کد خبر: 167741 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 شهريور 1401 - 20:03
بازگشایی مناقصه‌های پروژه‌های عمرانی شهرداری برازجان:
احداث دیوار حفاظتی رودخانه‌ی فصلی

اتحاد خبر:برازجان به دلیل موقعیت جغرافیایی‌اش همواره در معرض طغیان رودخانه‌های فصلی در فصل بارش قرار دارد. یکی از اقدامات مهم در جهت جلوگیری از خسارات حاصل طغیان این رودخانه‌ها، ایمن‌سازی دیواره‌ی رودخانه‌های فصلی است.در همین راستا و در ادامه‌ی واگذاری پروژه‌های عمرانی شهر برازجان به پیمانکاران صاحب صلاحیت، پروژه‌ی احداث دیوار حفاظتی رودخانه‌ی....

اتحاد خبر:برازجان به دلیل موقعیت جغرافیایی‌اش همواره در معرض طغیان رودخانه‌های فصلی در فصل بارش قرار دارد. یکی از اقدامات مهم در جهت جلوگیری از خسارات حاصل طغیان این رودخانه‌ها، ایمن‌سازی دیواره‌ی رودخانه‌های فصلی است.

در همین راستا و در ادامه‌ی واگذاری پروژه‌های عمرانی شهر برازجان به پیمانکاران صاحب صلاحیت، پروژه‌ی احداث دیوار حفاظتی رودخانه‌ی فصلی حدفاصل خیابان شهید جوان تا میدان شهیدان حسینی مقدم (حد شمال خیابان حماسه) پس از انجام تشریفات قانونی به پیمانکار واجد شرایط سپرده شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای شهر اسلامی برازجان این پروژه شامل ۴۰۰ متر مربع دیوار حفاظتی از نوع سنگ و سیمان است و برآورد اولیه‌ی هزینه ی اجرای آن مبلغ چهار میلیارد و چهارصد میلیون تومان می‌باشد.
بر اساس این گزارش پس از بازگشایی پاکت‌های پیشنهاد قیمت شرکتها و پیمانکاریها، مجری این پروژه مشخص گردید و احداث این دیوار حفاظتی وارد فاز اجرایی شده است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/167741