کد خبر: 170672 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 28 آبان 1401 - 09:10
اختصاصی اتحاد خبر/ مصائب پرگان (1)
آپارتمان هایی که پیر شدند و تحویل نشدند

اتحاد خبر-زینب رنج‌کش: بلوار بسیج و در مجاورت جاده سلامت در جنوب شرق شهر برازجان مجموعه ای از بلوک های 18 و 23 واحدی با کاربری مسکونی را مشاهده می کنید که "پرگان" نام گرفته است. به گزارش اتحاد خبر، این پروژه در کنار مجتمع ایثارگران دو مجتمع مسکونی بزرگ نیمه تمام شهر برازجان هستند که کم کم پیر می شوند بدون اینکه واحدهای این مجتمع تحویل مالکان شود....

 

اتحاد خبر-زینب رنج‌کش: بلوار بسیج و در مجاورت جاده سلامت در جنوب شرق شهر برازجان مجموعه ای از بلوک های 18 و 23 واحدی با کاربری مسکونی را مشاهده می کنید که "پرگان" نام گرفته است.

مجموعه پرگان از جمله مسکن های مهری است که 14 سال پیش کلنگ آن به زمین زده شد و هنوز بعد از پشت سر گذاشتن دو دولت احمدی نژاد و دو دولت حسن روحانی، و حالا گذشت یکسال و نیم از دولت پنجمی که این "زخم کهنه" و "آینه ی دق" مردم را هر روز می بیند و اقدام موثر و تمام کننده ای برای صدها خانواده چشم انتظار تاکنون انجام نداده است.

 

این پروژه در کنار مجتمع ایثارگران دو مجتمع مسکونی بزرگ نیمه تمام شهر برازجان هستند که کم کم پیر می شوند بدون اینکه واحدهای این مجتمع تحویل مالکان آن شود. این پروژه نسبتا بزرگ، ناقص، غیر استاندارد و درگیر با اصطلاحا هزار و یک مشکل فنی، مدیریتی و بودجه و اعتبار است. 

 

فقر مالی و درماندگی بسیاری از متقاضیان، نیاز به مسکن و احیا کردن سرمایه ای که هر روز آب می رود باعث شده است تا برخی مالکان این واحدها "مهر حلال، جون آزاد" خواستار تحویل واحد ناتمام خود بشوند تا با هزینه های شخصی، کار ناتمام تعاونی مجتمع را تمام کنند بل که بتوانند سرپناهی برای خود و خانواده -هرچند ناقص و غیر ایمن- فراهم نمایند. 

 

این مجتمع مصائب بسیار دارد که اتحاد خبر برای جلب توجه مسئولین، بصورت سریالی هر چند روز یک قسمت شامل بخشی از مشکلات و مصیبت های مجتمع پرگان را روایت می نماید. باشد که مسئولین دولت محرومان قبل از اینکه متقاضیان واحدهای این مجتمع مرحوم شوند فکری عاجل برای اتمام پروژه نمایند.

3 روز دیگر منتظر قسمت بعدی این گزارش باشید.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/170672