کد خبر: 170432 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 22 آبان 1401 - 10:10
اختصاصی اتحاد خبر؛
فصلی تازه در ورزش شهر وحدتیه

اتحادخبر- احمد خواجه حسنی: بالاخره انتظارها به سر آمد و پس از کش و قوس های فراوان ، صبح روز شنبه هفته جاری، جابر زنگنه از پیش کسوتان ورزش شهر وحدتیه به عنوان مسئول نمایندگی ورزش و جوانان این شهر معرفی شد.ورزش جزئی جدانشدنی از زندگی بخشی از مردم این شهر است که شوربختانه در سالهای اخیر بنا به دلایلی معلوم که شرح و تفصیل آن از حوصله این ...

احمد خواجه حسنی:


بالاخره انتظارها به سر آمد و پس از کش و قوس های فراوان ، صبح روز شنبه هفته جاری، جابر زنگنه از پیش کسوتان ورزش شهر وحدتیه به عنوان مسئول نمایندگی ورزش و جوانان این شهر معرفی شد.
ورزش جزئی جدانشدنی از زندگی بخشی از مردم این شهر است که شوربختانه در سالهای اخیر بنا به دلایلی معلوم که شرح و تفصیل آن از حوصله این یادداشت خارج است، به رکود و رخوت گرائیده و امروزه وضعیت مساعد و نرمالی ندارد...

خواستم شرح کنم، شرح و بیانی نتوان
همچنان روز عیان است، چه حاجت به بیان؟
بنابراین، ضرورت نیاز به تغییر و تحوّل نیل به پویایی و انسجام جامعه ورزشی شهر، از مدت ها قبل محسوس و ملموس بود، گرچه نمی توان و نمی بایست منکر زحمات و خدمات در گذشته شد لیکن به باور نگارنده در گاهی اوقات لازم است تا ضمن تغییر پذیری با اتخاذ تدابير مناسب در فضایی تازه گی آفرین هوای تازه به این کالبد نیمه جان وارد نمود.

پيامد تغيير می تواند با کاربست شیوه های نو منجر به احیاء دوباره، بهره وری، رشد و ترقی ورزش در این شهر گردد، البته تحوّل و تغییرات مثبت و ایده آلی که مطالبه قاطبه جامعه ورزشی است فقط با معرفی مسئول جدید قابل تحقق و دستیابی نیست، از این رو برقراری و حفظ اتحاد و همدلی يكی از ضرورت های انکارناپذیر جامعه است که می تواند نقش بسزایی در توسعه كمی و كيفی رشته های مختلف ورزشی از جمله فوتبال را به همراه داشته باشد.

شایسته است مسئول تازه نفس با انگیزه ای مضاعف و خلق ایده هایی تازه، از ظرفیت پیش کسوتان که ذخائر گران بهای ورزش این شهر به شمار می روند به عنوان عامل انسجام بخش و ايجاد كننده وفاق و همدلی در بين ورزشكاران بهره برداری لازم را نموده و با هم افزایی و هم فکری در جهت ایجاد نشاط و کاهش آسیب های اجتماعی گام های موثری بردارند.

یکی از مهم ترین پارامترهایی که باعث می شود هدف گذاری و راهبرد نمایندگی ورزش و جوانان موثر باشد مربوط است به شرایط کلی جامعه شهری و جمع بندی کلانی که بدنه ورزش از وضعیت موجود امروز دارد.

در این مقال مجالی برای توضیح و تفسیر تاثیرگذاری ورزش و تفریحات سالم در رأس تا ذیل مناسبات و مراودات جوانان نیست لیکن پیشنهاد می گردد در این مسئولیت حساس، همواره بر ضرورت همبستگی و وفاق تأکید داشته و با پرهيز از تفرقه ، ورزش در وحدتیه را بهتر به سرمنزل مقصود برسانند.
انشاءالله.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/170432