کد خبر: 167906 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 29 شهريور 1401 - 09:23
سرنوشت خروجی‌های استقلال چه شد؟

اتحادخبر: برخی بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از اینکه در لیست خروجی ریکاردو ساپینتو قرار گرفتند،‌ نتوانستند به تیم دیگری ملحق شوند.

 

اتحادخبر: برخی بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از اینکه در لیست خروجی ریکاردو ساپینتو قرار گرفتند،‌ نتوانستند به تیم دیگری ملحق شوند.

 

به گزارش ایسنا؛ تیم فوتبال استقلال این روزها در تعطیلات لیگ برتر به سر می‌برد و پس از گذشت شش هفته از رقابت‌های لیگ برتر، برای بازی‌های باقی مانده تا شروع رقابت‌های جام جهانی آماده می‌شود.

با حضور ریکاردو ساپینتو، استقلال با انبوه بازیکنان زیادی مواجه بود که از تیم‌های قرضی خود بازگشتند و برخی بازیکنان نیز در آستانه جدایی از جمع آبی‌پوشان پایتخت قرار داشتند که باشگاه استقلال با آن‌ها قرارداد امضا کرد.

امین قاسمی‌نژاد، فردین رابط، محمد جواد به‌آفرین، سینا خادم‌پور، آرش داجلیری، رضا آذری، متین کریم‌زاده و زکریا مرادی بازیکنانی بودند که جایی در تفکرات ساپینتو نداشتند. پس از این اتفاق، قاسمی‌نژاد به گل‌گهر سیرجان، فردین رابط به دالکورد سوئد، متین کریم‌زاده به نساجی مازندران و زکریا مرادی به چوکا تالش پیوستند.

در این بین، آذری، به‌آفرین، داجلیری و خادم‌پور بازیکنانی هستند که نتوانستند با تیمی قرارداد امضا کنند و همچنان بازیکن آزاد به حساب می‌آیند. رضا آذری از جمله بازیکنانی بود که قرارداد خود را با آبی‌پوشان پایتخت تمدید کرد اما پس از اینکه در لیست خروجی استقلال گرفت، نتوانست با تیم دیگری مذاکره کند و قرارداد ببندد.

همچنین سید محمد حسینی و کاوه رضایی بازیکنانی بودند که به تازگی به جمع آبی‌پوشان محلق شدند اما حسینی به علت قرار گرفتن در لیست خروجی ساپینتو و کاوه رضایی به علت پر بودن لیست بزرگسالان استقلال، به تراکتور پیوستند.

ارسلان مطهری و عزیزبک آمانوف نیز دیگر خروجی‌های استقلال بودند که پس از کش و قوس‌های فراوان در جمع شاگردان ساپینتو ماندنی شدند اما این سرمربی پرتغالی در شش هفته اخیر رقابت‌های لیگ برتر این دو بازیکن را کمتر به میدان فرستاده است.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/167906