امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 25 آبان 1401 - 07:53

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۲۵

 

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۲۵

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. کارهای زیادی روی سرتان آوار شده و فرصتی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید زیرا کارهای دشوار تا یکی دو ماه آینده به پایان خواهد رسید. بهمن ماه امسال زمان خوشایندی برای شماست. در این ماه خبری فرخنده به دستتان می‌رسد. به اسفند که رسیدید زندگی را با احتیاط بیشتری دنبال کنید. در این ماه خطری سلامت شما را تهدید می‌کند. تصمیم مهمی در فروردین سال آینده سر راه شما قرار می‌گیرد. به‌تنهایی تصمیم نگیرید و نظر اعضای خانواده را جویا شوید. به اردیبهشت سال آینده که رسیدید موقعیتی برای مسافرت مهیا می‌شود. راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های درخشان از مسافرت باز گردید. خرداد سال آینده پولی به دستان می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. در اردیبهشت سال آینده موقعیتی برای تغییر شغل پیدا می‌کنید. شغل خود را تغییر دهید و سبک جدیدی را در زندگی در پیش بگیرید. مهر سال آینده از همیشه عاشق‌تر خواهید شد. این احساس را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید عاشقی کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان برای سال‌های آینده زندگی شما تبدیل شود.

 

فال روزانه چهارشنبه 25 آبان 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۲۵ آبان برای متولدین فروردین

امروز علائم بهبودی بیماری مزمنی که به آن گرفتار هستید را مشاهده خواهید کرد. این وضعیت ادامه پیدا می‌کند و در چند روز آینده سلامت کامل خود را بدست می‌آورید. فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در نصیحت وارد می‌شود. اندرزهای این فرد را با چشم بسته قبول کنید و مطمئن باشید انجام نصیحت‌های این فرد فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. بین شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان هیچ‌گونه درک و تفاهمی وجود ندارد، به همین دلیل همیشه میان شما جنگ و دعوا راه میفتد و رابطه‌تان رو به سیاهی گذاشته. امروز زمان مناسبی است که دست همسر یا عشق‌ زندگیتان را بگیرید و در کنار هم سعی کنید که درک و تفاهم بیشتری برقرار نمایید.  کار ناتمامی که مدتی است انجام آن به تعویق افتاده را امروز به پایان برسانید. برای انجام کارهای مهم آمادگی و تمرکز لازم را ندارید. این شرایط باعث شده تا کارهای مهم را به تعویق بیندازید. در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و آماده حل گرفتاری‌های مهم باشید.

 

فال روزانه چهارشنبه 25 آبان 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۲۵ آبان برای متولدین اردیبهشت

امروز به خودتان وعده داده‌اید که کمی ورزش و تفریح کنید، خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت مناسبی برای ورزش و تفریح پیدا خواهید کرد. یکی از اعضای خانواده برای حل مشکلی مالی که شما را نگران کرده، پیش قدم می‌شود و بدهی‌ها را پرداخت می‌کند. امروز مجبور می‌شوید قسمتی از وقت خود را به رسیدگی به اعضای خانواده اختصاص دهید. یکی از اطرافیان امروز به شما ثابت می‌کند که قدرتان را می‌داند و از اینکه کنارش هستید، خوشحال است. لطف این فرد را پیش خود نگذارید. در اولین فرصت شما نیز به ایشان ثابت کنید که قدردان محبت‌هایش هستید. در چند روز آینده با موقعیتی چشمگیر روبه‌رو خواهید شد، در نتیجه به نفع شما است که در روزهای آتی به فکر شکار فرصت‌ها باشید. انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شما است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق ‌زندگیتان اثبات نمایید. امروز یکی از آشنایان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.

 

فال روزانه چهارشنبه 25 آبان 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۲۵ آبان برای متولدین خرداد

