امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 27 شهريور 1401 - 06:42

اتحادخبر: فال روزانه 1401/06/27

اتحادخبر: فال روزانه 1401/06/27

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. ماه‌های آغازین سال تولدتان را با دشواری آغاز خواهید کرد. شرایط سخت را تاب بیاورید و اجازه ندهید مشکلات کمر شما را خم کند. پس از گذشت چندین ماه شرایط بهتر خواهد شد. در مهر خبر ناگواری به دستتان می‌رسد. این خبر را با فردی که محرم راز شماست در میان بگذارید و بار غصه‌هایتان را کاهش دهید. به آبان که رسیدید کارهای زیادی روی سرتان آوار می‌شود. کارهای دشوار را به هر قیمتی که شده به پایان برسانید و به اطرافیان ثابت کنید که مرد میدان هستید. آذر و دی اوضاع زندگیتان بهتر می‌شود و به آرامش می‌رسید. این آرامش را به بهانه‌ای برای برنامه‌ریزی دقیق منظم برای ماههای آینده سال تولدتان تبدیل کنید. با فرا رسیدن بهمن، عشقی جگر سوز به جانتان میفتد. این عشق را پذیرا باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را پشت سر بگذارید. به اسفند که رسیدید، سایه همای سعادت روی سرتان میفتد و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های زندگیتان را پوشش دهید. فروردین سال آینده باید تصمیم مهمی در زندگیتان بگیرید. برای این تصمیم با افراد باتجربه بگیرید و تصمیمی اتخاذ کنید که صلاح شما و دیگر افراد خانواده در آن باشد. به اردیبهشت که رسیدید، جانب احتیاط را نگه دارید. در این ماه خطری در کمین شماست. در خرداد سال آینده با اتفاق ناخوشایندی روبه‌رو خواهید شد. حوادث ناگوار را با عزت نفس پشت سر بگذارید. تیر سالی که از راه می‌رسد موقعیتی برای سفر پیدا می‌کنید. دست اعضای خانواده را بگیرید و راهی مسافرت شوید. در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش می‌گذرد. اَمرداد سال آینده رونقی در زندگیتان حاصل می‌شود. از این شرایط درس بگیرید و در آینده دامنه موفقیتهایتان را گسترش دهید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگیتان تبدیل شود.

 

فال روزانه| یکشنبه 27 شهریور 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه 27 شهریور برای متولدین فروردین

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید، امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالیتان بهبود پیدا می‌کند. به فکر شکار فرصت‌های جدید برای افزایش درآمد باشید. اهمیت زیادی به انجام خواسته‌های اعضای منزل می‌دهید و این رویکرد شما را حسابی خسته کرده است. انسان حساس و زودرنجی هستید و از رفتار و گفتار اطرافیان بی‌دلیل ناراحت می‌شوید. ادامه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل می‌کند که کسی علاقه‌ای به رابطه با شما ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که این رفتار را کنار بگذارید و به راحتی از برخورد اطرافیان آزرده‌خاطر نشوید. توانایی‌ و مهارت‌های خود را دست‌کم نگیرید. اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشید و با تکیه بر مهارتهایی که دارید، موفقیتهای بیشتری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز کارهای زیادی دارد و فرصتی برای رسیدگی به شما پیدا نمی‌کند.

 

فال روزانه| یکشنبه 27 شهریور 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه 27 شهریور برای متولدین اردیبهشت

مواظب سلامت وجود نازنین‌ خود نیستید و این قضیه باعث شده تا احساس خستگی و کسالت داشته باشید. ادامه این رویکرد به غیر از بیماری چیزی برای شما به دنبال ندارد و امروز به خودتان قول بدهید که بیشتر مواظب سلامتی خود باشید و فراموش نکنید که عقل سالم در بدن سالم است. قرار است به همراه دوستان دور هم جمع شوید و خوش بگذرانید، اما از آنجایی که احتمال ولخرجی شما در این دورهمی زیاد است، بیشتر از همیشه مواظب خرج‌هایتان باشید. بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید و با حضور در کنار اعضای خانواده به آرامش برسید. روابط پنهانی و بی‌ثمر را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار باشید. به فکر خرید کالایی افتاده‌اید و امروز بهترین زمان برای خرید این کالا است، این خرید را انجام دهید و از کالایی که خریداری می‌کنید کمال استفاده را ببرید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرید و قائله را ختم به‌خیر کنید. نقاط ضعف خود را تشخیص دهید و به فکر تقویت آنها باشید.

