کد خبر: 167680 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 شهريور 1401 - 21:14
تقدیر کارشناسان دفتر امور شهری و شوراهای استانداری از اقدامات شهردار سعدآباد

اتحاد خبر:کارشناسان دفتر امور شهری و شوراهای استانداری از واحدهای مختلف و پروژه های در حال اجرای شهرداری سعدآباد بازدید کردند. احمدنیا کارشناس دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر و هیئت همراه از واحدهای شهرداری و پروژه ‌های عمرانی در حال اجرا بازدید کردند.

اتحاد خبر:کارشناسان دفتر امور شهری و شوراهای استانداری از واحدهای مختلف و پروژه های در حال اجرای شهرداری سعدآباد بازدید کردند.



به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرسعدآباد، احمدنیا کارشناس دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر و هیئت همراه از واحدهای شهرداری و پروژه ‌های عمرانی در حال اجرا بازدید کردند.


در این بازدید ۴ ساعته مهندس محمدی شهردار سعدآباد ضمن گزارش عملکرد ۲۰ روزه شهرداری، همراه با کارشناسان اعزامی استانداری بازدید میدانی از واحدهای سنگ شکن، CNG، خدمات شهری و پروژه بزرگ خیابان معلم و آسفالت معابر شهری داشتند.



شهردار سعدآباد در حاشیه این بازدید اظهار داشت:پیشرفت و تعالی شهر سعدآباد مستلزم نگاه ویژه مسئولان استان و شهرستان و همراهی مردم خوب و فهیم شهر است و انشالله ما نیز در مجموعه شهرداری تلاش می کنیم با کار شبانه روزی در تحقق این امر کمک کنیم.

مهندس محمدی خاطرنشان کرد:شهر سعدآباد از قدیمی ترین شهرهای استان بوشهر بوده و قرار گرفتن در مسیر استان های جنوب کشور نیز بر اهمیت آن افزوده است و نیازمند اهتمام ویژه می باشد.

 احمدنیا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس محمدی شهردار سعدآباد افزود: دراین مدت کوتاه اقدامات بسیار ارزشمندی صورت گرفته است و انشالله در جهت عمران و آبادانی نگاه ویژه‌ای به شهر سعدآباد خواهیم داشت.

 














لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/167680