امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 15 آبان 1401 - 07:48

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۱۵

 

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۱۵

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سال حساسی را در پیش رو دارید و اتفاق‌های غیرمنتظره‌ای در این سال انتظار شما را می‌کشند. اجازه ندهید این اتفاق‌ها شما را از هدفهایتان دور کند. در این سال به فکر کشف دنیای جدیدی باشید و سبک تازه‌ای را در زندگی آغاز کنید. آبان و آذر را با کار و تلاش بیشتری به پایان برسانید. به دی که رسیدید سرتان خلوت می‌شود. این فرصت را به مسافرتی جانانه اختصاص دهید و در کنار دوستان و اعضای خانواده حسابی تفریح کنید. بهمن امسال را با احتیاط بیشتری پشت سر بگذارید. در این ماه خطری وجود نازنینتان را تهدید می‌کند. به اسفند که رسیدید یکی از آشنایان به کمک شما نیاز پیدا می‌کند. دست این فرد را بگیرید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. فروردین سال آینده زمان عاشقی شماست. در این ماه عشقی جگرسوز به جانتان میفتد. مواظب باشید که این عشق کار دستتان ندهد. از جایی که انتظار را ندارید در خرداد سال آینده پولی به دستتان می‌رسد. قسمتی از این پول را برای روز مبادا کنار بگذارید. تیر سال آینده با بیماری مهلکی روبه‌رو خواهید شد. به صلاح شماست که مواظب سلامت خود باشید و حسابی استراحت کنید. به اَمرداد سال آینده که رسیدید تغییری مهم در زندگیتان ایجاد خواهد شد. از آنجایی که انتظار این تغییر را ندارید، ممکن است در رویارویی با آن شگفت‌زده شوید و تصمیم درستی نگیرید. مشکلی حقوقی در شهریور سال آینده سد راه شما خواهد شد. این مشکل را با کمک افراد باتجربه پشت سر بگذارید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

 

فال روزانه یکشنبه 15 آبان 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۵ آبان برای متولدین فروردین

دوستان و آشنایان بسیار مهربان و دلسوزی دارید و روی کمک دلسوزانه آنها همیشه حساب کر‌ده‌اید. امروز به مشکلی بر می‌خورید و بدون اینکه از دوستان درخواست کمک کنید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند و این مشکل به لطف کمک دوستان، راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید حل خواهد شد. امروز قرار است برای دیدار یکی از آشنایان به منزل وی بروید، اما در این دید و بازدید به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این برنامه را به روزهای آینده موکول نمایید. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده ‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. مدت‌هاست که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما میفتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند. از رسیدگی به همسر یا عشق‌ زندگیتان غافل‌شده‌اید و این وضعیت باعث شده تا عشق ‌زندگیتان به این فکر بیفتد که شما ایشان را مانند گذشته دوست ندارید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت، وقت بیشتری را در کنار عشق ‌زندگیتان سپری کنید و از امروز به بعد، بیشتر از همیشه به ایشان محبت نمایید.

 

فال روزانه یکشنبه 15 آبان 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۵ آبان برای متولدین اردیبهشت

سفری تفریحی در پیش دارید و در این سفر به همراه خانواده و اطرافیان به شما حسابی خوش خواهد گذشت. قبل از انجام هر نقشه‌ای، جوانب کار را بسنجید و هیچ‌ کاری را بدون فکر و مشورت با افراد باتجربه انجام ندهید. درغیراین‌صورت نقشه‌های شما نقش بر آب می‌شود. برای حل مشکلی که میان اعضای خانواده ایجاد شده، آستین بالا بزنید. بین شما و عشق ‌زندگیتان مشاجره‌ای کوچک ایجاد شده و از همسر یا عشق ‌زندگیتان حسابی دلخور هستید، امروز فرصت خوبی است که این مشاجره را ختم به خیر کنید و اجازه ندهید در آینده مشکلات کوچک، آغازگر مشاجره‌ میان شما و عشق‌زندگی‌تان باشند. خانواده برای شما از هر چیز دیگری در این دنیا ارزش بیشتری دارد و همیشه به دنبال فرصتی برای بودن در کنار اهل منزل هستید، امروز بخت با شما یار است چرا که این فرصت فراهم می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و گل‌ بگویید و گل بشنوید.  برنامه‌ای برای افزایش درآمد و ثروت دارید، امروز بهترین زمان برای اجرای این برنامه‌ها است و مطمئن باشید انجام این کار، سود چشمگیری را به درآمد‌های شما اضافه خواهد کرد.