 

فال روزانه| یکشنبه 27 شهریور 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه 27 شهریور برای متولدین خرداد

انسان صبوری نیستید و زود ناراحت می‌شوید، این روحیه به غیر از اضطراب و نگرانی چیزی برای شما به دنبال ندارد. مهمان ناخوانده‌ای به شما سر می‌زند و در ابتدا از حضور این مهمان ناراحت می‌شوید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این مهمان خبرهای خوشی با خود به همراه آورده و زمینه شادی و نشاط شما و دیگر افراد خانواده را فراهم می‌کند.  امروز دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید، این احساس را مغتنم بدانید و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان تجربه کنید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید.   فرصتی را برای انجام کارهای عقب‌افتاده در منزل اختصاص دهید و مشارکت خود در انجام کارهای خانه را به اعضای خانواده ثابت کنید.

 

فال روزانه| یکشنبه 27 شهریور 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه 27 شهریور برای متولدین تیر

مشکلات را به تنهایی تحمل نکنید و بار مشکلات خود را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید.  بیشتر از همیشه به فکر تامین رفاه و آسایش اعضای خانواده باشید. آزادی عمل و انتخاب بیشتری در اختیار اعضای خانواده قرار دهید. امروز فردی که علاقه خاصی به شما دارد پیشنهادی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که اجرای آن، شرایط مالی‌ شما را بهبود می‌دهد. توانایی‌های خود را باور ندارید و همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید، این وضعیت نه تنها شما را از همقطارانتان عقب انداخته، بلکه زمینه افسردگی و ناراحتیتان فراهم کرده‌است. در نتیجه اصلا به صلاح نیست که این رویکرد را ادامه دهید و امروز فکری به حال این شرایط بردارید و با خودباوری و اعتماد‌به‌نفس، دستاوردهای بیشتری را از آن خود کنید. احترام بیشتری در رفتار و گفتار با اطرافیان داشته باشید. دائم خودتان را سرزنش می‌کنید و این رویکرد زمینه سرخوردگی شما را فراهم کرده‌است. ادامه این رفتار اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت سرزنش‌های بی‌دلیل را کنار بگذارید و به فکر افزایش اعتمادبه‌نفس خود باشید.  دوستان خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید و رفقای ناباب را کنار بگذارید.  یکی از اعضای خانواده شما امروز به موفقیتی دست پیدا می‌کند. این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و در شادی وی سهیم باشید.

 

فال روزانه| یکشنبه 27 شهریور 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه 27 شهریور برای متولدین مرداد

 یکی از اعضای خانواده شما در آستانه ازدواج است و پیوند فرخنده‌ای را به تماشا خواهید نشست.  به خاطر داشته باشید که در لحظه‌ها زندگی می‌کنید و نگرانی بیش‌ازحد شما برای آینده بی‌دلیل است. فردی که خصومت بی‌دلیلی با شما دارد، امروز به فکر ریختن آبرو و اعتبار شما است، این فرد را هرچه سریع‌تر پیدا کنید. روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا تفریح و سرگرمی جدیدی را امتحان کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. همسر یا عشق زندگیتان اصلاً حوصله ندارد و روز خوبی را سپری نمی‌کند. در این شرایط بالاتر از گل به عشق زندگیتان نگویید و اعصابش را خورد نکنید. در اولین فرصت سری به پدر و مادر یا بزرگان فامیل بزنید. انسان خوش‌کلامی هستید و اطرافیان از هم‌صحبتی با شما لذت می‌برند، این روحیه را ادامه دهید و دوستان بیشتری پیدا کنید.

