کد خبر: 168052 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 31 شهريور 1401 - 11:31
امام جمعه بوشهر:
نیروهای مسلح ایران مایه اقتدار و زمینه ساز پیشرفت و تمدن هستند

اتحادخبر:  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مایه اقتدار و زمینه ساز پیشرفت و تمدن هستند.

 

اتحادخبر:  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مایه اقتدار و زمینه ساز پیشرفت و تمدن هستند.

 

 

به گزارش  مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح پنجشنبه در آئین رژه نیروهای مسلح استان بوشهر اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران اسلامی در سطوح مختلف دارای شاخص‌های فوق‌العاده ویژه‌ای هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل قرار دارند تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس نیروهای مسلح ایران اسلامی با دانش و فداکاری در مقابل تهاجم دشمن سینه سپر کرده و دشمن را وادار به عقب نشینی کردند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مایه اقتدار و زمینه ساز پیشرفت و تمدن هستند افزود: نیروهای مسلح در منظومه حکمرانی دارای یک جایگاه بسیار ویژه و بنیادین هستند.

آیت‌الله صفایی بوشهری تاکید کرد: اگر نیروهای مسلح یک کشور دارای شاخصه‌های بالای قدرت نظامی باشند آن کشور دارای اقتدار و آرامش است و زمینه برای تمدن‌آفرینی و پیشرفت آن کشور خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: در زمان حاضر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در نهایت قدرت در حوزه ستاد، صف، تجهیزات و عملیات میدانی قرار دارند.

وی افزود: اگر نیروهای مسلح یک کشور دچار ضعف‌های دفاعی و نظامی باشند به طور قطع آن کشور دچار چالش و بحران مرزی و امنیتی می‌شود و شاخص توسعه و پیشرفت را ندارد.

آیت‌الله صفایی بوشهری گفت: یکی از مؤلفه‌های اقتدار یک نظام در فضای ملی و فرا ملی، اقتدار نیروهای مسلح آن نظام است که امروز نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شرایطی را فراهم کرده‌اند که این مؤلفه قدرت و اقتدار برای کشور به صورت کامل فراهم شده است.

وی تاکید کرد: در همین مکان مقدس بیعت تمام مردم استان بوشهر به ویژه نیروهای مسلح در ولایت و ولایتمداری را به رهبر معظم انقلاب اعلام داشته و در استان دار الحماسه بوشهر که پایتخت دفاع مقدس در نظام جمهوری اسلامی و تاریخ ایران است اعلام می‌داریم که تا جان در بدن داریم از حریم اسلام و ایران دفاع خواهیم کرد.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/168052