امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 07 مهر 1401 - 10:43

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۱.۰۷.۰۷

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۱.۰۷.۰۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سال پر فرازونشیبی را آغاز کرده‌اید. در این سال اتفاقهای غیرمنتظره‌ای برای شما رخ می‌دهد. پذیرای این اتفاقها باشید و از رویدادهای غیرمنتظره هراسی نداشته باشید. دلتان را به دریا بزنید و از هر موقعیتی برای دستیابی به موفقیتهای بیشتر بهره بگیرید. خبر ناگواری در آبان به دست شما می‌رسد. این خبر را با یکی از آشنایان که سنگ صبور شماست مطرح کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. به آذر که رسیدید پولی به دستتان می‌رسد. به صلاح شماست که قسمتی از این پول را برای روز مبادا کنار بگذارید. بهمن امسال سر شما خلوت می‌شود و فرصتی برای سفر پیدا می‌کنید. به همراه اعضای خانواده راهی مسافرت شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش از سفر باز گردید. به فروردین سال آینده که رسیدید، تصمیم مهمی سر راهتان قرار می‌‌گیرد. برای این تصمیم با افراد باتجربه مشورت کنید و راهی راه در پیش بگیرید که صلاح شما و دیگر اعضای خانواده در آن باشد. اردیبهشت سالی که از راه می‌رسد را با احتیاط بیشتری پشت سر بگذارید. در این ماه بیماری در کمین شماست. به تیر سال آینده که رسیدید با مشکلی بزرگ روبه‌رو می‌شوید. این مشکل را به‌تنهایی حل کنید و به اطرافیان ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید.موقعیت مهمی در شهریور سال آینده برای دستیابی به موفقیتهای بیشتر سر راه شما قرار می‌گیرد. در این ماه بیشتر از همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به چراغ راهی برای سالهای آینده زندگی شما تبدیل شود.

 

فال روزانه| پنجشنبه 7 مهر 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۷ مهر برای متولدین فروردین

روز بسیار پرکاری در پیش‌ رو دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به رغم حجم زیاد کارها، انرژی سرشاری دارید و از انجام کارهای امروز خسته نخواهید شد. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و امروز به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت شده‌اید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید. اهل گذشت و بخشش نیستید و این روحیه دشمنان زیادی برای شما به دنبال داشته است. از امروز به فکر تغییر این روحیه باشید و با چشم‌پوشی بر خطای اطرافیان، بزرگواری خود را به دوست و آشنا ثابت کنید. مشکلاتی که با آن روبه‌رو هستید را به‌تنهایی حل نکنید و از همکاران یا دوستان کمک بگیرید.   احساس می‌کنید همسر یا عشق ‌زندگیتان با شما روراست نیست و حرف‌های دلش را درمیان نمی‌گذارد. در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و رویکردی را در پیش بگیرید که در آن خبری از فریب و پنهان‌کاری نباشد.

 

فال روزانه| پنجشنبه 7 مهر 1401 | فال امروز | Daily Omen

 

فال روزانه ۷ مهر برای متولدین اردیبهشت

غمگین و ناراحت هستید و حوصله کار کردن ندارید، اما نگذارید روزتان با کسالت و خستگی به پایان برسد و با انجام کارهایی که به آنها علاقه دارید، انرژی لازم را برای ادامه روز پیدا کنید و غم و غصه را کنار بگذارید. قصد خرید کالای مهمی را در سر دارید، امروز پولی به دست شما می‌رسد تا این کالای مهم را خریداری کنید. از آنجایی که مبلغ هنگفتی را برای این خرید باید هزینه کنید، به نفع شماست که ولخرجی نکنید و حواستان به دخل‌ و خرجتان باشد. اعضای خانواده از ولخرجی‌های شما به تنگ ‌آمده‌اند و ادامه این وضعیت به نفع شما نیست. از امروز ولخرجی را کنار بگذارید و با پس‌انداز و صرفه‌جویی، شرایط مالی خود را تقویت کنید. روابط پنهانی و بی‌ثمر را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار باشید. قصد انجام معامله یا آغاز مشارکتی را دارید، اما روز خوبی را برای تجارت و گسترش کار انتخاب نکرده‌اید و بهتر است روز دیگری را برای تجارت و مشارکت انتخاب نمایید. به خاطر داشته باشید که با شایعه‌پراکنی به انسان منفوری تبدیل خواهید شد.