 

فال روزانه| یکشنبه 27 شهریور 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه 27 شهریور برای متولدین شهریور

روز خوبی را آغاز کرده‌اید و احساس شادی و نشاط می‌کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و با انگیزه بیشتری به انجام کارهای روزانه مشغول شوید. اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌ستان به دخل‌و‌خرجتان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید، امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد. به رغم اینکه اطرافیان اهمیت زیادی به شما می‌دهند، آن‌گونه که باید و شاید به دوستان و‌ آشنایان توجه نمی‌کنید و این رویکرد، زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده است. از امروز این رفتار را تغییر دهید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که همیشه به فکر آنها هستید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا عشقی آتشین را تجربه نمایید، این فرصت را از دست ندهید و بگذارید جوانه عشق در دل شما شکوفه بزند. به خودتان قول داده‌اید فرصتی برای انجام کارهای موردعلاقه‌تان اختصاص دهید، اما امروز چنین شرایطی فراهم نمی‌شود.

 

فال روزانه| یکشنبه 27 شهریور 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه 27 شهریور برای متولدین مهر

روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. پول چشمگیری به دستتان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از آن را برای آینده پس‌انداز کنید. خبر بسیار خوشایندی به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی و خوشی شما و دیگر افراد منزل را فراهم می‌کند. روزی سرشار از عشق و عاشقی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید عاشقی کنید. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای خلاقانه اختصاص دهید. روز حساسی را در پیش دارید و اگر حواستان نباشد، سرتان به انجام کارهای غیرضروری بند می‌شود و از کارهای مهم عقب می‌مانید، در نتیجه امروز را بیشتر از همیشه جدی بگیرید و روز را بدون هیچ‌گونه اتلاف ‌وقتی به پایان برسانید.  به اعضای خانواده قول داد‌ه‌اید که برای خرید و تفریح بیرون بروید و فرصتی را در کنار اهل منزل سپری کنید، به این قول وفا کنید و از این فرصت برای برقراری ارتباط نزدیک‌تری با اعضای خانواده بهره بگیرید.

فال روزانه| یکشنبه 27 شهریور 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه 27 شهریور برای متولدین آبان

به لحاظ سلامتی و شادابی امروز چیزی کم‌و‌کسر نخواهید داشت.  قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل ‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. بدرفتاری با اعضای خانواده را کنار بگذارید و از در دوستی و محبت با اهل منزل وارد شوید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز نکرده‌اید و احتمال زیادی وجود دارد که معشوق دست رد به سینه‌تان بزند.  دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده و نقشه‌های شومی برای‌ شما کشیده است. امروز دست این دشمن پیش شما رو می‌شود و از هدف‌های نادرست وی باخبر خواهید شد. زندگی را سخت‌نگیرید و غصه دنیا را نخورید. انسان خلاقی هستید، اما مدتی است چشمه خلاقیت شما خشکیده و خبری از نوآوری در زندگیتان نیست. این رویکرد را تغییر دهید و با انجام کارهای خلاقانه و سرگرم‌کننده،‌ روحیه خود را بهبود بخشید.

فال روزانه| یکشنبه 27 شهریور 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه 27 شهریور برای متولدین آذر

امروز سالم و سرحال از بستر بلند شده‌اید و روز خوبی را در پیش دارید. اهمیت بیشتری به اعضای خانواده بدهید و انتظاراتشان را برآورده کنید. قرار است برای خرید بیرون بروید اما مواظب باشید که تنها لوازم ضروری را خریداری نمایید و ولخرجی نکنید. یکی از اعضای خانواده نیازمند مشورت با شما است. تجربه‌ای که در طول سال‌های زندگیتان اندوخته‌اید را با این فرد به اشتراک بگذارید و ایشان را از مشورت خود بهره‌مند سازید. امروز روز عاشقی شما است و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز چشمتان به یاری خوش‌قدوبالا می‌افتد و در اولین نگاه عاشق ایشان خواهید شد. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی گرم و آتشین طرف هستید. آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد.  فردی که به او پول قرض داده‌اید، امروز قرض خود را پرداخت می‌کند. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.

