کد خبر: 165665 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 15 مرداد 1401 - 09:17
رئیس مجمع نمایندگان بوشهر: ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت سد باهوش تنگستان تخصیص یافت

اتحادخبر: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر از آغاز ساخت سد باهوش در اهرم تنگستان در هفته دولت خبر داد و گفت: برای ساخت این سد ۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافت.

اتحادخبر: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر از آغاز ساخت سد باهوش در اهرم تنگستان در هفته دولت خبر داد و گفت: برای ساخت این سد ۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافت.

 

رئیس مجمع نمایندگان بوشهر: 200 میلیارد تومان برای ساخت سد باهوش تنگستان تخصیص یافت

به گزارش تسنیم؛ غلامحسین کرمی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه شهر اهرم تنگستان با تسلیت ایام ماه محرم بر بهره گرفتن از آموزه‌های قیام عاشورا تأکید کرد و اظهار داشت: قیام و نهضت امام حسین علیه‌السلام دارای آموزه‌ها و درس‌های مهمی است که در سطوح جامعه می‌توان از آنها استفاده کرد.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی مدیریت عاشورایی را لازمه حل مشکلات جامعه دانست و گفت: مدیریت عاشورایی یک مدیریت تکلیفی است که می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را ساماندهی کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهنگ جهادی و انقلابی برگرفته از مدیریت عاشورایی است افزود: مدیریت عاشورایی زمان نمی‌شناسد و هیچ موضوعی نمی‌تواند مانع از انجام برنامه‌ها شود.

وی توجه به فرهنگ مدیریت عاشورایی را رسالت همگانی دانست و تأکید کرد: اکنون حل مشکل اقتصادی جامعه و اشتغال‌زایی جوانان نیاز به مدیریت عاشورایی دارد.

دبیر اول کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از آغاز ساخت سد باهوش به‌عنوان یکی از مطالبات مهم مردم اهرم تنگستان خبر داد و بیان کرد: اکنون کارگاه سد باهوش تجهیز شده و عملیات اجرایی آن در هفته دولت امسال آغاز می‌شود.

کرمی از تخصیص اعتبار ساخت سد باهوش خبر داد و تصریح کرد: برای ساخت این سد 200 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی حل مشکلات بیمارستان اهرم و تخصیص اعتبار برای توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف شهری و روستایی را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: امسال تحول مهمی در تأمین زیرساخت‌ها و تحقق مطالبات مردم تنگستان ایجاد می‌شود.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/165665