کد خبر: 165974 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 مرداد 1401 - 07:51
بخشدار آب‌پخش:
مسئولان آب‌پخش پاسخگوی مطالبات و انتقادات خبرنگاران باشند

اتحادخبر: بخشدار آب‌پخش گفت: مسئولان آب‌پخش پاسخگوی مطالبات و انتقادات خبرنگاران باشند.

 

اتحادخبر: بخشدار آب‌پخش گفت: مسئولان آب‌پخش پاسخگوی مطالبات و انتقادات خبرنگاران باشند.

مسئولان آب‌پخش پاسخگوی مطالبات و انتقادات خبرنگاران باشند

به گزارش  مهر، حمزه امین‌نژاد بعد از ظهر شنبه در نشست تجلیل از خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار به فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی و گرامیداشت خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی اظهار داشت: خبرنگاران سربازان خط مقدم حفظ و اشاعه آگاهی و اطلاعات هستند و با وجود همه مشکلات همواره نقش تأثیرگذار خود را در موقعیت‌های مختلف به خوبی ایفا کرده‌اند.

حمزه امین‌نژاد از زحمات خبرنگاران در انتشار اخبار شهر آب‌پخش و همچنین فرهنگ سازی و اطلاع رسانی صحیح قدردانی کرد و گفت: مسئولان آب‌پخش پاسخگوی مطالبه گری خبرنگاران باشند.

بخشدار آب‌پخش مهمترین اصل در عرصه خبر را اطلاع رسانی صحیح و نقد منصفانه دانست و از فعالیت خبرنگاران در نحوه اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم در مبارزه با کرونا تشکر کرد.

وی از خبرنگاران خواست که خواسته و مشکلات شهر را بیان کنند که در این زمینه مشکلات اراضی شهر و تخریب‌های صورت گرفته مطرح شد.

خبرنگاران زبان گویای مردم

رئیس شورای اسلامی بخش آب‌پخش نیز با گرامیداشت فرارسیدن سالروز شهادت شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: به راستی حرکت قلم زمانیکه برای عدالت و پیشرفت و ترقی توسط خبرنگاران به پیش می‌رود اسباب توسعه و رشد یک شهر را ایجاد می‌کند و این مهم تنها توسط طلایه دارانی است که در گرما و سرما با درایت و سخت کوشی برای اعتلای فرهنگ و تمدن کشورشان گام بر می‌دارند.

خدا کرم روشن صفت افزود: شهید محمود صارمی به عنوان مدلی پر افتخار برای خبرنگاران است تا با تاسی از راه او در راستای قلم فرسایی و دفاع از حق و حقوق مردم به درستی حرکت کنند و نقطه عطفی در جهت اهتزاز پرچم ایران عزیز در جای جای کشورمان باشند.

روشن صفت ابراز داشت: همه شما خبرنگاران زبان گویای مردم بخش آب‌پخش بودید و هستید انتظاری که می‌رود این است که نقدهای که دارید منصفانه شود چون مسئولین شهر و بخش رشد و توسعه شهر می‌خواهند.

نقش مهم خبرنگاران در جامعه

افشین خجسته پور شهردار آب‌پخش گفت: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار، محمود صارمی، فرا رسیدن ١٧ مرداد و تبریک و تهنیت روز خبرنگار را به تمامی تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی و آگاه‌سازی برای شما عزیزان از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون را خواستارم و امیدوارم شاهد افزایش سطح تعاملات در فضایی همدلانه برای توسعه شهرمان باشیم.

اسفندیار عباسی عضو شورا ضمن تبریک روز خبرنگار بیان داشت: بر اساس ماده ۲۲ قانون ثبت، مراجع قضائی، اداره راه و شهرسازی را مالک می‌داند و از نظر من بهترین راه حل در شرایط فعلی برای حل مشکلات زمین‌های، مردم آب‌پخش مراجعه به دادگاه است (که این موضوع باید از قبل در تهران و مرکز استان بوشهر پیگیری شود) و البته با توجه به حق الزحمه وکیل بعضی از همشهریان از مراجعه به وکیل خودداری می‌کنند که اینجانب با کمک بعضی از دوستان که چندین سال است در وکالت سابقه و تجربه دارند بدون گرفتن حق الوکاله و پرداخت هزینه دادرسی از سوی صاحب اراضی در دادگاه حاضرم وکالت آنها را بر عهده بگیرم.

بیان مشکلات جامعه

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر آب پخش در نشست روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران، چشمان بینا و زبان گویای مردم هستند و همچنین حلقه اتصال بین مسئولان و مردم نیز هستند.

بهزاد بویری افزود: بیان مشکلات جامعه از زبان و قلم خبرنگار صورت می‌گیرد و پیگیری مجدانه و بدون چشم داشت مصائب مردم از شاخصه‌های اصلی خبرنگاران محسوب می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر آب پخش در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در رابطه با ساماندهی بلوار انقلاب ابراز داشت: طراحی این پروژه آغاز شده و انشاالله بزودی شاهد پایان عملیات طراحی و غیره خواهیم بود و با همت شهردار محترم عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

بویری همچنین در جواب خبرنگار مهر که پرسید سرنوشت اتوبوس بین شهری و بازارچه هفتگی چه شد گفت: در رابطه با این موضوعات، پیگیری‌های خوبی داشته‌ایم و انشاالله در آینده‌ای نزدیک خبرهای خوبی خواهید شنید

لزوم ارائه راهکارهای مفید

اعظم صمصامی تنها بانوی عضو شورای اسلامی شهر آب‌پخش گفت: هفدهم مردادماه، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار فرصت مغتنمی برای تجلیل و تکریم از رسولان آگاهی بخشی و اطلاع رسانی می‌باشد.

صمصامی افزود: خبرنگاران در کنار رسالت اطلاع رسانی، با نگاه تیزبین خود به نقد محیط اطراف و ارائه راهکارهای مفید می‌پردازند و اینچنین به عنوان یکی از مهمترین پایه‌های توسعه هر شهر محسوب می‌شوند.

خبرنگاران نیز به بیان دیدگاه‌ها و مسائل و مشکلات شهر پرداختند و خواستار حل مشکلات شهری شدند.

پیگیری خبرنگارمهر

خبرنگار مهر خواستار پیگیری مشکل زمین میدان بزرگ امام حسین شهر آب‌پخش شد که هیئت متوسلین به ابا عبدالله الحسین در آنجا چندین سال با کار فرهنگی جهاد تبین انجام می‌دهد. این حق هیئت نیست چندین سال به خاطر این زمین تعزیه مشکل داشته باشند.

پیگیری مجدد خط اتوبوس رانی خط آب‌پخش به برازجان، پیگیری آموزشگاه راهنمایی و رانندگی در شهر آب‌پخش و استقرار دفتر پلیس ۱۰+، پیگیری بازارچه هفتگی در شهر آب‌پخش از دیگر مطالبات و سوالات خبرنگار مهر بود که قول‌هایی برای پیگیری داده شد ولی در روزهای آینده خبرنگار مهر مجدد پیگیر این مطالبات مردمی خواهد شد که قول‌ها و پیگیری آیا به نتیجه‌ای که منجر به رضایت مردم شود ختم شده است یا خیر.

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایای از تعدادی از خبرنگاران شهر آب‌پخش تجلیل به عمل آمد.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/165974