کد خبر: 167789 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 شهريور 1401 - 10:37
مدیرکل راهداری بوشهر:
هیچ زائری از استان بوشهر بدون سرویس بازگشت نمانده است

اتحادخبر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: هیچ زائری از استان بوشهر بدون سرویس بازگشت نمانده و تا کنون ۱۲ هزار و ۳۲۴ نفر زائر اربعین با ناوگان عمومی به استان برگشته اند. عبدالکریم اخترشناس صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا پایان روز اربعین حسینی، مجموعاً ۱۲ هزار و ۳۲۴ زائر اربعین با انجام ۵۷۶ سرویس ناوگان عمومی به استان بوشهر برگشته اند...

اتحادخبر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: هیچ زائری از استان بوشهر بدون سرویس بازگشت نمانده و تا کنون ۱۲ هزار و ۳۲۴ نفر زائر اربعین با ناوگان عمومی به استان برگشته اند.

هیچ زائری از استان بوشهر بدون سرویس بازگشت نمانده است

به گزارش مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا پایان روز اربعین حسینی، مجموعاً ۱۲ هزار و ۳۲۴ زائر اربعین با انجام ۵۷۶ سرویس ناوگان عمومی به استان بوشهر برگشته اند.

وی گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و تعامل و مشارکت بخش حمل و نقل مسافر استان بوشهر تاکنون هیچ زائری از استان در پایانه مرزی شلمچه بدون سرویس نمانده و به همه تقاضاهای زوار در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ داده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: از ابتدای طرح اربعین همچنین ۱۵ هزار ۴۰۶ زائر از استان با انجام ۷۲۰ سفر ناوگان عمومی استان به مقصد پایانه مرزی شلمچه جابجا شده اند.

وی از آمادگی بالای ناوگان مسافری استان و کمک به جابجایی زائر سایر استان‌ها خبر داد افزود: به تأیید مسئولان مربوطه، ناوگان مسافری استان از کار آمدترین ناوگان موجود در طرح جابجایی زوار اربعین بوده و این ناوگان علاوه بر جابجایی زائرین هم استان مبادرت به جابجایی زائر استان‌های هرمزگان و فارس نیز نموده است.

اخترشناس از اعزام ناوگان مسافری به مرز چذابه و مهران برای کمک به جابجایی زائر استان‌ها خبر داد و تصریح کرد: با درخواست مسئولان پایانه مرزی مهران و چذابه، تعداد ۴۵ دستگاه اتوبوس از استان به این دو پایانه اعزام و مشارکت به جابجایی زائرین اربعین حسینی کردند.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/167789