کد خبر: 167698 ، سرويس: استان فارس
تاريخ انتشار: 24 شهريور 1401 - 08:40
فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) شیراز:
کار تربیتی رسالت مشترک آموزش و پرورش و بسیج است

اتحادخبر:  فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز تاکید کرد که رسالت مشترک بسیج و آموزش و پرورش انجام کار تربیتی است.

 

اتحادخبر:  فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز تاکید کرد که رسالت مشترک بسیج و آموزش و پرورش انجام کار تربیتی است.

کار تربیتی رسالت مشترک آموزش و پرورش و بسیج است

به گزارش ایسنا؛ سرهنگ غلامعلی احمدی جابری چهارشنبه ۲۳ شهریور در دیدار مدیر کل آموزش و پرورش فارس، گفت: رسالت مشترک بسیج دانش آموزی و فرهنگیان با آموزش و پرورش یک کار تربیتی هدفمند در راستای تحقق دغدغه مقام معظم رهبری در بحث تربیت نسل نوجوان و جوان است. 

احمدی جابری گفت: شمال غرب شیراز با ساختار جمعیتی ناهمگون  در نوع ترکیب شهروندان با آسیب های اجتماعی و فرهنگی روبروست و می توان با محوریت ناحیه ۲ آموزش و پرورش کار تربیتی در مدارس را دنبال کرد. 

وی ادامه داد: امیدواریم با حضور تشکیلات حوزه بسیج دانش آموزی دغدغه رهبری انقلاب در بحث کار تربیتی کمک آموزش و  پرورش باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس نیز  هدف از این دیدار را همکاری و هم افزایی برای پیشبرد برنامه ها عنوان و اضافه کرد: تربیت نسل جوان دانش آموز نیازمند برنامه ریزی و هم افزایی بوده و بخشی از آن در مجموعه بسیج قابل پیگیری است. 

محمد خلیل عسکری با اشاره به دنبال شدن هدف استقرار اداره آموزش و پرورش در شهر جدید صدرا، ابراز امیدواری کرد که این اقدام منجر به بهبود پوشش آموزشی و تربیتی و پرورشی شود.

حجت الاسلام حاجی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله نیز گفت: نسل دانش آموز در این برهه با یک تهاجم فرهنگی همه جانبه روبروست و هفته دفاع مقدس فرصتی است که در مدارس مسئله جهاد و شهادت، جبهه مقاومت برای دانش آموز تبیین و تحلیل شود.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/167698