اطرافیان را با اعمال‌نظرهای خود به تنگ ‌آورده‌اید و اصرار زیادی دارید که اطرافیان بر طبق نظرهای شما زندگی کنند، این رویکرد نه تنها شما را به انسان مستبدی تبدیل می‌کند، بلکه زمینه تنهایی و انزوای شما را فراهم خواهد کرد، در نتیجه اعمال‌نظرهای بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و به اطرافیان اجازه دهید تا طبق میل خودشان زندگی کنند.  پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. اجازه ندهید کارهای عقب‌مانده فکر شما را مشغول کند و از امروز به خودتان قول بدهید که کار امروز را به فردا موکول نکنید. امروز دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و لحظه‌هایی عاشقانه‌‌ای را تجربه خواهید کرد.  کارهای زیادی دارید، اما با مشکلی برای انجام این کارها روبه‌رو نخواهید شد و در پایان روز کار ناتمامی روی دست شما باقی نمی‌ماند. کار ناپسندی را انجام داده‌اید و اعضای خانواده را ناراحت کرده‌اید، قبل از اینکه این وضعیت زمینه مشاجره و دلخوری را میان شما و اهل منزل ایجاد کند، دل اعضای خانواده را بدست آورید و پشیمانی خود را از انجام این کار به آن‌ها ثابت کنید.

 

فال روزانه چهارشنبه 25 آبان 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۲۵ آبان برای متولدین تیر

روز خوبی را به لحاظ مالی آغاز نکرده‌اید و بهتر است هرگونه معامله یا عقدقرارداد مالی را به آینده موکول‌ کنید، در غیر این‌صورت احتمال ضرر مالی شما وجود دارد. یکی از اعضای خانواده امروز به کمک شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و مطمئن باشید که ایشان کمک شما را به یاد خواهد داشت و در آینده این کمک را جبران می‌کند. بر این باور هستید که همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را عاشقانه دوست دارد، اما آتش محبت   عشق‌ زندگیتان به شما از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر است و امروز اتفاقی خواهد افتاد و این اتفاق باعث می‌شود تا به محبت عمیق و بی‌پایان عشق‌ زندگیتان پی ببرید. خستگی نمی‌شناسید و امروز احساس می‌کنید که شکست‌ناپذیر شده‌اید، این روحیه را تا انتهای شب حفظ کنید و کار دشواری که مدتی است مشغول انجام آن هستید را به پایان برسانید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید استراحت کنید.

 

فال روزانه چهارشنبه 25 آبان 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۲۵ آبان برای متولدین مرداد

با شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه به لحاظ روحی به آرامش برسید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده وجود دارد و از آنجایی که ریشه این مشاجره در مشکلات مالی نهفته‌ است، با اهل منزل صحبت کنید و با پیدا کردن روش‌های تازه‌ای برای افزایش درآمد، اعضای خانواده را به رفاه و آرامش برسانید و جلوی هرگونه دلخوری را بگیرید.  یکی از اعضای فامیل امروز به تجربه شما نیاز دارد و از در مشورت و پندآموزی با شما وارد می‌شود. تجربه‌های خود را با کمال‌‌ میل در اختیار ایشان قرار دهید و راهنماییهای خود را از این فرد دریغ نکنید. سوءتفاهم‌های زیادی با یکی از دوستان یا اعضای خانواده دارید و ایشان از هر بهانه‌ای برای مخالفت با شما بهره می‌گیرد، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دوری و دلخوری به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و دلیل اینکه ایشان ساز مخالف با کارهایتان می‌زند را جویا شوید. پای صحبت افرادی بنشینید که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند و از تجربه‌های این افراد نهایت استفاده را ببرید. سریع‌تر از همیشه کار کنید و کارهای روزانه را زودتر به پایان برسانید.  یکه‌وتنها برای حل مشکلات اقدام نکنید و مشکلی که امروز با آن روبه‌رو می‌شوید را با همکاری دوستان یا اعضای خانواده پشت‌سر بگذارید.

 

فال روزانه چهارشنبه 25 آبان 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۲۵ آبان برای متولدین شهریور

انسان عجولی هستید و رفتارهای عجولانه شما زمینه ناراحتی و دلخوری همسر یا عشق‌ زندگیتان را فراهم کرده است، قبل از اینکه این رفتارها فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد کند، به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است و از امروز به عشق ‌زندگیتان قول بدهید که به جای عجله، صبر و بردباری در پیش خواهید گرفت. روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است کارها را با دقت بیشتری انجام دهید.  از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دستتان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده را در اولویت کارهای خود قرار دهید. حضور بیشتری در کارهای گروهی داشته باشید و از هر فرصتی برای مشارکت در کارهای انسان‌دوستانه بهره بگیرید. با مشکلی در منزل یا محل‌کار روبه‌رو نمی‌شوید و همه‌چیز روبه‌راه خواهد شد. کارها را زودتر از همیشه به پایان برسانید و فرصتی را برای استراحت کنار بگذارید.   یکی از دوستان هدیه‌ای برای شما گرفته و با تقدیم این هدیه محبت خود را به شما ثابت می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبتهای ایشان باشید.

