کد خبر: 169122 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 مهر 1401 - 16:19
معاون آموزش و پرورش بوشهر:
سرانه فضای ورزشی مدارس استان بوشهر افزایش می‌یابد

اتحادخبر: معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با اجرای طرح‌های جدید، سرانه فضای ورزشی مدارس استان بوشهر افزایش می‌یابد.

 

اتحادخبر: معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با اجرای طرح‌های جدید، سرانه فضای ورزشی مدارس استان بوشهر افزایش می‌یابد.

سرانه فضای ورزشی مدارس استان بوشهر افزایش می‌یابد

به گزارش مهر، مهدی عباسیان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در مدارس استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح هشت فضای ورزشی در مدارس و فضاهای آموزشی استان بوشهر طی این هفته بیان کرد: این طرح‌ها با دستور وزیر آموزش و پرورش در بوشهر، کاکی، تنگستان و شبانکاره افتتاح خواهد شد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان خاطرنشان کرد: این طرح در راستای ارتقای سرانه فضای ورزشی مدارس استان بوشهر اجرایی می‌شود.

وی از افزایش سرانه فضای ورزشی مدارس استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در طرح شهید سلیمانی ضمن اجرای ۴۴ فضای ورزشی در مدارس ۱۴ سالن ورزشی مدارس تجهیز می‌شود.

عباسیان اعتبار اجرای هر فضای ورزشی روباز را ۱۵۰ میلیون تومان و سرپوشیده یک میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برای تجهیز هر فضای ورزشی در مدارس ۸۰ میلیون تومان تخصیص یافته است که ۸ طرح آن در هفته تربیت‌بدنی و ورزش و مابقی تا ۲ ماه آینده تکمیل و افتتاح می‌شود.

تأمین اعتبار اجرای طرح‌های ورزشی

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی برای ارتقای سرانه فضای ورزشی مدارس اجرا می‌شود خاطر نشان کرد: اکنون سرانه فضای ورزشی مدارس استان بوشهر به ازای هر دانش‌آموز ۷۸ صدم درصد است که با اجرا طرح شهید سلیمانی افزایش می‌یابد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه اعتبار اجرای طرح‌های ورزشی در قالب شهید سلیمانی از محل بودجه ملی و استانی تأمین می‌شود تصریح کرد: برای این طرح ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش استان بوشهر ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: هفت میلیارد تومان ازا ین اعتبارات از وزارت آموزش و پرورش و مابقی از محل بودجه استانی تأمین شده است.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/169122