کد خبر: 168114 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 03 مهر 1401 - 11:47
سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان تأکید کرد؛
عزم راسخ تیم جدید مدیریتی بیمارستان برای ایجاد تغییرات بنیادی بر پایه حرکت جهادی و انقلابی

اتحاد خبر:سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان گفت: تیم جدید مدیریتی بیمارستان برای ایجاد تغییرات بنیادی بر پایه حرکت جهادی و انقلابی عزمی راسخ دارد.به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان، دکتر امین آزادفر در جلسه آشنایی با سوپروایزرین و سرپرستان بخش‌های مختلف درمانی بیمارستان اظهار داشت: با ایجاد تغییرات و انتخاب تیم مدیریتی جدید...

اتحاد خبر:سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان گفت: تیم جدید مدیریتی بیمارستان برای ایجاد تغییرات بنیادی بر پایه حرکت جهادی و انقلابی عزمی راسخ دارد.


به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان، دکتر امین آزادفر در جلسه آشنایی با سوپروایزرین و سرپرستان بخش‌های مختلف درمانی بیمارستان اظهار داشت: با ایجاد تغییرات و انتخاب تیم مدیریتی جدید و جوان در بیمارستان شهید صادق گنجی، ان‌شاءالله با همکاری همه همکاران و سر لوحه قرار دادن حرکت جهادی و انقلابی در پی ایجاد تحول و تغییرات بنیادی در بیمارستان خواهیم بود به‌طوری‌که اثر آن برای مردم و بیماران مشهود باشد.
وی ضمن اشاره به مشکلات نرم‌افزاری و فرآیندی موجود در بیمارستان بیان داشت: در سال‌های گذشته در زمینه کارهای نرم‌افزاری و فرآیندی کمتر کار شده و لذا نیاز مبرم وجود دارد که در این زمینه فعال‌تر و سریع‌تر گام برداریم.

 


دکتر آزاد فر با تأکید بر این نکته که شروع هرگونه بحران در بیمارستان متأسفانه از بخش اورژانس است اظهار داشت: سر و سامان دادن به بخش اورژانس بیمارستان از اولویت‌های کاری ما خواهد بود و در این راه از همه همکاران نه صرفاً پرسنل اورژانس استمداد می‌طلبیم و از طرح و نظریه کارشناسی آن‌ها بهره خواهیم برد.


وی با اشاره به تجربه طرح کیس متد(مراقبت موردی)در بیمارستان‌های مشابه، اجرای طرح کیس متد(مراقبت موردی) در بیمارستان را مثبت ارزیابی و اظهار داشت: ما مجبور به حرکت به سمت این روش درمانی در ارائه خدمات درمانی به بیماران و همشهریان ارجمند هستیم، لذا با توجه به مشکلات موجود در این زمینه همواره با اتحاد و همدلی ان‌شاءالله بتوانیم این طرح را ابتدا در اورژانس بیمارستان و سپس در کلیه بخش‌های بیمارستان به نحو مطلوب و شایسته اجرایی نماییم تا از جنبه‌های مثبت طرح بیماران عزیز بهره‌مند شوند.


سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان اضافه کرد: طرح توسعه اورژانس بیمارستان در دستور کار قرار داشته و بر اجرا و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر این پروژه در سال جاری تأکیدداریم  ، ازکلیه مسئولین ذیربط شهرستانی و استانی تقاضا داریم که در این خصوص بیش‌ازپیش همکاری لازم را با تیم مدیریتی بیمارستان شهید گنجی داشته باشند.


دکتر آزاد فر همچنین تأکید داشت: وضعیت فعلی اورژانس بیمارستان زیبنده نام و شأن شهرستان دشتستان، مردم و بیماران نبوده لذا ما باید تا مهیا شدن اورژانس جدید بیمارستان، در راستای ایجاد تغییرات ساختاری و فرآیندی در اورژانس فعلی گام برداشته و حداقل‌های لازم را برای اجرای طرح کیس متد(مراقبت موردی) فراهم نماییم.


وی در خصوص مشکلات کمبود نیرو در بخش‌های مختلف درمانی و پشتیبانی نیز اضافه داشت: با برنامه‌ریزی‌های آتی و راهکارهای مناسب ان‌شاءالله طرح تأمین نیروهای درمان و خدماتی هم در دستور کار قرار خواهد گرفت و به یاری خدا شاهد نتیجه مطلوبی در این زمینه در آینده خواهیم بود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/168114