کد خبر: 170326 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 آبان 1401 - 10:16
فرمانده انتظامی استان بوشهر:
محموله تریاک در دشتستان زمین‌گیر شد/ توقیف محموله گازوئیل قاچاق

اتحادخبر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه خودرو وانت و کشف ۲۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در دشتستان خبر داد و گفت: محموله گازوئیل قاچاق در کنگان توقیف شد.سردار حیدر سوسنی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با قاچاق و مواد مخدر را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در دستور کار داریم و کشفیات گسترده‌ای صورت گرفته است...

اتحادخبر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه خودرو وانت و کشف ۲۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در دشتستان خبر داد و گفت: محموله گازوئیل قاچاق در کنگان توقیف شد.

محموله تریاک در دشتستان زمین‌گیر شد/ توقیف محموله گازوئیل قاچاق

به گزارش مهر، سردار حیدر سوسنی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با قاچاق و مواد مخدر را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در دستور کار داریم و کشفیات گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دشتستان در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و برابر اخبار و اطلاعات واصله و اقدامات فنی و پلیسی مبنی بر اینکه یک دستگاه خودروی وانت قصد انتقال محموله کلان مواد مخدر از استان همجوار از مسیر بخش بوشکان به استان بوشهر را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام اقدامات فنی و پوشش نامحسوس مسیر ورودی استان، خودروی مورد نظر رؤیت که در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم توقیف و به مقرر انتظامی دلالت داده شد.

سردار سوسنی در ادامه تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیف شده مقدار ۲۸۰ کیلو گرم مواد مخدر تریاک که در کابین و دیگر قسمت‌های خودرو جاساز شده بود کشف شد.

وی با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و تلاش جهت شناسایی دیگر عوامل مرتبط ادامه دارد، گفت: مردم در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان کنگان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون نفتکش مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از مخزن کامیون توقیفی، ۲۱ هزار لیتر گازوئیل خارج از چرخه قانونی کشف شد.

سردار سوسنی تصریح کرد: راننده خودرو توقیفی به همراه محموله مکشوفه پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/170326