کد خبر: 165914 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 مرداد 1401 - 08:47
فرماندار تنگستان:
نقش مردم در ستاد امر به معروف و نهی از منکر بسیار ارزشمند است

اتحادخبر: فرماندار تنگستان گفت: نقش مردم در ستاد امر به معروف و نهی از منکر بسیار ارزشمند و برجسته و مؤثر است.

 

اتحادخبر: فرماندار تنگستان گفت: نقش مردم در ستاد امر به معروف و نهی از منکر بسیار ارزشمند و برجسته و مؤثر است.

نقش مردم در ستاد امر به معروف و نهی از منکر بسیار ارزشمند است

به گزارش  مهر، احمد لطفی جمعه شب در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان تنگستان در محل سالن جلسات دفتر امام جمعه اهرم عنوان داشت: امر به معروف و نهی از منکر همیشه و همه جا در گذر زمان وجود داشته و می‌تواند در جامعه به عنوان یک عامل تربیتی و هم پیشگیری استفاده کرد.

فرماندار تنگستان اظهار داشت: امسال ایام تاسوعا و عاشورا نسبت به ایام گذشته هم از باب حضور مردم و هم از نظر حضور جوانان که به عنوان یک رویش جدید است و هم در گفتمان سخنرانان مجالس و هم مداحان تغییراتی ملاحظه شد که کاری بسیار مهم در باب امر به معروف و نهی از منکر است باید از این فضاها استفاده لازم صورت گیرد.

وی بیان کرد: حضور مردم در مجالس می‌تواند به عنوان سفیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر به جامعه کمک کند و در طول سال در جهت اهدافی که نیاز است محقق شود.

وی ادامه داد: وضعیت تنگستان در موضوع امر به معروف و نهی از منکر ممکن است در بعضی موارد بدعت‌هایی مشاهد شود اما در کل شهرستان در وضعیت مناسبی قرار دارد.

لطفی افزود: نقش مردم در ستاد امر به معروف و نهی از منکر بسیار ارزشمند و برجسته و مؤثر است.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: در بحث امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی با توجه به قوانین و موضوعاتی که دارد نیاز است حریم امر به معروف و نهی از منکر در این دستگاه‌ها به صورت صدر درصد انجام شود و هر جا هم نواقصی مشاهد می‌شود توسط قوانینی که وجود دارد جلوگیری و در واقع اجازه داده نشود موضوع عدم رعایت امر به معروف و نهی از منکر قانون جدیدی به جامعه تزریق شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه قرار گاه عفاف و حجاب در فرمانداری تشکیل شده و جلسات آن به صورت هفتگی تشکیل می‌شود از دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواسته شده اقدامات لازم را انجام دهند.

لطفی افزود: باید در زمینه‌های فرهنگی شهرستان توجه بیشتری صورت گیرد.

فرماندار تنگستان ادامه داد: با توجه به اینکه در همه ادارات شهرستان پایگاه مقاومت بسیج مستقر است فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج ادارات به عنوان نماینده فرماندار منصوب و به ادارات اعلام شود هر نقص فرهنگی، امر به معروف و نهی از منکری مشاهد شود با کمک نیروهای بسیجی در ادارات استفاده شود.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/165914