کد خبر: 16934 ، سرويس: جامعه
تاريخ انتشار: 18 مرداد 1392 - 15:18
امام جمعه کنگان: برخورد نفتی ها با کنگان در دولت روحانی تغییر کند/ مرگ بیماران به دلیل مشکلات مالی

اتحاد جنوب: حجت الاسلام محمودی می گوید: شرکت های فعال در منطقه طی سال های اخیر در قبال کنگان روز به روز سردتر برخورد می کنند و بی توجه از کنار مسائل و مشکلات مردم می گذرند...

اتحاد جنوب: امام جمعه کنگان گفت: مجموعه وزارت نفت و شرکت های نفتی و گازی مستقر در منطقه به حقوق مردم این شهرستان توجه جدی و بیشتری داشته باشد.

به گزارش اتحاد جنوب؛ حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های نماز عید سعید فطر با اشاره به وضعیت تقسیمات کشوری در شهرستان کنگان بیان کرد: نباید تقسیمات کشوری سبب تضییع حقوق مردم منطقه شود.

وی افزود: مردم شهرستان کنگان سالیان متمادی است که تبعات ناشی از حضور صنعت نفت و گاز و پتروشیمی ر این شهرستان از جمله تورم را به جان خریدند و بی توجی وکم توجهی به این شهرستان مصداق بارز تضییع حقوق میزبانان صنعت است.

محمودی با گلایه از شرکت های مستقر در منطقه اظهار کرد: شرکت های فعال در منطقه پارس در سال های اخیر در قبال این شهرستان روز به روز سردتر برخورد می کنند و بی توجه از کنار مسائل و مشکلات مردم می گذرند که انتظار می رود این رویه بویژه در دولت تدبیر و امید تغییر کند.

امام جمعه کنگان با اشاره به آغاز به کار دولت دکتر روحانی گفت: حمایت وهمکاری با دولت برای حل مشکلات و توسعه کشور وظیفه ای همگانی است.

وی به مشکلات بیماران کلیوی شهرستان کنگان اشاره کرد وگفت: حسب گزارش انجمن بیماران کلیوی شهرستان کنگان تا کنون چندین نفر در اثر مشکلات مالی از دنیا رفته اند که مسوولان ومردم خیر باید برای حل مشکلات آنان چاره ای بیندیشند.

محمودی همچنین با انتقاد از گرانی در این شهرستان خصوصا شهر کنگان گفت: گرانی در این شهرستان واقعیتی انکارناپذیر است که انتظار جدی از مسئولان مربوط بویژه اداره صنعت، معدن و تجارت تقویت نظارت و کنترل بازار است.

وی با تبریک روز خبرنگار و تجلیل از این قشر بیان کرد: همه باید قدردان تلاش های خستگی ناپذیر خبرنگاران در عرصه آگاهی و اطلاع رسانی باشند. /ب1

 

 

منبع:ایرنا

 

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/16934