 

فال روزانه| پنجشنبه 7 مهر 1401 | فال امروز | Daily Omen

 

فال روزانه ۷ مهر برای متولدین خرداد

به خاطر داشته باشید که زندگی همیشه فراز و فرودهای خاص خودش را دارد و در رویارویی با مشکلات زانوی غم به بغل نگیرید. احتمال دارد که امروز کالایی با ارزش یا پولی را گم کنید. به صلاح شماست که شش‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید و چشم از اموال و دارایی‌های خود بر ندارید. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد و این خبر شادی شما و اعضای خانواده را به دنبال دارد. همسر یا عشق ‌زندگیتان حرف‌های ناگفته‌ای را در سینه دارد و مدت‌های زیادی است که این حرف‌ها را از شما پنهان کرده. قبل از اینکه ادامه این وضعیت تاثیر منفی در رابطه شما بگذارد، پای صحبت عشق ‌زندگیتان بنشینید و سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای حرف‌‌های ناگفته ایشان باشید. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز برای انجام کارها به کمکتان می‌آیند. فرصتی برای رسیدگی به کارهای موردعلاقه‌تان پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید

 

فال روزانه| پنجشنبه 7 مهر 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۷ مهر برای متولدین تیر

روحیه‌ای‌ منفی‌باف دارید و از زمین و زمان گله می‌کنید، قبل از اینکه این روحیه کار دست‌تان بدهد، مثبت‌گرایی را در زندگی در پیش بگیرید و افکار منفی را دور بریزید. با شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه به لحاظ روحی به آرامش برسید. پدر یا مادر یا یکی از بزرگان خانواده امروز پند و اندرزی را با شما درمیان می‌گذارد، این نصیحت را در زندگی به کار گیرید و به این فرد ثابت کنید که قدر نصیحت‌های ایشان را می‌دانید. اعضای خانواده در ظاهر رابطه خوبی با هم دارند، اما در باطن وضعیت فرق می‌کند و اختلاف‌نظرهای زیادی را در میان اهل منزل مشاهده می‌کنید، اجازه ندهید این وضعیت نفاق و دوری میان اهل منزل ایجاد کند و امروز فکری به حال دوستی و صلح در بین اعضای خانواده بردارید.    احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه اعتماد‌به‌نفس دارید و مشکلات را کوچک‌ و پی‌پاافتاده می‌بینید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورید از سر راه بردارید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریح یا ورزش دلخواهتان بپردازید. احتمال دارد که پدر یا مادر یا یکی از بزرگان فامیل بیمار شود، در نتیجه امروز بیشتر از همیشه مواظب بزرگ‌ترهای خانواده باشید. فردی از میان آشنایان صحبت‌های ناخوشایندی را درباره شما یکی از اعضای خانواده شما مطرح کرده‌است. این فرد را شناسایی کنید و دلیل این حرف‌های ناشایست را جویا شوید.

 

فال روزانه| پنجشنبه 7 مهر 1401 | فال امروز | Daily Omen

 

فال روزانه ۷ مهر برای متولدین مرداد

بدون هرگونه خبر قبلی به مراسمی دعوت می‌شوید، این دعوت را قبول کنید و مطمئن باشید که اتفاق‌های خوشی در این مراسم رخ خواهد داد. روز را با احساسی لطیف و سرشار از محبت آغاز کرده‌اید و لحظه‌های سرشار از دوستی و صفا را تجربه می‌کنید. انسان‌ زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در زندگی انجام داده‌اید، اما مزد این زحمت را تاکنون دریافت نکرده‌اید و دستاورد چندانی در زندگی ندارید، غم به دل خود راه ندهید چرا که این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و در آینده‌ای نزدیک، مزد زحمت‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت خواهید کرد. به اعضای خانواده قول داده‌اید که فرصتی از امروز را به بودن در کنار آنها اختصاص دهید، اما مشکلی برایتان پیش‌ می‌آید و مجبور می‌شوید که حل این مشکل را به بودن در کنار اعضای خانواده اولویت دهید. حرف‌های ناگفته زیادی برای بازگوکردن به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید، امروز این فرصت فراهم می‌شود تا سفره دل را پیش عشق ‌زندگیتان باز کنید.