 

فال روزانه یکشنبه 15 آبان 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه 15 آبان برای متولدین خرداد

رویکردی مثبت و آینده‌نگرانه به زندگی در پیش بگیرید. به تلاش‌هایتان ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت ندارید. پولی به کسی قرض داده‌اید. امروز این پول بازپرداخت می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. فرصتی برای بودن در کنار اعضای خانواده فراهم می‌شود. احساس دلتنگی می‌کنید و دلتان برای یکی از دوستان یا آشنایان حسابی تنگ شده ‌است. در اولین فرصت با این دوست تماس بگیرید و دیدارها را تازه کنید. سفری در پیش دارید و در این سفر به شما خوش نخواهد گذشت، اما تن به این سفر بدهید و رنج سفر را به جان بخرید، چرا که دستاورد مهمی در این سفر نصیب شما خواهد شد. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق ‌زندگیتان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌ زندگیتان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند. برنامه دارید تا به همراه اعضای خانواده گشتی در بازار و خیابان بزنید، این برنامه را حتما عملی کنید و لحظه‌های خوشی را در کنار اهل منزل سپری نمایید.

 

فال روزانه یکشنبه 15 آبان 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۵ آبان برای متولدین تیر

تصمیم مهمی که باید بگیرید را به آینده موکول نمایید. برای این تصمیم با افراد با تجربه صحبت کنید و نظر اعضای خانواده را جویا شوید. پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. به خاطر داشته باشید که بار کج به منزل نمی‌رسد و فکر کارهای غیرقانونی را از سر بیرون کنید.  همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. از این کار چشم‌پوشی کنید و به گونه‌ای رفتار کنید تا به عشق ‌زندگیتان ثابت شود که بخشش از بزرگان است. کارهای زیادی روی سر شما آوار می‌شود و فرصت چندانی برای استراحت دست نمی‌دهد.   روز خوبی را برای خرید در پیش‌رو دارید، اما مواظب باشید که ولخرجی نکنید.

 

فال روزانه یکشنبه 15 آبان 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۵ آبان برای متولدین مرداد

یکی از اطرافیان امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد داشت. به صلاح شماست که پولی به این فرد بدحساب، قرض ندهید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که به ایشان قرض خواهید داد را نمی‌بینید.  مدتی است فکر پلیدی در سر دارید و می‌خواهید از راهی غیراخلاقی کسب درآمد کند. این فکر را امروز از سرتان بیرون کنید و عطای کارهای خلاف را به لقایش ببخشید. در عوض فکر خود را به انجام کارهای سودمند مشغول کنید و اجازه ندهید افکار پلید ذهن شما را مشغول کند. احتمال دارد که میان شما و یکی از دوستان قدیمیتان مشاجره‌ای ایجاد شود. اجازه ندهید این مشاجره میان شما و این دوست فاصله بیاندازد و در اولین فرصت دلخوری برای این فرد ایجاد شده را از بین ببرید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز حسابی غرق در کار است و شما را فراموش می‌کند، از این رفتار ایشان ناراحتی به دل نگیرید و مطمئن باشید در اولین فرصت که سر عشق ‌زندگیتان خلوت شد، توجه بیشتری به شما معطوف می‌کند.

 

فال روزانه یکشنبه 15 آبان 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۵ آبان برای متولدین شهریور

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. اگر حواستان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی شما به خطر بیفتد. انسان خنده‌رویی هستید و همیشه به شاد کردن اطرافیان فکر می‌کنید. این روحیه را ادامه دهید و به لطف آن محبوبیت بیشتری در نزد دوستان و آشنایان بدست آورد.  روز مناسبی است تا در کنار اعضای خانواده به خرید بروید و خوش بگذرانید. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگتان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید. بیش‌از‌حد توان خود، کار می‌کنید. این وضعیت آسیب‌‌های جسمی و روحی را برای شما به دنبال خواهد داشت. از امروز به خودتان قول دهید که تعادل بین کار و زندگی را حفظ کنید و مواظب سلامتیتان باشید.

 

فال روزانه یکشنبه 15 آبان 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۵ آبان برای متولدین مهر

موقعیت کاری جدیدی پیدا می‌‌کنید و این شغل افزایش درآمد و رفاه شما را به دنبال دارد. از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و دستاوردهای خود را در زندگی گسترش دهید. یکی از اعضای خانواده امروز به کمک شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و مطمئن باشید که ایشان کمک شما را به یاد خواهد داشت و در آینده این کمک را جبران می‌کند. اهل شوخی و خنده هستید و با این رفتار زمینه نشاط و سرگرمی همسر یا عشق ‌زندگیتان را فراهم می‌کنید. امروز عشق‌ زندگیتان دلتنگ شوخی‌های شما است و دلش هوای شما را کرده، در نتیجه فرصتی از روز را به بودن در کنار عشق ‌زندگیتان اختصاص دهید و با شوخی و خنده، شادابی و نشاط را به وی هدیه دهید. شناخت کافی از توانایی‌های خود ندارید و نقاط ضعف و قدرت خود را نمی‌شناسید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت وقتی را برای بررسی‌ توانایی‌های خود کنار بگذارید و نقاط ضعف‌تان را تقویت کنید. فرصتی مهیا می‌شود تا کمی با خود خلوت کنید و با اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، مسیر پیشرفت و موفقیت را هموار کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرید و قائله را ختم به‌خیر کنید. فرصتی از روز را برای گشت‌و‌گذار در بیرون شهر اختصاص دهید و به آرامش ذهنی برسید.

