کد خبر: 167061 ، سرويس: حرف‌های شما
تاريخ انتشار: 13 شهريور 1401 - 08:19
🔸 حرفهای شما🔸🔹
گلایه رانندگان ماشینهای زباله بوشهر

اتحادخبر: ما جمعی از رانندگان خدمات شهری سازمان پسماند هستیم که اخیرا خبرهایی به گوش ما رسیده که نگرانی، دغدغه و استرس کاری ما را زیاد نموده است.

با عرض سلام و احترام؛


ما جمعی از رانندگان خدمات شهری سازمان پسماند هستیم که اخیرا خبرهایی به گوش ما رسیده که نگرانی، دغدغه و استرس کاری ما را زیاد نموده است. بیشتر ما بالای ۱۰ سال سابقه خدمت داریم و طی این این سال ها پیمانکاران مختلف حق و حقوقمان را نادیده گرفته و ظلم هایی بر ما روا داشته اند از جمله اینکه عیدی و سنوات ما را یا نمی‌دادند یا کم می‌دادند ، اضافه کاری ها درست پرداخت نمیشد، ما به التفاوت حقوق بعضی مواقع یا داده نمیشد یا کم پرداخت میشد و...


چند ماه پیش اخباری به گوش رسید که سازمان قرار است کارگران را جزو نیروهای رسمی به حساب آورد و حق و حقوق از طربق سازمان پرداخت شود که موجی از خوشحالی را در میان ما کارگران ایجاد کرد. اما اخیرا خبرها حکایت از آن دارد که فقط قرار است کارگران جزو نیروی حجمی باشند و چون پیمانکار ماشین آلات را خودش می آورد، راننده ها جزو نیروی پیمانکار باقی بمانند که این موضوع نگرانی و استرس ما را زیاد نموده است. روز کارگر نیز به کارگران کارت هدیه دادند و به ما گفتند چون جزو نیروی پیمانکار هستید، کارت هدیه ندادند. حال از شما خواهشمندیم  موضوع پیگیری فرمایید که ما نیز جزو نیروهای حجمی به حساب آییم تا این نگرانی و‌ دغدغه و استرسی که به ما وارد شده است برطرف گردد.


 نکته دیگر اینکه  شرکت‌ قبلی‌هنوز‌پول‌ماراحساب‌ کتاب‌ نکرده‌‌، ما وکیل‌ گرفتیم هر  نفر‌ دوملیون‌ پول‌دادیم‌ که‌از برج‌ ۷ پارسال‌ تاحالا هنوز‌خبری نشده‌. چرا شهرداری‌ پیمانکار می‌آورد‌ولی‌موقع‌تسویه‌ حساب‌کسی‌خودش را مسئول‌نمیداند و به راننده ها میگویند بروید شکایت‌ پیمانکار کنید.


شرکت‌ظریفکاران‌یزد‌ سال‌۹۶‌برج‌دوازده‌شروع‌ بکار‌ و پایان‌سال ۹۹‌برج‌ یازده‌ قرار بر‌ این‌بوده‌ که‌تسویه‌کند که‌ متاسفانه‌ هنوز‌هیچ خبری نشده‌ است.


از مسئولین شهرداری خواهش میکنیم پیمانکار را کلا حذف کنید و صدای مظلومیت رانندگان ماشینهای خدمات شهری شهرداری بوشهر  را بشنوید

جمعی‌ازرانندگان‌و
کارگران‌خدمات‌شهری‌
بوشهر‌

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/167061