کد خبر: 165821 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 مرداد 1401 - 21:37
به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار صورت گرفت؛
تجلیل بخشدار مرکزی دشتستان از خبرنگاران

اتحاد خبر: بخشدار مرکزی دشتستان عصر چهارشنبه مورخ ١٩ مرداد در نشستی با خبرنگاران فعال دشتستانی از زحمات آنان تقدیر و تشکر کرد.

اتحاد خبر-زینب رنج کش: بخشدار مرکزی دشتستان عصر چهارشنبه مورخ ١٩ مرداد در نشستی با خبرنگاران فعال دشتستانی از زحمات آنان تقدیر و تشکر کرد.

هادی عدالت در این نشست که به مناسبت روز خبرنگار در دفتر خود از فعالان رسانه دعوت نموده بود ضمن تبریک روز خبرنگار و تسلیت عاشورای حسینی گفت: جایگاه خبرنگار ها همیشه مظلوم واقع شده و کسی آنها را درک نمی کند و با تمام زحمتی که بر دوش شان است کسی به آنها، آن توجه لازم را نمی کند.



وی افزود: بنده دوسال در صدا و سیما  در بخش واحد تفسیر خبر بودم البته آن موقع فضای مجازی هم نبود به این صورت، سال های ١٣٨٨ و ١٣٨٧ آنجا فعالیت داشتم خیلی این فضا نبود که در فضای رسانه ای یا مجازی بشود فعالیت کرد، میخواهم بگویم درکتان می کنم و درد خبرنگاران را می فهمم شاید گاهی مدیران ما از شما تقدیر کنند به صورت نمادین اما فقط خودتان می دانید شغلتان چقدر دشوار است.

بخشدار مرکزی دشتستان خاطرنشان کرد: تشکر از شما بخاطر کار جهادی که انجام می دهید؛ زیرا کار خبری بسیار سخت است و حالا که این روز مصادف شد با عاشورای حسینی بهتر است بگویم  اگر حضرت زینب(س) نبود هرگز به گوش ما در مورد عاشورا و تاسوعا چیزی نمی رسید و همان صحبت معروف کربلا در کربلا می ماند اگر زینب(س) نبود.



وی تاکید کرد:حضرت زینب (س) در آن روز خبر شهادت و جنگ نابرابر بین کفر و حق را به گوش تمام مسلمانان جهان رساند و این واقعه دهان به دهان چرخید و عامل پخش آن حضرت زینب (س) بود و تا امروز همه ما مدیون او هستیم پس شما بدانید ارزش کار شما بسیار زیاد است و شما بازوی مسئولین و زبان مردم هستید و هر چقدر از شما تجلیل شود حق مطلب ادا نمی شود.

هادی  عدالت خاطرنشان کرد: امیدوارم زینب گونه و به حق قلم بزنید و در این راه پایدار بمانید.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/165821