کد خبر: 165658 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 15 مرداد 1401 - 09:00
نماینده دشتی و تنگستان در مجلس:
عملیات اجرایی سد باهوش در هفته دولت آغاز می شود

اتحادخبر:نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت:برای احداث سد باهوش در شهرستان تنگستان اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان مصوب شده و درهفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 

اتحادخبر:نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت:برای احداث سد باهوش در شهرستان تنگستان اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان مصوب شده و درهفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

عملیات اجرایی سد باهوش در هفته دولت آغاز می شود

به گزارش مهر؛ غلامحسین کرمی سخنران میان نماز جمعه شهر اهرم ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان دو عالم حضرت ابا عبدالله حسین (ع) و یاران با وفایش عنوان داشت: برای اینکه بتوانیم ذره‌ای از مشکلات مردم حل کنیم روحیه عاشورایی نیاز است.

وی افزود: امروز دولت دولت انقلابی است نیاز است همه کسانی که چه کارمندان دولت باشند و چه نباشند هرکسی که به نوعی دارای مسئولیت است باید با روحیه عاشورایی برای ملت کار کند حل مشکلات جامعه امروز جامعه نیاز این مدیریت است.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز عمده مشکل جامعه و مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند مشکل اقتصادی است و نیز آن مدیریت عاشورایی است.

وی با بیان اینکه احداث سد باهوش یکی از دغدغه‌های مردم و نخل داران شهرستان است افزود: برای احداث سد باهوش در شهرستان اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان مصوب شده و در هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

کرمی بیان کرد: با توجه به اینکه پل روی رودخانه باهوش اهرم که یکی از دغدغه‌های شهر وندان شهر اهرم بوده و می‌باشد ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات نفت مصوب شده و در مهر ماه سال جاری ابلاغ خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات نماینده جهت عمران شهری در اختیار شهر داری اهرم برای احداث بلوار میدان راه اهرم فراشبند قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سریع‌تر پانسیون‌های احداث شده در بیمارستان تکمیل گردد یاد آور شد: در خصوص حضور دکتران متخصص در شهر اهرم متأسفانه عدم وجود مکانی مناسب یک مانع بزرگی در جهت ورود دکترین متخصصین شهر اهرم است.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از محل اعتبارات سفر استانی ریاست جمهوری به استان بوشهر ۱۰ میلیارد تومان جهت احداث خانه سازمانی برای دکتران متخصص در شهر اهرم تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین مدارس تخریبی در بخش مرکزی تنگستان است تصریح کرد: در حال حاضر مدارس محمود احمدی، گورک خورشیدی در دست احداث است و مدرسه بنه گز نیز که سه کلاس بود ۲ میلیارد ۳۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

کرمی بیان کرد: در بازدیدی که از مدرسه تخریبی حضرت زینب (س) اهرم معاون وزیر داشتند قول دادند یک مدرسه ۱۲ کلاس دیگر نیز در شهرستان احداث شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: با تلاش‌هایی که صورت گرفته ۱ میلیارد تومان برای تکمیل روشنایی ورزشگاه اهرم اختصاص داده شده که در مجموع ۵ میلیارد تومان برای روشنایی این ورزشگاه اختصاص داده شده است که تا آینده نزدیک روشنایی این ورزشگاه نصب خواهد شد.

وی از تخصیص دو میلیارد تومان برای زمین ورزشی دو (برکه) اهرم خبر داد.

کرمی از تخصیص اعتبار زمین ورزشی آباد خبر داد و بیان کرد: زمین ورزشی روستاها ی باغک جنوبی، عالی حسینی، شورکی مقدمات آن جهت فنس کشی آماده شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جاده میانی بخش مرکزی از عالی حسینی تا انبارک که به جاده مرگ مشهور است شروع شده و اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات نماینده به آن اختصاص داده شده است.

وی از تأمین اعتبار جاده آباد به چاه پیر خبر داد.

کرمی بیان کرد: در بحث خسارات نخل داران شهر اهرم مقرر شده برای جبران این خسارت‌ها ضایعاتی که بر اثر بارندگی ایجاد شده نخل داران جمع و در اختیار تعاون روستایی قرار دهند.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/165658