 

فال روزانه چهارشنبه 25 آبان 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۲۵ آبان برای متولدین مهر

 مهمان ناخوانده‌ای به شما سر می‌زند و در ابتدا از حضور این مهمان ناراحت می‌شوید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این مهمان خبرهای خوشی با خود به همراه آورده و زمینه شادی و نشاط شما و دیگر افراد خانواده را فراهم می‌کند.   از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان توانمندی هستید. به رغم این مهارت‌ها، اطرافیان از هنرهای شما بی‌خبر هستند و کسی شما را تحویل نمی‌گیرد. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. امروز فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و توانمندی‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، در نتیجه تا جایی که می‌‌توانید روزی بدون حاشیه را در پیش بگیرید و به گونه‌ای روز را به شب برسانید که کسی از شما دلخور نشود. اجازه ندهید وقت شما برای انجام کارهای پیش پا افتاده تلف شود و روز را به گونه‌‌ای به پایان برسانید که از تمامی لحظه‌های آن نهایت استفاده را برده باشید. احساس می‌کنید که همسر یا عشق ‌زندگیتان مانند گذشته به شما توجه ندارد و خبری از عشق و محبت در زندگی‌‌تان نیست. اما امروز عشق ‌زندگیتان با رفتار و گفتارش به شما ثابت می‌کند که کاملا در اشتباه بوده‌اید و شما را بیشتر از هر کسی در دنیا دوست دارد.

فال روزانه ۲۵ آبان برای متولدین آبان

مشکلی که امروز با آن روبه‌رو می‌شوید را به کمک اعتماد‌به‌نفس سرشاری که دارید از سر راه بردارید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و امروز پولی را کنار بگذارید، مطمئن باشید این پول در روزگار سختی و گرفتاری، به کمک شما خواهد آمد. یکی از آشنایان در بستر بیماری گرفتار شده و حالش امروز اصلا خوب نیست، در اولین فرصت به عیادت این فرد بروید و به ایشان اطمینان خاطر بدهید که لحظه‌‌ای از پرستاری و مراقبت وی دست نخواهید کشید.   امروز از آن روزها است که اگر دست به خاک بزنید، طلا می‌شود. اجازه ندهید چنین لحظه‌هایی به راحتی از کف شما برود و از فرصت‌هایی که امروز سر راه شما قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید. عازم سفری غیرمنتظره و ناگهانی خواهید شد. مطمئن باشید دستاوردهای چشمگیری در این سفر انتظار شما را می‌کشد.  اعضای خانواده امروز به شما ثابت می‌کند که قدر محبت‌هایتان را می‌دانند.

فال روزانه چهارشنبه 25 آبان 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۲۵ آبان برای متولدین آذر

امروز کودک درونتان بیدار شده و فرصتی برای تفریح و خوش‌گذرانی پیدا می‌کنید.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و دلخوری پیش‌آمده را ختم به خیر کنید. انسان کم حوصله‌ای هستید و اعصاب خودتان را نمی‌توانید کنترل کنید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، فکری به حال این شرایط بردارید و تسلط بیشتری به اعصاب خود داشته باشید.   همسر یا عشق ‌زندگیتان با انجام کار پسندیده‌ای، زمینه رضایت و خوشنودی شما را فراهم  خواهد کرد. از عشق ‌زندگیتان برای انجام این کار تشکر کنید و به ایشان ثابت نمایید که قدردان تلاش‌های وی هستید. امروز کارها بر وفق مراد شما انجام خواهد شد. از این شرایط به نفع خود استفاده کنید و روز را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. فکر بکری در سر دارید، اما تاکنون این ایده را اجرا نکرده‌اید و دست‌ روی دست گذاشته‌اید. امروز زمان مناسبی برای اجرای این ایده است. مطمئن باشید با انجام آن تجربه‌های زیادی به کوله‌بار دانسته‌های خود اضافه خواهید کرد.