فال روزانه ۱۵ آبان برای متولدین آبان

دید مثبتی به زندگی ندارید و به جای اینکه به خوبی‌های زندگی فکر کنید، همیشه بدی‌ها را در نظر می‌گیرید و انسان منفی‌بافی هستید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند، از امروز به خودتان قول بدهید که منفی‌بافی را کنار بگذارید و با عینک خوش‌بینی به دنیا نگاه کنید. روحیه‌ای احساساتی دارید و زود غصه‌دار می‌شوید. اجازه ندهید این روحیه ضعف شما را به دنبال داشته باشد. از امروز با جدیت بیشتری زندگی را دنبال کنید و نگذارید احساسات بر تصمیم‌های مهم زندگی شما غلبه کند. پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید. مشکلی قدیمی و کهنه میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان وجود دارد و این مشکل گاه‌ و بی‌گاه زمینه مشاجره و دلخوری شما و عشق‌ زندگیتان را فراهم می‌کند، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح نیست. امروز زمان مناسبی است تا با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و یک‌بار برای همیشه این مشکل را حل نمایید.  روز را با کارهای زیادی آغاز می‌کنید، تا بعدازظهر امروز این کارها به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم می‌شود.  یکی از دوستان قدیمی که مدتی است خبری از ایشان ندارید، امروز با شما تماس می‌گیرد تا با هم دیداری داشته باشید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید.

فال روزانه یکشنبه 15 آبان 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه 15 آبان برای متولدین آذر

روحیه بانشاطی دارید و همیشه به اطرافیان انرژی می‌دهید. این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و دوستان جدیدی پیدا می‌کنید. فردی از شما درخواست پول دارد، اما به صلاحتان است که دست رد به سینه او بزنید. در غیر این صورت پولی که به ایشان قرض می‌دهید را هرگز باز پس نخواهید گرفت.    بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و به اندازه‌ای به آنها رسیدگی کنید تا جایی برای گله‌ و شکایت باقی نماند.   آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد. اگر امروز مواظب حرف‌هایتان نباشید، مشاجره‌ای سخت میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و در اولین فرصت بین خودتان و این فرد صلح و صفا برقرار کنید.  

فال روزانه یکشنبه 15 آبان 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۵ آبان برای متولدین دی

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. مدت‌هاست که پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما تاکنون از این سرمایه‌گذاری خبری نبوده و سودی روانه جیببتان نشده است. امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و از محل این سرمایه‌گذاری سودی روانه حسابهای بانکیتان خواهد شد.   مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید.  بر این باور هستید که همسر یا عشق ‌زندگیتان فرشته است و چیزی برای شما در عشق و محبت کم نمی‌گذارد. این باور امروز به اثبات می‌‌رسد و عشق و محبت بی‌پایانی را تجربه می‌کنید. یکی از دوستان هدیه‌ای برای شما گرفته و با تقدیم این هدیه محبت خود را به شما ثابت می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبتهای ایشان باشید.

فال روزانه یکشنبه 15 آبان 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۵ آبان برای متولدین بهمن

یکی از اعضای فامیل امروز به تجربه شما نیاز دارد و از در مشورت و پندآموزی با شما وارد می‌شود. تجربه‌های خود را با کمال‌‌ میل در اختیار ایشان قرار دهید و راهنماییهای خود را از این فرد دریغ نکنید. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این قضیه باعث شده تا اطرافیان فکر کنند که قلبتان از سنگ ساخته شده و کسی را دوست ندارید. قبل از اینکه ادامه این وضعیت شما را به انزوا بکشاند، به خودتان قول بدهید که عشق و محبت خود را به زبان بیاورید و به اطرافیان ثابت نمایید که آنها را از دل و جان دوست دارید. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید. همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتیتان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند. اجازه ندهید کسالت و افسردگی به وجود نازنین‌ شما راه پیدا کند و در اولین فرصت با انجام کارهای موردعلاقه، انرژی و نشاط بیشتری پیدا کنید.

فال روزانه یکشنبه 15 آبان 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۵ آبان برای متولدین اسفند

تحت فشارهای زندگی قرار نگیرید و اجازه ندهید روزگار به شما سخت بگیرد. از جایی که انتظارش را ندارید، پولی عاید شما خواهد شد. روز خسته‌کننده‌ای را آغاز کرده‌اید و کسل و ‌بی‌حوصله هستید، اجازه ندهید این روحیه روز شما را خراب کند و با حضور در کنار دوستان و آشنایان، کسالت را کنار بگذارید و با انرژی بیشتری روز را در پیش بگیرید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید.  مهارت‌های خود را دست‌کم می‌گیرید و همیشه خودتان را سرزنش می‌کنید. امروز بهترین زمان برای ترک این عادت است و به خودتان قول بدهید که زندگی را با اعتماد‌به‌نفس بیشتری دنبال کنید.

 



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۳۰ [حدود 16 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 2 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 12 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 12 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 12 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...