کد خبر: 169776 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 08 آبان 1401 - 11:40
استقلال دیگر نگران دربی نیست/چند بازیکن از فرم مطلوب خارج شده‌اند

اتحادخبر: کارشناس فوتبال با بیان اینکه ساپیتو باید به وعده ۴ جام گرفتن خود عمل کند گفت: سرمربی آبی پوشان می‌توان با برد برابر نساجی، اولین جام را با دستانش لمس کند.

اتحادخبر: کارشناس فوتبال با بیان اینکه ساپیتو باید به وعده ۴ جام گرفتن خود عمل کند گفت: سرمربی آبی پوشان می‌توان با برد برابر نساجی، اولین جام را با دستانش لمس کند.

استقلال دیگر نگران دربی نیست/چند بازیکن از فرم مطلوب خارج شده‌اند

به گزارش مهر؛ منصور رشیدی  و در خصوص دیدار استقلال برابر هوادار که با برد آبی پوشان به پایان رسید گفت: بازی چندان دلچسب نبود ولی استقلال توانست سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند. تغییر در ترکیب آبی پوشان به خاطر دربی باعث شد تا ساپینتو نشان دهد که چقدر دربی برای او حساس است و نمی‌خواهد بدون بازیکنان کلیدی خود به مصاف پرسپولیس برود.

وی افزود: هنوز در خط هافبک مشکلات وجود دارد. ایرادی که باید حتماً در نیم فصل و در زمان نقل و انتقالات برطرف شود و در غیر این صورت باز هم استقلال به مشکل خواهد خورد.

رشیدی خاطرنشان کرد: خط حمله استقلال روزهای پرانتقادی را پشت سر می‌گذارد بجز محبی که فوق العاده بازی می‌کند دیگر مهاجمان استقلال عملکرد خوبی نداشته‌اند. قایدی دور از انتظار ظاهر شده و در شرایط ایده آل نیست و باید امیدوار باشیم تعطیلات لیگ بتواند او را به آمادگی برساند. مطهری هم به دلیل نیمکت‌نشینی زیاد از فرم مطلوب خارج است و این نشان می‌دهد که کار برای استقلال سخت است و ساپینتو باید در این تعطیلات بهترین استفاده را برای آمادگی استقلال صورت دهد.

کارشناس فوتبال در مورد دیدار روز چهارشنبه آبی پوشان در سوپرجام برابر نساجی قائمشهر گفت: ساپینتو می‌داند که باید به یکی از وعده‌هایش عمل کند. او قول ۴ قهرمانی داد و حالا سوپرجام پیش چشم او است. او می‌تواند با پیروزی برابر نساجی، اولین قهرمانی را با استقلال به دست آورده و جام را در دستانش لمس کند.

این پیشکسوت آبی پوشان ادامه داد: استقلال دیگر نگران دربی نیست. او باید با تمام قوا به مصاف نساجی برود اما نکته انتقادی این دیدار، بازی نکردن در تهران و زمین با کیفیت ورزشگاه آزادی است. وقتی قرار نیست تماشاگری به ورزشگاه بیاید دلیلی نداشت که بازی را در کرمان برگزار کنند. ورزشگاه آزادی بهترین گزینه برای دو تیم بود که بتوانند در یک زمین با کیفیت و خسته نشدن بابت پرواز به کرمان، بازی ایده آلی را به نمایش بگذارند اما در مجموع هر دو تیم به دنبال کسب این جام هستند و استقلال باید تلاش بیشتری انجام دهد تا بتواند برنده این بازی باشد.

وی در مورد جنجال دوباره ساپینتو و کارت زرد گرفتن او برابر تیم هوادار گفت: سرمربی همیشه عصبانی استقلال بعد از سه جلسه غیبت باز هم نتوانست خود را کنترل کند. او باید آرامش بیشتری داشته باشد. خصوصاً که هم باید مقابل نساجی به میدان برود و هم دربی را در پیش دارد. دربی جایی است که احتمال کارت گرفتن دوباره او و اخراجش از کنار زمین وجود دارد. بنابراین او باید آنقدر خود را کنترل کند و آرامش داشته باشد تا دچار مشکل نشده و تیم به هم نریزد در غیر این صورت استقلال بازیکنان استقلال دوباره در کنار زمین، سرمربی نخواهند داشت و این می‌تواند به تیم ضربه بدی بزند.

وی در پایان گفت: دربی با توجه به شرایط امتیازی دو تیم جذاب‌تر از گذشته خواهد شد. خصوصاً اینکه هر دو تیم به دنبال برد هستند خصوصاً استقلال که اگر به دنبال گرفتن صدر جدول از حریف قدیمی خود است باید برنده از این دیدار حساس خارج شود.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/169776