کد خبر: 168617 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 مهر 1401 - 10:13
فرمانده نیروی دریایی سپاه:
سپاه مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی است/ الحاق شناورهای جدید

اتحادخبر: فرمانده نیروی دریایی سپاه از الحاق شناورهای جدید رزمی موشک‌انداز تا پایان سال خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، سپاه مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی است.

اتحادخبر: فرمانده نیروی دریایی سپاه از الحاق شناورهای جدید رزمی موشک‌انداز تا پایان سال خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، سپاه مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی است.

سپاه مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی است/ الحاق شناورهای جدید

به گزارش مهر، سردار علیرضا تنگسیری جمعه‌شب در مراسم یادواره شهدای خلیج فارس اظهار داشت: شهید مهدوی و یارانش به عنوان الگوی مبارزه و مقاومت و ایستادگی در نبرد خلیج فارس درس بزرگی را به آمریکا و هم‌پیمانانش دادند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی هیچگاه دنبال جنگ‌افروزی نبوده است ادامه داد: در دوران دفاع مقدس شاهد حمله به ۶۱ کشتی ایران، سکوهای نفتی نوروز، سروش و مناطق نفتی بهرگان و خارگ بودیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: به دنبال حمله دشمن به سکوها، نفتکش‌ها و مناطق نفتی، نیروهای کشورمان نیز با دستان خالی مقابله به مثل را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به نقش مهم ساکنان مناطق نفت خیز و کارکنان پرتلاش شرکت نفتی در مقابله با دسیسه‌های دشمنان خاطرنشان کرد: این اقدامات سبب شد تا صادرات نفت کشور قطع نشود.

سردار تنگسیری افزود: در آن دوران شهدای حماسه ساز خلیج فارس در نبرد با نیروهای عراقی و آمریکایی، موفق شدند بالگرد آمریکا را با همان دوش پرتاب‌هایی که آمریکا در اختیار مجاهدان افغانی برای نبرد با شوروی قرار داده بود در خلیج فارس سرنگون کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با یادآوری رشادت شهیدان نادر مهدوی، غلامحسین توسلی، بیژن گرد، نصرالله شفیعی، آبسالانی، محمدی‌ها، مجید مبارکی در مقابله با آمریکا تصریح کرد: از شش عملیات در خلیج‌فارس در مقابله با آمریکایی‌ها چهار عملیات آن توسط رزمندگان استان بوشهر خلق شد و چهار سیلی محکم به دست مردم استان بوشهر به گوش آمریکا نواخته شد.

وی با اشاره به اینکه امروز سپاه دارای بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی است اضافه کرد: شناور دوم شهید سلیمانی تا پایان سال ساخته خواهد شد که این ناو پدیده‌ای نظامی است.

سردار تنگسیری اظهار داشت: نخستین شناور رزمی موشک انداز شهید سلیمانی با طراحی نیروی دریایی سپاه و تجهیزات داخلی از سوی یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان ساخته و تحویل نیروی دریایی سپاه شد.

وی از ساخت دومین شناور رزمی موشک‌انداز در کارخانجات نیروی دریایی سپاه خبر داد و اضافه کرد: سومین شناور رزمی موشک‌انداز نیروی دریایی سپاه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حال ساخت است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه بیان کرد: تا پایان امسال ۲ فروند شناور رزمی موشک انداز ساخت تولید ملی به نیروی دریایی سپاه ملحق می‌شود.

سردار تنگسیری با اشاره به اینکه دشمنان و به‌ویژه آمریکایی‌ها تلاش داشته‌اند که خلیج فارس را برای ما ناامن کنند، افزود: پاسداران دریادل خلیج فارس در سایه ایثار و مجاهدت، خلیج فارس را برای دشمن ناامن کرده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه به مسائل اخیر کشور اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان از هر فرصتی برای فتنه‌انگیزی استفاده می‌کنند و باید با هوشیاری مراقب دسیسه‌های دشمنان باشیم.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران حافظ این نظام و انقلاب هستند اضافه کرد: ملت ایران می‌دانند که جمهوری اسلامی حرم است این حرم را باید حفظ کنیم و اگر می‌خواهیم راه را اشتباه نروبم باید پشتیبان ولایت باشیم.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/168617