کد خبر: 170239 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 آبان 1401 - 16:42
سرپرست منطقه 10 عملیات انتقال گاز معارفه شد

اتحاد خبر:با حضور مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران، علی مغدانی به عنوان سرپرست جدید منطقه 10 عملیات انتقال گاز معرفی شد.

 

اتحاد خبر:با حضور مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران، علی مغدانی به عنوان سرپرست جدید منطقه 10 عملیات انتقال گاز معرفی شد.





به گزارش روابط عمومی منطقه ده عملیات انتقال گاز، مراسم تکریم و معارفه سرپرست منطقه 10 عملیات با حضور مدیرعامل و برخی از مدیران شرکت انتقال گاز ایران و روسای ستادی و همچنین اعضای هیئت رییسه منطقه 10 عملیات، امروز سه شنبه هفدهم آبان ماه در سالن کنفرانس این منطقه برگزار شد.


در ابتدای این مراسم، علی نصیحت کن سرپرست اسبق منطقه 10 عملیات ضمن بیان گزارشی از دوران مسئولیت خود، گفت: راه اندازی تاسیسات خیرگو 8، تعمیرات خطوط لوله سراسری سوم و چهارم ناشی از گزارش پیگرانی هوشمند، ایجاد رابط بین سایت 1 و 2 پارس جنوبی، تزریق گاز و بهره برداری از خط انتقال به جزیره کیش از جمله اقداماتی است که در طول مدت دو سال سرپرستی ایشان انجام شده است.


در ادامه علی مغدانی سرپرست جدید این منطقه عملیاتی، اظهار داشت: اجرای یکایک بندهای حکم سرپرستی توسط مدیرعامل محترم، پیشبرد اهداف پیش بینی شده در برنامه برای منطقه، اجرای اقتصاد مقاومتی به صورت واقعی، صرفه جویی در هزینه های غیرضروری از جمله اقداماتی است که در دستور کار ایشان قرار خواهد گرفت.

 غلامعباس حسینی مدیرعامل شرکت انتقال گاز در ادامه این مراسم ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای علی مغدانی به عنوان سرپرست منطقه 10 عملیات، از زحمات و فعالیت های علی نصیحت کن در طول دوران تصدی مسئولیت تشکر و قدردانی کرد و گفت: نصیحت کن خدمات خوب و اثرگذاری در منطقه داشتند که ماندگار هست و برای ایشان آرزوی سلامتی و سعادت در ادامه راه را دارم.


شایان ذکر است مغدانی نقش به سزایی در گاز رسانی به استان بوشهر داشتند و از نیروهای پرتوان، پرانرژی، متعهد و انقلابی هستند که قطعاً در منطقه 10 اثرگذار و مثمرثمر خواهند بود.
در این مراسم مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران، حکم انتصاب سرپرست منطقه 10 عملیات را به علی مغدانی تقدیم کرد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/170239