کد خبر: 170779 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 آبان 1401 - 09:18
در جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان مطرح شد؛
آماده باش حراستی به ادارات و دستگاه های اجرایی/ حضور شرکت های تولیدی دانش بنیان در شورای اداری

اتحادخبر-زینب رنج کش: جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان با حضور دستگاه های اداری و اجرایی و تعدادی از شرکت های دانش بنیان فعال در مرکز رشد علم و فناوری دشتستان روز یکشنبه 29 آبان در سالن اجتماعات فرمانداری دشتستان برگزار شد. به گزارش اتحاد خبر، فرماندار دشتستان ضمن گرامی داشت هفته بسیج و اهمیت آن در جامعه و عنوان کردن بخشی از خدمات آن افزود...

اتحادخبر-زینب رنج کش: جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان با حضور دستگاه های اداری و اجرایی و تعدادی از شرکت های دانش بنیان فعال در مرکز رشد علم و فناوری دشتستان روز یکشنبه 29 آبان در سالن اجتماعات فرمانداری دشتستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، فرماندار دشتستان ضمن گرامی داشت هفته بسیج و اهمیت آن در جامعه و عنوان کردن بخشی از خدمات آن افزود: دشمن جمهوری اسلامی این آشوب ها را در ایران ساماندهی کرده است اما بدون هیچ رهبری، بدون سر و لیدر و اکنون در حال لیدر سازی است، که مسیح علینژاد بسازند علی کریمی بسازند و این چنین شخصیت هایی را نماد و سمبل اعتراض در ایران نمایند.

 

احمد بنافی اظهار کرد: استراتژیست های آمریکایی می گویند اخیرا سندی در کاخ سفید رونمایی شده که گویای ایرانی است که در سال 2025 فرا منطقه ای خواهد بود، از نظر آن ها باید این مسئله مهار شود و ایران را به خاک خودش برگردانند.

رییس شورای تامین شهرستان دشتستان افزود: دستگاه ها مسئله خود مراقبتی را به جد دنبال کنند، من تذکر داده ام اما به صورت مصوبه هم این را داشته باشید. این را به عنوان هوشیار باش در نظر داشته باشید که حراست، دوربین های امنیتی، نگهبانی و مجموعه سرایداری خود را در حالت آماده باش نگه دارید تا متناسب با تهدید ها بتوانید صیانت کنید.

 

وی بیان کرد: برای جلب افکار عمومی از طریق روابط عمومی  دستگاه خود و گزارشات خود حتما مسائل را بیان کرده و به اشتراک بگذارید مثلا کمیته امداد خدمات بسیار خوبی را ارائه می کند و یا مسکن با طرح نهضت ملی در حال درخشش است اما اطلاع رسانی کم است باید در این بخش روی خودتان کار کنید.

مدیر توزیع برق برازجان نیز در این جلسه با اشاره به بدهی برخی دستگاه ها بیان کرد: مجموع بدهی ادارات شهرستان به اداره برق به 16.2میلیارد تومان رسیده است؛ برخی ها پای کار آمدند اما برخی دستگاه ها حرکت مورد قبولی انجام نداده اند.

 

حسین شمسی فرد افزود: وضعیت تلفات برق در شهرستان دشتستان با 25 درصد تلفات یعنی یک چهارم برقی که تحویل می گیریم امکان عبورش از کنتور ها وجود ندارد.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان بیان کرد: اتفاق خوبی در خصوص بیماران صعب العلاج و سرطانی و 150 بیماری دیگر رخ داده است؛ از فروردین 1401 هرکس مستنداتی در مورد هزینه ویزیت، رادیولوژی و آزمایشات و هرنوع عمل درمانی در خصوص بیماری های ذکر شده دارد، دولت پرداخت خواهد کرد و تنها درخواست ما از شما مسئولین کمک در اطلاع رسانی به مردم است.

 

در این جلسه تعدادی از شرکت های دانش بنیان فعال در مرکز رشد شهرستان دشتستان تحت نظر پارک علم و فناوری استان بوشهر نیز حضور داشتند و درخواستشان معرفی محصولاتشان به مردم از طریق کمک و همراهی مسئولین علی الخصوص فرماندار بود.







































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/170779