امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 17 مرداد 1392 - 20:41
نماینده دشتستان در نشست مطبوعاتی خود اعلام کرد:

سید مهدی موسوی نژاد با انتقاد از عملکرد وزرای دولت احمدی نژاد گفت: در دولت احمدی نژاد، بیشتر اختیار هیئت دولت از وزرا گرفته شد، و اغلب تصمیمات از سوی نهاد گرفته می شد و این مسئله ای بود که در دولت روحانی تکرار نخواهد شد چرا که رئیس جمهور منتخب، اختیار امور را به وزرای خود خواهد داد.....

اتحادجنوب- هدیه بیت سیاح: نماینده دشتستان در نشست مطبوعاتی خود که بعداز ظهر پنجشنبه در پژوهشسرای متقین برازجان برگزار شد از اسامی احتمالی تعدادی از وزرای تأیید شده ی کابینه روحانی پرده برداشت.

 

 

اسامی احتمالی وزرای تأیید کابینه روحانی
وی گفت: از بین وزرای پیشنهادی روحانی، احتمال رای اعتماد مجلس به رحمانی فضلی( وزارت کشور)، چیت چیان( وزارت نیرو)، پور محمدی( وزارت دادگستری)، هاشمی ( وزارت بهداشت)، ظریف( وزارت امور خارجه)، جنتی( وزارت فرهنگ)، دهقان( وزارت دفاع)، طیب نیا( وزارت اقتصاد)، واعظی( وزارت ارتباطات) و نعمت زاده( وزارت صنعت) بسیار بالا است و به احتمال زیاد این افراد تأیید و به سمت های مشخص شده منصوب خواهند شد.
در دولت احمدی نژاد، بیشتر اختیار هیئت دولت از وزرا گرفته شد

 

سید مهدی موسوی نژاد با انتقاد از عملکرد وزرای دولت احمدی نژاد گفت: در دولت احمدی نژاد، بیشتر اختیار هیئت دولت از وزرا گرفته شد، و اغلب تصمیمات از سوی نهاد گرفته می شد و این مسئله ای بود که در دولت روحانی تکرار نخواهد شد چرا که رئیس جمهور منتخب، اختیار امور را به وزرای خود خواهد داد.

 


وی افزود: انتخاب برخی از وزرای پیشنهادی در دولت روحانی، نشان از تأثیرگذاری افکار هاشمی رفسنجانی و خاتمی بر روی رئیس جمهور منتخب است و این بیانگر حمایت هاشمی رفسنجانی و خاتمی از روحانی می باشد اما در کل رویکرد رئیس جمهور منتخب رضایت بخش خواهد بود.
رئیس جمهور منتخب با شعارهای خاصی آمده است
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس جمهور منتخب با شعارهای خاصی آمده است تا مشکلات کشور را حل کند و بخشی از هدف خود را در تحقق این شعارها می داند، از این رو هر رئیس جمهور حق دارد بر طبق شعارهای خود، وزرای پیشنهادی کابینه را معرفی کند و دلیلی بر الزام این امر ندارد که وزرایی از جناح ها و گروه های مخالف خود نیز در کابینه خود داشته باشد اما در نهایت باید به این نکته توجه داشت که وزرای پشنهادی توسط 290 نماینده و 290 دیدگاه متفاوت بررسی خواهند شد و در نهایت روز دوشنبه رای اعتماد صادر خواهد شد.
وی در خصوص انتخاب بیژن زنگنه به وزارت نفت گفت: وزارت نفت، یک وزارت مهم و تأثیرگذار در کشور است و جایی است که احتمال فساد در آن زیاد است! پس هم می تواند فضای اقتصادی را به سمت بن بست بکشاند و هم به سوی ارتقاء و از انجایی که زنگنه، سوابقی را در کارنامه خود دارد، بایستی با دقت ویژه ای، این سوابق بررسی و در نهایت تصمیم گرفت.
سید مهدی موسوی نژاد اظهار داشت: مجلس با رئیس جمهور منتخب، تعامل خوبی خواهد داشت چرا که تعامل مجلس و دولت، به نفع مردم است.
وی در خصوص اتصال استان فارس به خلیج فارس گفت: متأسفانه مسئولین استان فارس در پی این موقعیت می باشند که بخشهایی از انتهای عسلویه و استان هرمزگان را به نام استان خود بگیرند و از این طریق به خلیج فارس متصل و از ذخایر آن استفاده کنند و این در حالی است که استان بوشهر سالها در جوار این ذخایر بوده و استفاده چندانی از آن نداشت.

