کد خبر: 165674 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 15 مرداد 1401 - 09:53
تداوم عملیات لایروبی کانال های آبیاری:
کانال بهداری در شبکه آب پخش به طول 2100 متر لایروبی گردید

اتحادخبر: مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهر اظهار داشت :با توجه به ضرورت لایروبی کانال های درجه یک و دو در شبکه آب پخش با شروع دور جدید آبیاری نخیلات،  لایروبی با استفاده از بیل مکانیکی در کانال های آبیاری وزهکشی انجام و این عملیات همچنان تداوم دارد.

 

اتحادخبر: مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهر اظهار داشت :با توجه به ضرورت لایروبی کانال های درجه یک و دو در شبکه آب پخش با شروع دور جدید آبیاری نخیلات،  لایروبی با استفاده از بیل مکانیکی در کانال های آبیاری وزهکشی انجام و این عملیات همچنان تداوم دارد.


روح الله محمدی از لایروبی کانال بهداری درشبکه آب پخش خبرداد وافزود:کانال بهداری به طول 2100متربه منظور بهره برداری مطلوب از میزان اب موجود درکانال لایروبی گردید.


وی عنوان کرد: با لایروبی کانال های آبیاری سرعت انتقال و توزیع آب افزایش خواهد داشت.که درپی افزایش راندمان آب دور آبیاری و هدر رفت آب نیز کمتر خواهد .


وی اضافه کرد:باتوجه به وقوع سیلاب های شدید درشبکه های آبیاری وزهکشی وخسارات ناشی ازآن انجام خدمات ازسوی شرکت را چندبرابر نموده است .و لایروبی مجدد کانالهای آبیاری وپاکسازی گل ولای و رسوبات ناشی ازسیلاب امری ضروری است.






وی بیان داشت :انجام عملیات تعمیر و نگهداری و صیانت از تاسیسات آبیاری مستلزم صرف هزینه های هنگفتی است. وی پرداخت به موقع آب بها از سوی باغداران عزیز را در ارائه هر چه بیشتر خدمات و انجام مطلوب عملیات تعمیر و نگهداری بسیار موثر و ضروری دانست و از باغداران خواست با پرداخت به موقع آب بها بیش از پیش با مامورین توزیع آب همکاری نمایند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/165674