کد خبر: 168055 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 31 شهريور 1401 - 11:35
استاندار بوشهر:
ایران اسلامی پیروز جنگ اقتصادی با دشمنان خواهد بود

اتحادخبر: استاندار بوشهر با بیان اینکه دولت از همه فرصت‌ها برای خدمت به مردم استفاده می‌کند گفت: ایران اسلامی پیروز جنگ اقتصادی با دشمنان خواهد بود.احمد محمدی زاده صبح پنجشنبه در آئین رژه نیروهای مسلح با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز با امام و رهبری و شهیدان عهد و پیمان می‌بندیم که از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آنها پاسداری کنیم. وی خدمت به...

اتحادخبر: استاندار بوشهر با بیان اینکه دولت از همه فرصت‌ها برای خدمت به مردم استفاده می‌کند گفت: ایران اسلامی پیروز جنگ اقتصادی با دشمنان خواهد بود.

ایران اسلامی پیروز جنگ اقتصادی با دشمنان خواهد بود

به گزارش مهر، احمد محمدی زاده صبح پنجشنبه در آئین رژه نیروهای مسلح با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز با امام و رهبری و شهیدان عهد و پیمان می‌بندیم که از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آنها پاسداری کنیم.

وی خدمت به مردم را از مهمترین آرمان‌های امام و شهدا عنوان کرد و ادامه داد: دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی هیچ فرصتی را برای خدمت به ملت بزرگ ایران از دست نخواهد داد.

استاندار بوشهر به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در حالی که همه جهانیان حامی عراق و صدام بودند، ملت ایران با رهبری خردمندانه امام راحل ابهت پوشالی استکبار جهانی را در هم شکستند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و شوروی حامی تمام عیار عراق در دوران دفاع مقدس بودند تصریح کرد: مردم ایران در دوران دفاع مقدس هزاران شهید را تقدیم کردند و ماشین جنگی دشمن را از پای درآورده و آن را تسلیم خود کنند.

محمدی‌زاده اضافه کرد: این برای اولین بار بود که پس از دو قرن در یک جنگ حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی از این کشور جدا نشد و ملت ایران پیروز بزرگ این جنگ بود.

وی تاکید کرد: همانطور که بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز بیان کردند، ما در جنگ ابهت ابرقدرت‌ها را شکستیم و انقلابمان را به جهان صادر کردیم.

استاندار بوشهر با اشاره به شکل‌گیری فصل نوینی از مقاومت در منطقه غرب آسیا علیه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امروز با فرماندهی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در مقابل شیطان بزرگ به قدرت بازدارندگی رسیده است.

وی بیان کرد: دشمن ناکام در جنگ نظامی به جنگ همه جانبه اقتصادی متوصل شده و ما با بهره گیری از تجارب دفاع مقدس و نقش بی بدیل ملت خود در آن جنگ به حول و قوه الهی می‌رویم که برنده این جنگ نیز باشیم و استقلال اقتصادی را در کنار استقلال دفاعی و امنیتی برای کشورمان به ارمغان آوریم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/168055