 

 

بنده هیچ پیشنهادی برای ارتقاء بخش ها به شهرستان نداده ام
نماینده دشتستان در خصوص تجزیه دشتستان نیز اظهار داشت: بنده هیچ پیشنهادی برای ارتقاء بخش ها به شهرستان نداده ام، بلکه مسئولین این بخشها، خود به دنبال این مسئله هستند!!! و اگر با بررسی کارشناسان ویژه این مسئله تأیید و برحق بودن این خواسته تثبیت شود، من حتما به ارتقاء بخشها کمک خواهم کرد.
وی اضافه کرد: ارتقاء هر بخش به شهرستان، خواسته برحق اهالی انجاست اما باید به این نکته توجه داشت که در صورت شهرستان شدن یک بخش، بخشهای دیگر تحت پوشش شهرستان جدید قرار نگیرند.


اگر جلیلی می آمد نظر بوشهری ها که تغییر نمی کرد!!!
سید مهدی موسوی نژاد در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید چرا در جریان انتخابات، به عنوان رئیس ستاد جلیلی در استان بوشهر، از آمدن ایشان به بوشهر جلوگیری کردید گفت: اگر جلیلی می آمد نظر بوشهری ها که تغییر نمی کرد!!! مردم بوشهر سیاسی ترین مردم کشورند و بر اساس چهره به افراد رای نمی دهند. پس از انجایی که از جلیلی شناخت کافی داشتند، آمدن و نیامدن جلیلی به استان بوشهر، فرقی در تعداد آراء مردم این استان نخواهد داشت!!! از این رو از آمدن وی به استان جلوگیری شد.
حاشیه ها:
*در این نشست، اکثرخبرنگاران دشتستانی، در حاشیه قرار گرفتند و به جای اینکه حداقل در نشست مطبوعاتی نماینده دشتستان، اولویت با این خبرنگاران باشد، بیشتر سوالات خبرنگاران بوشهری پاسخ داده شد.
*در جواب سوال یکی از خبرنگاران در خصوص تجزیه دشتستان، بعد از توضیحاتی که سید مهدی موسوی نژاد به این سوال داد، خبرنگاری خطاب به وی گفت: توضیحات شما، مرا قانع نکرد و نماینده دشتستان نیز در پاسخ گفت: من توضیح ندادم که قانع بشوید یا نشوید!!!
*نماینده دشتستان در خصوص نقطه ضعف احمدی نژاد گفت: احمدی نژاد کمتر اهل مشورت بود و در برخی از تصمیمات خود، لجاجت خاصی داشت.
*سید مهدی موسوی نژاد در خصوص تأیید وزرای کابینه روحانی گفت: برخی از این افراد به فتنه بودن ماجرای سال 88 اعتقادی ندارند، حالا کسی که این مسئله را قبول ندارند، چه دلیلی دارد که وزیر شود؟؟؟!!!
*نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به نزدیک بودن دیدگاه خود با وزیر پیشنهادی فرهنگ دولت روحانی( جنتی) اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1392/05/21 - 08:02
0
0
باتشكرازنماينده محترم كه بيشتراوقات فزيادمردم مظلوم را صدا ميزندولي اي كاش در انتخابات شوراي شهر از افراد خاصي دفاع نمي كرد وبعد انتخاباتي با انهمه تخلف را تائيد نمي كرد وبه قول خودش مسئولان نبايد ساكت بنشينندچون روز قيامت بايد پاسخگو باشندكه خودشان اينكا را نكردند ولي اميدوارم در انتخاب فزماندار دشتستان دولت اميد هرچه زودتر تغيير را ببينيم تا فرماندار با آن معاونين ... دست از سر مردم دشتستان بردارند
1392/05/20 - 18:43
0
0
مردم محترم بقیه شهرستانهای استان بوشهر واقعا وقتی نماینده دشتستان را می بینید به انتخاب خود احسن بگویید. در طول تاریخ دشتستان بنظر من بدترین انتخاب را کردیم.
1392/05/18 - 21:51
0
0
سید جان تو هم بود و نبودت فرقی نمی کنه .چون هیچ کاری ازدستت برنمیاد.
1392/05/18 - 15:48
0
0
