کد خبر: 168131 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 04 مهر 1401 - 08:45
هومن سیدی و این عکس عجیب که جنجالی شد

اتحادخبر: هومن سیدی، بازیگر و کارگردان ایرانی با انتشار عکسی در اینستاگرام به جان باختن مهسا امینی و اعتراضات اخیر واکنش نشان داده است.

 

اتحادخبر: هومن سیدی، بازیگر و کارگردان ایرانی با انتشار عکسی در اینستاگرام به جان باختن مهسا امینی و اعتراضات اخیر واکنش نشان داده است.

 

به گزارش برترین‌ها؛ این کارگردان و بازیگر صاحب‌نام ایرانی که دو هفته پیش برای کارگردانی  فیلم "جنگ جهانی سوم" جایزه بهترین فیلم بخش افق‌های جشنواره ونیز را تصاحب کرد، دوم مهر در اینستاگرام خود با معترضان در ایران اعلام همبستگی کرد.

هومن سیدی و این عکس عجیب که جنجالی شد

او با انتشار تصویر خودش درحالی که در اختتامیه جشنواره فجر سال ۱۳۹۵ سیمرغ بلورینش را تقدیم رئیس جمهور پیشین، حسن روحانی، می‌کرد، نوشت شرمسار مردم است و هرگز خود را نخواهد بخشید.

سیدی در ادامه این پست نوشت: «این ننگ برای من هیچ گاه پاک نخواهد شد.انزجار دارم از خودم، از اینکه ساده لوحانه برای فردای بهتر قدمی در این مسیر برداشتم. یادم است چقدر ساده گول دادن امید را خوردیم. ننگ بر من.»

 

این کارگردان همچنین نوشت: «من هومن سیدی فرزند ایرانم و کنار تمام زنان و مادران ایران زمین هستم.»

و این تصویر قدیمی او بار دیگر به جنجالی پر سر و صدا در فضای مجازی تبدیل شد و واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.

 

هومن سیدی و این عکس عجیب که جنجالی شد

مهدی خرم‌دل، روزنامه نگار در این باره نوشت: ‌هومن سیدی هم یک لگدی به دولت روحانی زده و عملاً به دولت رئیسی که فیلمش را برای اسکار معرفی کرده خوش خدمتی کرده و هم مثلاً رفع تکلیف کرده. تو الان ناراحتی و این چیزها را لکه ننگ می‌دانی؟ همین الان اعلام کن: «این دولت فیلمم را به اسکار معرفی نکند» آن چیزی که فکر می‌کنی ماییم، خودتی

 

اون روز رو نمی‌دونم ولی امروز قطعا ساده نیستی، خیلی هم هفت خطی اتفافا و به خیال خودت داری گولمون می‌زنی 

پوریا ذوالفقاری منتقد سینما نیز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: طرف با تقدیم جایزه‌اش به یک رئیس‌جمهور برای خود سکوی پرتاب درست کرده، از شش فیلم کارنامه‌اش، چهارتایش را در دوره آن رئیس‌جمهور ساخته، به پاداش آن «خود عسل کردگی»، برای تک تک آن فیلم‌ها تحسین شده و جایزه گرفته. (این که فیلم‌ها را با چه پول‌هایی و در دفتر کدام تهیه‌کننده‌ها تولید کرده هم فعلا به کنار! بعد تازه یادش آمده بابت آن خوش رقصی عذرخواهی کند.

 

بزرگوار صاحب رکورد بیشترین میزان سرقت پلان و سکانس و دیالوگ از فیلم‌ها و سریال‌های خارجی و وصله و پینه و قالب کردن‌شان به عنوان فیلم و سریال اوریجینال آن حرکت «یک اشتباه» در کارنامه تو نیست. سنگ بنای کارنامه فیلم‎سازی توست. همه کارنامه توست. اصلا خود تویی!

به وصله پینه کردنت بپرداز و قدرشناس باش.

 

هومن سیدی و این عکس عجیب که جنجالی شد

نظر کاربران چیست؟ 

 

امیرفرشاد: هومن سیدی هم رفته گشته دیده فحش دادن به کی عواقب نداره، به همون فحش داده!

بچه درخونگاه: هومن سیدی ریکا پسر؛ مغزت کوچکِ زنگ زده شده. تو چی میگی این وسط.

سینا گفت: همه فحش دادند و جایزه گرفتند، هومن سیدی اول جایزه‌اش رو گرفت و بعد فحش داد. جایزه بهترین دکوپاژ هم مال شما هومن جان...

بهروز عزیزی هم نوشت: نشان حقیرترین #سلبریتی قطعا می رسه به هومن سیدی

کافه شعر گفت: هومن سیدی عکس روحانی و گذاشته نوشته شرمسارم!

الان این حمایت از کیه؟

این همه خلاقیت و شجاعتش واقعا زخمیم کرده.

مژگان نوشت: هومن سیدی روغن ریخته را خرج امامزاده کرده.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/168131