کد خبر: 165621 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 14 مرداد 1401 - 13:04
واگذاری زمین در طرح ملی نهضت مسکن از بزرگترین طرح های دولت سیزدهم

اتحاد خبر:معاون عمرانی استاندار بوشهر در آیین واگذاری زمین به متقاضیان ساخت مسکن ویلایی در طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ شهرستان گناوه، این طرح را از بزرگترین طرح های دولت سیزدهم نام برد و اظهارداشت؛ امروز مسکن در مسائل اقتصادی و اجتماعی نقش اصلی را ایفا نموده و همه خدمتگزاران این عرصه تمامی سعی و تلاششان بر این بوده...

اتحاد خبر:معاون عمرانی استاندار بوشهر در آیین واگذاری زمین به متقاضیان ساخت مسکن ویلایی در طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ شهرستان گناوه، این طرح را از بزرگترین طرح های دولت سیزدهم نام برد و اظهارداشت؛ امروز مسکن در مسائل اقتصادی و اجتماعی نقش اصلی را ایفا نموده و همه خدمتگزاران این عرصه تمامی سعی و تلاششان بر این بوده که با بهره گیری از آیات و احادیث و روایات درباره ضرورت خدمت به مردم و دراجرای فرامین مقام معظم رهبری و دستورات رئیس جمهور محترم درخصوص اجرایی شدن اصول مترقی نظام مقدس جمهوری اسلامی در تامین سرپناه و مسکن برای اقشار و آحاد مختلف جامعه گام بردارند.


وی افزود؛ با توجه به تاکیدات دولت بر گرفته از نیاز مردم و بر گرفته از برنامه ریزی اجرایی دست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی این اراضی که ده ها سال بدون استفاده بوده است در یک پروسه عمران و آبادی به محل سکونت و آرامش برای مردم شریف استان تبدیل خواهد شد.

محمد هادی رستمیان در ادامه گفت؛ از ده هزار و ۷۲۶ واحد سهمیه مسکن در استان تا کنون ۱۲ هزار و ۲۷۶واحد مسکونی یعنی بیش از سهمیه یکسال آغاز گردیده و همچنین سهمیه واگذاری زمین هم به همت تمامی مسئولان استانی با روحیه جهادی تامین گردیده که تا هفته دولت زمین منظوراحداث یک هزار واحد مسکونی در اختیار متقاضیان و گروه های ساخت قرار خواهدگرفت.

وی تصریح کرد؛ بنا به دستور استاندار محترم در تعدادی از شهرهای استان بوشهر که مشکل کمبود اراضی وجود نداشته باشد، می توان این اراضی را واگذار و  شاهد ساخت مسکن هایی باشیم که جوانان با سلیقه شخصی و بسته به توان مالی خود می سازند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر واگذاری این اراضی در  بندر ریگ را ۲۰۰ قطعه برشمرد و تصریح کرد؛ در واقع ۲۰۰ نفر به مرحله نهایی رسیده که این موضوع گامی در جهت تحقق اهداف عدالت محورانه از جانب دولت مردمی آیت الله رئیسی و استاندار بوشهر به مردمان شریف این دیار می باشد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/165621