موسوی نژاد هیچ وقت پرچم نبود و نخواهد باشد همیشه نماینده دشتستان قوت و ضعف رئیس جمهور سابق را شرح می داد و در این نشست رسانه ای فی السابق اخبار گذشته نماینده خوانده بودی ایگونه حرف نمی زدی این معلوم می کن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1392/05/18 - 15:44
0
0
ما بوشهری تصویر اقای موسوی نژاد رو که تو رسانه ملی می بینیم به انتخاب خود می بالیم خدا نگهدارت باشه مرد خستگی ناپذیر خطه قهرمان پرور دشتستان
درود بر سید انقلابی
1392/05/18 - 12:12
0
0
عجب نماینده ای دارم بخدا!!! عجب ادبیاتی داره!!! مثلا روزخبرنگاره و باید به خبرنگاران، حداقل توی روزشون، احترام بذاره. نه بگه من توضیح ندادم که قانع بشوید یا نشوید!!!
واقعا جای تأسفه
البته از موسوی نژاد بیشتر از این نمیشه انتظار داشت.
... اینه!!!
1392/05/18 - 11:05
0
0
برای اولین بار در تاریخ ایران بود که فردی از مسند ریاست جمهوری با آن همه اختیارات و قدرت، به محله قدیمی‌اش باز می گشت؛ برای اولین بار بود که از پیر و جوان، مرد و زن، کودک و خردسال بی هیچ مزاحمتی خود را به رئیس جمهور می رساندند. مزاح و بگو بخند 2 طرفه بود. رئیس جمهور آنهایی را که از قبل می شناخت و هنوز به خاطر می آورد با اسم صدا می کرد و آنجا هم که در سایه مشغله کاری هشت ساله آقای رئیس جمهور، حافظه‌اش یاری نمی کرد، ایما و اشاره‌ای راهگشا بود.
شاید نارمکی ها خواستند به احمدی‌نژاد بگویند ما هنوز سلوک مردمی شما را به یاد داریم؛ تعارف احمدی‌نژاد با مردم محله‌اش هم خالی از پند نبود.
نیاز نبود به داخل ساختمان بروی تا از نزدیک صحت اظهارات احمدی‌نژاد را در یابی. به راستی که «رنگ رخسار خبر می دهد از سر درون». بیرون ساختمان، خود گواهی بر این اظهارات احمدی‌نژاد بود. وقتی سرت را بلند می‌کردی و نگاهت به طبقات دیگر این ساختمان چهار طبقه می‌افتاد و نظاره‌گر چند تکه روزنامه یا یک ملحفه ساده که آن‌هم نه به صورت ماهرانه بلکه خیلی ساده به عنوان پرده روی شیشه‌ پنجره‌های ساختمان نصب شده بود. اولین سوال این بود که راستی پرده خانه احمدی‌نژاد بعد از هشت سال ریاست جمهوری چند صفحه روزنامه است؟ و رئیس جمهور مملکت به این خانه برگشته است؟ می دونم این مطلب به مذاق شماخوش نمی آید وآن را تایید نمی کنی ولی مردم اورا دوست دارند چون درتاریخ ایران تنهارئیس جمهوری است که دنبال پول و مادیات و پارتی بازی و قدرت نمایی نبود.
1392/05/18 - 10:53
0
0
خیلی جالبه تاقبل از رفتن احمدی نژاد که نماینده محترم همه سخنانش حمایت از احمدی نژادبود و او را یک انسان بی نظیر وبهترین رئیس جمهور می دانست. ولی الان که احمدی نژاد رفته بخاطر حفظ موقعیت وپست ومقامش احمدی نژاد بد شد. عجب پرچمی هستی.
1392/05/18 - 01:02
0
0
صحبت های موسوی نژاد شبیه به احمدی نژاد است . ای کاش بیشتر اطلاعات داشتند
1392/05/18 - 00:43
0
0
ای وای بر دشتستان بزرگ در دوره اول مجلس یار دیرین بازرگان محمد مهدی جعفری نمایندتان بود امروز ........
عجب پرچمی شده این اقای نماینده!!!!!!!
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/05
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/05
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 14 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 10 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...