فال روزانه چهارشنبه 25 آبان 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۲۵ آبان برای متولدین دی

شخصیت باثباتی ندارید و اطرافیان آن‌گونه که بایدوشاید روی شما حساب باز نمی‌کنند، اجازه ندهید اوضاع از چیزی که هست بدتر شود و از امروز به فکر ایجاد تغییرهای اساسی در شخصیت خود باشید. به گرفتاری مالی برخورد خواهید کرد و برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دستتان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد. گرفتاری مالی خود را با بزرگان فامیل مطرح کنید و مطمئن باشید که شما را از این گرفتاری مالی بیرون می‌آورند. اعضای خانواده امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرند و به شما ثابت می‌کنند که همیشه به فکرتان هستند. ممکن است حرف ناشایستی از دهان شما بیرون بیاید و اطرافیان دلخور شوند. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید و زمینه آزردگی اطرافیان را فراهم نکنید. سفری غیرمنتظره در پیش دارید و از آنجایی که آماده مسافرت نیستید، مضطرب و نگران شده‌اید. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا این سفر به‌خوبی و خوشی پایان می‌یابد و خاطره‌های خوشی را در ذهن شما ماندگار می‌کند.  شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و اجازه ندهید مسائل پیش‌پاافتاده وقت شما را به خود مشغول کند. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی پیدا می‌کنید تا به استراحت یا تفریح دلخواه مشغول شوید. 

فال روزانه ۲۵ آبان برای متولدین بهمن

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید. به خاطر داشته باشید که حسادت، شما را به فرد منفوری درمیان اعضای خانواده تبدیل خواهد کرد. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دستتان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالیتان را تضمین کنید. بین شما و یکی از اعضای خانواده امروز مشاجره‌ای در می‌گیرد. اجازه ندهید این مشاجره به دلخوری عمیقی تبدیل شود. اشتباهی در گذشته مرتکب شده‌اید و خاطره بد این اشتباه را دائم در ذهنتان مرور می‌کنید، این وضعیت به غیر از ناراحتی و افسردگی چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه به جای اینکه دائم به این اشتباه فکر کنید، از آن درس بگیرید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطا است.  برای حل مشکلات از هوش سرشار خود کمک بگیرید. حل این مشکلات را به کوله‌بار تجربه‌های زندگی خود اضافه کنید و در آینده مشکلات را راحت‌تر از همیشه پشت سر بگذارید. همسر یا عشق ‌زندگیتان خاطره‌های خوش روزهای اول عاشقی را در ذهنتان زنده خواهد کرد.

فال روزانه چهارشنبه 25 آبان 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۲۵ آبان برای متولدین اسفند

کمی به خودتان استراحت بدهید و با انجام تفریح‌‌های دلخواه به آرامش برسید. مدت‌هاست که پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما تاکنون از این سرمایه‌گذاری خبری نبوده و سودی روانه جیببتان نشده است. امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و از محل این سرمایه‌گذاری سودی روانه حسابهای بانکیتان خواهد شد. مدتی است که وقتی را در کنار اعضای خانواده سپری نکرده‌اید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند، امروز زمانی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و به ایشان ثابت نمایید که از هر لحظه‌ای برای بودن در کنار آنها بهره می‌گیرید.   به مشکل حقوقی برخورد کرده‌اید و کاری از دستتان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، سری به وکیل حاذقی بزنید و خاطرجمع باشید که این وکیل بهترین راه را برای حل این مشکل حقوقی، پیش‌پای شما قرار خواهد داد. همسر یا عشق ‌زندگیتان مدتی است در عشق شما به خود دچار شک شده. اجازه ندهید شک و تردید ایشان ادامه پیدا کند و در اولین فرصت پای صحبت‌های عشق ‌زندگیتان بنشینید و دلیل رفتار خود را به ایشان توضیح دهید و هر گونه شکی را از بین ببرید.

 



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • قهرمانی دشتستانی ها در لیگ انفرادی تیراندازی استان بوشهر
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/01
  • تیم کشتی نونهالان هیئت کشتی دشتستان قهرمان مسابقات انتخابی استان بوشهر شد
  • 🎥ویدیو/شنبه های اتحاد خبر با سید حمید شهبازی(۵)
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • علائم هشداردهنده حمله قلبی
  • اگر ۷ ساعت خواب شبانه نداشته باشید چه اتفاقی برای صورت شما می افتد؟ (+عکس)
  • فرماندار: منشا صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • چهار درصد باقیمانده از کالاهای متروکه سنواتی بنادر بوشهر در مسیر تعیین تکلیف قرار گرفت /اهتمام ویژه دستگاه قضا برای خروج کامل کالاهای متروکه از بنادر استان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 7 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 8 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 20 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 20 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری 1 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز 1 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 7 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 7 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...