کد خبر: 170805 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 30 آبان 1401 - 09:22
ساعت بازی فوتبال ایران و انگلیس

اتحادخبر: تیم‌های فوتبال ایران و انگلیس فردا دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ در ورزشگاه الخلیفه قطر به مصاف هم می‌روند. جام جهانی 2022 قطر از روز یکشنبه 29 آبان 1401 در دوحه قطر آغاز می‌شود و قرار است تیم‌های فوتبال کشورهای مختف به مصاف هم بروند. فردا 30 آبان ماه 1401 زمان دو تیم ملی ایران و انگلیس در چهارچوب دیدارهای دور اول مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف هم خواهند رفت.ساعت و زمان پخش بازی ایران و انگلیس فردا ...

اتحادخبر: تیم‌های فوتبال ایران و انگلیس فردا دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ در ورزشگاه الخلیفه قطر به مصاف هم می‌روند.

به گزارش آفتاب‌‌نیوز؛ جام جهانی 2022 قطر از روز یکشنبه 29 آبان 1401 در دوحه قطر آغاز می‌شود و قرار است تیم‌های فوتبال کشورهای مختف به مصاف هم بروند.

فردا 30 آبان ماه 1401 زمان دو تیم ملی ایران و انگلیس در چهارچوب دیدارهای دور اول مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف هم خواهند رفت.ساعت و زمان پخش بازی ایران و انگلیس فردا دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه است.

در این دور از مسابقات جام جهانی چهار تیم ایران، انگلیس، آمریکا و ولز در یک گروه قرار دارند و ایران در این دور از مسابقات باید به مصاف این سه تیم برود.اگرچه پیش‌بینی بازی‌ها از اکنون دشوار است اما بسیاری از کارشناسان معتقدند که شانس تیم ملی انگلستان برای صعود از گروه خود زیاد است.

تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر برابر انگلیس از پیراهن قرمز استفاده خواهد کرد و انگلیس نیز پیراهن سفید خود را بر تن می‌کند.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/170805