 

فال روزانه| پنجشنبه 7 مهر 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۷ مهر برای متولدین شهریور

اهل انجام به‌موقع کارها نیستید و این روحیه باعث شده تا سبک ‌زندگی‌ شما اطرافیان را ناراحت کند. یکی از آشنایان امروز روش سودمندی را برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد. این روش را به کار بگیرید و زمینه دستیابی به درآمد بیشتری را فراهم کنید. از روحیه جذاب و خوش‌مشربی که دارید برای پیدا کردن دوستان و ارتباط‌های کاری جدید کمک بگیرید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و یاد ایام قدیم افتا‌ده‌اید، از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و روز را با خوشی و شادکامی ادامه دهید. تجربه‌های زیادی در زندگی دارید، این تجربه‌ها را از اطرافیان دریغ نکنید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای کمک به دیگران انجام دهید. انسان زحمت‌کشی هستید و تلاشهای زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاشهای شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزیتان را می‌دانند. اعضای خانواده شما را حسابی تحویل می‌گیرند و برنامه‌های خاصی برای شما در نظر گرفته‌اند. لطف اهل منزل را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت محبتهای ایشان را جبران کنید.

 

فال روزانه| پنجشنبه 7 مهر 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۷ مهر برای متولدین مهر

روز خلوتی را آغاز کرده‌اید و کار زیادی برای انجام دادن ندارید، اجازه ندهید امروز به بطالت به پایان برسد و فرصتی را برای بودن در کنار دوستان و اعضای منزل اختصاص دهید و تا می‌توانید خوش بگذارنید. به هر قیمتی که شده به ایده‌ای که به ذهنتان خطور کرده جامه‌ عمل بپوشانید.   شرایطی مهیا می‌شود تا دانش و مهارت خود را افزایش دهید و یک‌سروگردن بالاتر از رقبا قرار بگیرید. همیشه نگران حل مشکلات دوستان و آشنایان هستید و قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما ‌بی‌نتیجه نخواهد ماند و اطرافیان نیز در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که از صمیم ‌قلب دوستتان دارد و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.

فال روزانه ۷ مهر برای متولدین آبان

روز حساسی را در پیش‌ دارید و امروز ممکن است میان شما و یکی از دوستان نزدیک سو‌ء‌تفاهمی ایجاد شود، به خاطر داشته باشید که ارزش رفاقت شما و این فرد از سوء‌تفاهمی که میان شما ایجاد شده بیشتر است و سو‌ءتفاهم ایجاد شده را به بهانه‌ای برای دوستی‌های بیشتر تبدیل نمایید. پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید. قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهدافتان تنها نمی‌گذارند.  فردی که خاطرش برای شما عزیز است قولی به شما داده، اما امروز مشخص می‌شود که توان وفای به عهد را ندارد و قادر به انجام این قول نیست. به این فرد سخت‌ نگیرید و بد قولی که در حق شما روا داشته را به روی ایشان نیاورید.   احساس می‌‌کنید فردی به همسر یا عشق ‌زندگیتان نظر بدی دارد، اما این احساس نادرست است و متوجه خواهید شد که این فرد به غیر از نیت خیر، به دنبال چیز دیگری نیست.

 

فال روزانه| پنجشنبه 7 مهر 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۷ مهر برای متولدین آذر

 به اشتباه‌هایی که در گذشته مرتکب شده‌اید، دائم فکر می‌کنید. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند، اشتباه‌های خود را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطاست. نقشه‌ای جدید برای پیشرفت و افزایش درآمد کشیده‌اید، این برنامه را ادامه دهید و مطمئن باشید که راه را درست می‌روید. برای مشکلی که با آن روبرو شده‌اید روی کمک‌های بی‌چشم ‌‌داشت دوستان خود حساب باز کنید. دیدگاه خود به همسر یا عشق‌ زندگیتان را تغییر دهید و به ایشان سخت ‌نگیرید. اجازه ندهید تلاشهایی که در زندگی کشیده‌اید به‌راحتی از بین برود. روز شلوغی را سپری می‌کنید و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم نمی‌شود. در میان کارهای امروز، فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز کار ناشایستی انجام میدهد و زمینه ‌دلخوریتان را فراهم می‌کند. چشم بر این کار ناشایست ببندید و به ایشان ثابت کنید که بخشش از بزرگان است.

