کد خبر: 166081 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 مرداد 1401 - 07:14
رئیس کمیته امداد بخش ارم
توزیع ۱۲۸ یخچال بین مددجویان کمیته امداد بخش ارم

اتحاد خبر-محمد شفیعی: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش ارم از توزیع ۱۲۸ دستگاه یخچال بین مددجویان تحت حمایت این نهاد در بخش ارم خبر داد.

اتحاد خبر: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش ارم از توزیع ۱۲۸ دستگاه یخچال بین مددجویان تحت حمایت این نهاد در بخش ارم خبر داد.

به گزارش اتحاد خبر؛ سجاد شیخی در خصوص توزیع لوازم ضروری سرمایشی که همه ساله در فصل تابستان برای مددجویان نیازمند انجام می شودافزود: همواره یکی از دغدغه های همیشگی ما در کمیته امداد امام خمینی (ره ) فراهم آوردن شرایط و بستر مناسب جهت تهیه و توزیع لوازم ضروری زندگی از جمله وسایل سرمایشی در فصل گرما و تابستان جهت برطرف نمودن بخشی از مشکلات مددجویان در تهیه این لوازم بوده است.

لذا با یک برنامه ریزی کلی و با حمایت های همه جانبه مدیر کل محترم امداد استان در فصل تابستان جاری اقدام به تامین تعداد قابل توجهی لوازم سرمایشی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره ) در بخش ارم نمودیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش ارم با اشاره به اینکه کمیته امداد به تنهایی قادر به تامین و رفع نیازها و مشکلات همه مددجویان نبوده است اظهار داشت: در برنامه توزیع وسایل سرمایشی بین مددجویان، طی هماهنگی و همکاری های به عمل آمده توانستیم از ظرفیت خیرین و مراکز نیکوکاری در بخش ارم در زمینه تهیه وسایل ضروری سرمایشی کمک بگیریم که با تلاش و پیگیری های به عمل آمده،  تعداد ۱۲۸ دستگاه یخچال با اولویت مددجویان و خانوارهای فاقد این وسیله سرمایشی توزیع کنیم.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/166081