فال روزانه| یکشنبه 27 شهریور 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه 27 ‍شهریور برای متولدین دی

برای جلوگیری از اضافه‌ وزن از ورزش و تحرک کمک بگیرید. پدر، مادر یا یکی از اهل منزل در بستر بیماری افتاده و مجبور شده‌اید وقت و هزینه گزافی را برای بهبود ایشان خرج کنید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سلامتی این عزیز، از هر چیز دیگری در دنیا مهم‌تر است. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و مجبور می‌شوید خرج غیرمنتظره‌ای را انجام دهید، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی، اندوخته‌ای را برای خرج‌های غیرمنتظره کنار بگذارید. علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل کند، گوشه‌گیری را کنار بگذارید و با حضور در میان جمع، روحیه‌ای مردمی و اجتماعی پیدا کنید. احتمال زیادی وجود دارد که میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان دلخوری ایجاد شود.  احتمال اختلاف نظر شما با فردی وجود دارد. اجازه ندهید این اختلاف نظر زمینه دلخوری میان شما و این فرد را ایجاد کند و به هر قیمتی که شده ماجرا را ختم به خیر کنید. احساس می‌کنید که اعتمادبه‌نفس خود را از دست داده‌اید و مانند همیشه قوی نیستید. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این احساس گذراست و زودتر از چیزی که فکرش را بکنید دوباره اعتمادبه‌نفس خود را بدست خواهید آورد.

فال روزانه| یکشنبه 27 شهریور 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه 27 شهریور برای متولدین بهمن

 برای فراموشی دغدغه‌‌های فکری از ورزش و مدیتیشن کمک بگیرید. از جایی که انتظارش را نداشتید، پولی به دستتان خواهد رسید. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید.  در اولین فرصت برنامه‌ای برای گردش و تفریح بچینید و با حضور در کنار دوستان و آشنایان غم و غصه‌ها را دور بریزید. ممکن است میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار سوء‌تفاهمی ایجاد شود. اجازه ندهید این سوء‌تفاهم بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید. همسر یا عشق ‌زندگیتان روزی سرشار از عاشقی را برای شما در نظر دارد و عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. احتمال زیادی وجود دارد که از کوره در روید و حرف ناشایستی به یکی از آشنایان بزنید. در این شرایط با احتیاط بیشتری با اطرافیان صحبت کنید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا آب در دل کسی تکان نخورد.

فال روزانه| یکشنبه 27 شهریور 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه 27 شهریور برای متولدین اسفند

مشکلی بزرگ امروز سر راه‌تان قرار می‌گیرد، اما اجازه ندهید این مشکل روز شما را خراب کند.  اندوه گذشته را نخورید و به خاطر داشته باشید که زندگی فراز و فرودهای زیادی دارد و شما هم در نهایت روی خوش زندگی را خواهید دید. کمک اعضای خانواده را دست‌کم نگیرید و برای حل مشکلات روی آنها حساب‌باز کنید. انسان ولخرجی هستید و خرج‌‌های شما با دخلتان برابری نمی‌کند، به همین دلیل وضعیت مالی خوبی ندارید. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده به جای ولخرجی، به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و شرایط مالی خود را ثبات بیشتری دهید.  یکی از دوستان یا آشنایان امروز با تقدیم هدیه‌ای غیرمنتظره، شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد.  شرایطی مهیا می‌شود تا بدهیتان را پرداخت نمایید و از دِین مردم بیرون بیایید. همسر یا عشق ‌زندگیتان هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای رضایت شما انجام می‌دهد. اما آن‌گونه که بایدوشاید قدردان زحمت‌های ایشان نیستید. قبل از اینکه ادامه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگیتان ایجاد کند، در اولین فرصت به وی ثابت کنید که قدر زحمت‌های ایشان را می‌دانید.

 



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/30
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/30
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • حضور پنج بازیکن بوشهری در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 16 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 20 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...