 

فال روزانه| پنجشنبه 7 مهر 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۷ مهر برای متولدین دی

به خاطر داشته باشید که خنده بر هر درد بی‌درمانی دوا است. به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. نظر خود را به اطرافیان اعمال می‌کنید و با زورگویی حرف خود را به کرسی می‌نشانید. این رویکرد شما را به فرد منفوری تبدیل کرده و کسی از شما دل خوشی ندارد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز زورگویی را کنار بگذارید و پذیرای نظر اطرافیان باشید.   شک و تردید در رفتار همسر یا عشق ‌زندگیتان را فراموش کنید. سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا دستی به سروروی منزل خود بکشید. در آینده نظم‌و‌ترتیب بیشتری در زندگی داشته باشید و اجازه ندهید منزل یا محل‌کار شما بیش از حد شلوغ شود.

 

فال روزانه| پنجشنبه 7 مهر 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۷ مهر برای متولدین بهمن

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید.  اختلاف‌نظرهای زیادی را در میان اهل منزل مشاهده می‌کنید، اجازه ندهید این وضعیت نفاق و دوری میان اهل منزل ایجاد کند.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، به نفع شماست که بر اعصاب خود مسلط باشید و اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد. توقع‌های بی‌جایی از عشق ‌زندگیتان نداشته باشید. در غیر این صورت ادامه این رفتار چیزی به غیر از دلخوری‌های بیشتر برای همسر یا عشق ‌زندگیتان به دنبال ندارد. به لحاظ مالی سودی در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. از این تجربه درس بگیرید و زمینه افزایش درآمد خود در آینده را فراهم کنید. استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و در زمینه کاری که به آن علاقه دارید مهارت‌های بیشتری کسب کنید. این رویکرد در آینده شرایط بیشتری برای موفقیت و پیشرفت شما فراهم خواهد کرد. امروز به خودتان وعده داده‌اید که اوقات فراغت خود را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، اما این وعده محقق نخواهد شد و کارهای غیرمنتظره‌ای در سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور خواهید شد به جای انجام کارهای دلخواهتان، این کارهای غیرمنتظره را به پایان برسانید.

فال روزانه| پنجشنبه 7 مهر 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۷ مهر برای متولدین اسفند

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای در کمین شما است. روز را با احتیاط بیشتری سپری کنید و کاری نکنید که به دردسر بیفتید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. گرفتاری‌های زیادی در زندگی دارید، اما همیشه از زیر بار این مشکلات شانه خالی کرده‌اید. زمان آن فرا رسیده که با این گرفتاری‌ها روبه‌رو شوید و مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنید.   فکری ناب در سر دارید، اما این فکر را با کسی در میان نگذاشته‌اید و از شکست ایده‌هایتان هراس دارید. امروز زمان مناسبی است که به ایده خود جامه عمل بپوشانید. آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد. روز عاشقانه‌ای را در پیش‌رو دارید و همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز مانند پروانه دور شما می‌چرخد، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به همسر یا عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که شما نیز در تب عشق ایشان می‌سوزید.



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • قهرمانی دشتستانی ها در لیگ انفرادی تیراندازی استان بوشهر
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • تیم کشتی نونهالان هیئت کشتی دشتستان قهرمان مسابقات انتخابی استان بوشهر شد
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/01
  • 🎥ویدیو/شنبه های اتحاد خبر با سید حمید شهبازی(۵)
  • علائم هشداردهنده حمله قلبی
  • اگر ۷ ساعت خواب شبانه نداشته باشید چه اتفاقی برای صورت شما می افتد؟ (+عکس)
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • فرماندار: منشا صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • چهار درصد باقیمانده از کالاهای متروکه سنواتی بنادر بوشهر در مسیر تعیین تکلیف قرار گرفت /اهتمام ویژه دستگاه قضا برای خروج کامل کالاهای متروکه از بنادر استان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 11 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 11 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 23 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 24 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری 1 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز 1 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 7 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 7 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...