کد خبر: 166698 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 06 شهريور 1401 - 10:19
با حضور معاون سیاسی استاندار و فرماندار دشتستان؛
پلاتو استاد فخری در برازجان افتتاح شد/ تصاویر اتحادخبر

اتحادخبر: آیین افتتاح پلاتو استاد فخرالدین فخری در مجتمع شهید شاهینی برازجان صبح یکشنبه مورخ ششم شهریور ماه  با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار دشتستان، شهردار برازجان، مدیران و مسئولان شهرستانی برگزار شد.به گزارش اتحاد خبر‌؛ این پلاتو که در سال 1398 عملیات ساخت آن آغاز شده بود،  امروز ششم شهریور 1401  با اعتبار ...

اتحادخبر-زینب رنج کش: آیین افتتاح پلاتو استاد فخرالدین فخری در مجتمع شهید شاهینی برازجان صبح یکشنبه مورخ ششم شهریور ماه  با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار دشتستان، شهردار برازجان، مدیران و مسئولان شهرستانی برگزار شد.



به گزارش اتحاد خبر‌؛ این پلاتو که در سال 1398 عملیات ساخت آن آغاز شده بود،  امروز ششم شهریور 1401  با اعتبار چهار میلیارد و 410 میلیون تومان و مساحت 580 متر با دو اتاق رخت کن و دو انباری و اتاق فرمان، صبح امروز افتتاح شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در پاسخ به گلایه رئیس انجمن هنرهای  نمایشی برازجان از کمبود اعتبار برای مشکلات نور این پلاتو بیان کرد: تمام مشکلات خود را به صورت مکتوب به دست من برسانید‌؛ آسیب ها و چالش ها را جمع بندی کنید تا در اعتبارات به شما کمک کنیم.



فخر الدین فخری نیز در این آئین اظهار داشت: من امروز خیلی خوشحالم که میتوانم این روز را ببینم اما اینجا فقط به نام من نیست به نام تمام هنرمندانمان است.
وی یاد بزرگان و پیشکسوتان این عرصه را نیز گرامی داشت.

 
















































































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/166698