان رفتند که گزارش زنده این دیدار را در زیر می‌خوانید:

نیمه نخست

این دیدار با سوت دنیله اورساتو ایتالیایی آغاز شد.

در دقیقه ۵؛ اکوادور خیلی زود توانست دروازه میزبان را باز کند. ارسال ضربه ایستگاهی روی دروازه قطر با اشتباه سعد الشیب همراه شد و شماره ۲ اکوادور با ضربه برگردان توپ را بارای والنسیا ارسال کرد و کاپیتان اکوادور گل نخست بازی را به ثمر رساند. البته اورساتو با کمک VAR این گل را مردود اعلام کرد و آفساید والنسیا را روی ضربه ارسالی گرفت.

در دقیقه ۱۶ سعید الشیب روی والنسیا خطا کرد و داور کارت زرد را به دروازه‌بان قطر نشان داد. والنسیا پشت این توپ قرار گرفت و گل نخست جام جهانی را به ثمر رساند.

در دقیقه ۳۱ با حرکت کایسدو و ارسال پرسیادو، والنسیا گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند و اختلاف را به ۲ رساند.

والنسیا که در ۲ گل تیمش را در نیمه نخست برابر قطر به ثمر رساند، در برخورد با بازیکن حریف مصدوم شد و از زمین خارج شد اما دقایقی بعد پس از درمان به زمین آمد.

پس از این با وجود موقعیت خوب معز علی در لحظات پایانی، این دیدار در انتهای نیمه نخست با برتری 2 بر صفر اکوادور به پایان رسید.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/170812