کد خبر: 167923 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 29 شهريور 1401 - 10:43
ادعای عجیب بازیگر پرحاشیه هالیوود!

 

اتحادخبر: ازرا میلر، بازیگر هالیوودی، پس از آنکه اعلام کرد برای درمان مشکلات روانیش تحت درمان است، ادعای جدیدی مطرح کرده است.

 

اتحادخبر: ازرا میلر، بازیگر هالیوودی، پس از آنکه اعلام کرد برای درمان مشکلات روانیش تحت درمان است، ادعای جدیدی مطرح کرده است.

 

 

ادعای عجیب بازیگر پرحاشیه هالیوود!

به گزارش همشهری آنلاین؛

یک ماه پس از آنکه ازرا میلر، بازیگر نقش فلش در دنیای ابرقهرمانی دی سی، اعلام کرد که به دلیل مسائل و مشکلات پیچیده سلامت روان، تحت درمان است، گزارش جدیدی از فعالیت‌های نگران‌کننده این بازیگر منتشر شده است. در این گزارش‌ها، میلر ادعا کرده که «مسیح» است. 

 

ظاهرا مشکلات سلامت روان میلر در مارس ۲۰۲۰ با شروع همه‌گیری کرونا، بدتر شد و زمانی که پروژه فیلمبرداری جانوران شگفت‌انگیز متوقف شد، میلر بدون برنامه به ایسلند سفر کرد و آن‌جا برای اولین بار به خاطر ویدیویی که از او در حال خفه کردن یک زن متشر شد، به تیتر اخبار راه پیدا کرد. 

در ایسلند، میلر که ظاهرا در حال دست و پنجه نرم کردن با عواقب جدایی والدین خود بود، با یک پزشک ۵۵ ساله اهل داکوتای جنوبی و «مشاور معنوی» به نام جسپر یانگ بیر همراه می‌شود که به میلر می‌گوید که او مسیح بعدی است و «شیاطین» به دنبال او هستند. 

 

یک منبع خبری گفت : میلر مدام درباره متاورس، داروها و اینکه او چطور مسیحی است، حرف می‌زند. او می‌گوید تمرین معنویش این است که در میان مردم باشد و این به معنای حضور در مهمانی‌ها است. بنابراین وقتی او در ایسلند بود، بدون وقفه بیرون بود. 

مشکلات و اتهامات میلر بعد از بازگشت به ایالات متحده تشدید شد. به گفته یک منبع، میلر اغلب درباره اینکه نقش او در فیلم‌های ابرقهرمانی دی سی، «فلش»، همان کسی است که مولتی‌ورس یا جهان‌های چندگانه را گرد هم می‌آورد، حرف می‌زند و معتقد است، فلش هم مسیح دنیای ابرقهرمانی است. 

 

رولینگ استون قبلا در ماه آوریل گزارش داده بود که زنجیره دستگیری‌های میلر باعث شد که یک جلسه اضطراری توسط مدیران شرکت برادران وارنر و دی‌سی برگزار شود تا برای آینده این بازیگر و استودیو تصمیم‌گیری کنند. 

بعد از اینکه آینده فیلم فلش (The Flash) یا همان‌طور که میلر مدعی است مسیح مولتی‌ورس، با اقدامات میلر تهدید شد، او در نهایت شخصا از مدیران برادران وارنر عذرخواهی کرد و قول داد تحت درمان قرار بگیرد.

 

 کمپانی برادران وارنر و دی‌سی، نمی‌خواهند فلش نیز به سرنوشت فیلم ۹۰ میلیون دلاری بت‌گرل دچار شود و سر از بایگانی درآورد.   

منبع: ترجمه از رولینگ استون با کمی تغییر و تلخیص.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/167923