کد خبر: 166760 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 07 شهريور 1401 - 09:46
فرماندار دشتستان:
زیرساخت‌های سلامت در دشتستان تقویت می‌شود

اتحادخبر: فرماندار شهرستان دشتستان گفت: با اجرای طرح‌های بهداشتی و درمانی،‌ زیرساخت‌های سلامت در دشتستان تقویت می‌شود.

اتحادخبر: فرماندار شهرستان دشتستان گفت: با اجرای طرح‌های بهداشتی و درمانی،‌ زیرساخت‌های سلامت در دشتستان تقویت می‌شود.
زیرساخت‌های سلامت در دشتستان تقویت می‌شود

به گزارش  مهر، احمد بنافی عصر یکشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی مرکز جامع سلامت امیرالمومنین (ع) با گرامیداشت هفته دولت گفت: در شهرستان دشتستان بنای کار را به صورت جهادی گذاشته ایم و افتتاح پروژه کلینیک ولایت در هفته دولت نشان از کار جهادی و انقلابی بود.

وی با بیان اینکه بعضی از محلات هدف سال‌ها در انتظار خدمات بودند، یاد آور شد: در دولت مردمی، ایران قوی نگاه دولت به توسعه مناطق کم برخوردار است و از این رو در تلاش هستیم با اجرا و بهره برداری از پروژه‌های متنوع به سمت توانمند کردن محلات هدف رویم.

فرماندار دشتستان گفت: بعد از شکل گیری دولت سیزدهم ظرفیتی ایجاد شد که همه عزیزانی که به نوعی خود جوش فعالیت می‌کنند در مجموعه‌های بسیج، دانشجویی، گروه‌های طلاب و گروه‌های فرهنگی مختلف با حفظ ساز و کار مردمیشان یک ارتباط و اتصالی با مجموعه دولتی که متولی محرومیت زدایی در کشور است برقرار کردند.

وی با قدردانی از گروه‌های جهادی و جوانانی که در این قالب وارد عرصه خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه شده‌اند، گفت: بدون تردید همکاری دستگاه‌های مختلف دولتی با گروه‌های جهادی، برکات فراوانی برای مردم به همراه دارد.

شایان ذکر است عملیات اجرایی مرکز جامع سلامت امیر المومنین برازجان با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان و با زیر بنای هزار و ۲۰۰ متر با حضور فرماندار دشتستان و معاونین ایشان آغاز شد.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/166760