کد خبر: 165453 ، سرويس: ایران و جهان
تاريخ انتشار: 11 مرداد 1401 - 10:48
فرمانده ارشد جهاد اسلامی بازداشت شد

اتحادخبر:نظامیان صهیونیست با حمله به اردوگاه جنین، یک فلسطینی را به شهادت رساندند و یکی از فرماندهان ارشد جنبش مقاومت جهاد اسلامی را نیز بازداشت کردند...

 

اتحادخبر:نظامیان صهیونیست با حمله به اردوگاه جنین، یک فلسطینی را به شهادت رساندند و یکی از فرماندهان ارشد جنبش مقاومت جهاد اسلامی را نیز بازداشت کردند.

 

فرمانده ارشد جهاد اسلامی بازداشت شد

به گزارش فارس؛ رسانه‌های فلسطینی بامداد سه‌شنبه از حمله نظامیان صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر دادند.

 

خبرگزاری فلسطینی «شهاب» گزارش داد که جوانان فلسطینی نیز به مقاومت مسلحانه با یوریش نظامیان صهیونیست به این اردوگاه پرداختند.

 

وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام کرد یک جوان فلسطین بر اثر شلیک نظامیان صهیونیست، به شهادت رسیده است.

 

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در گزارشی نوشت: «جهاد اسلامی در جنین مسئولیت تیراندازی به نیروهای اسرائیل در این اردوگاه را بر عهده گرفت. نیروهای اسرائیلی اکنون در خانه یکی از اعضای ارشد جهاد اسلامی به‌نام بسام السعدی، مشغول عملیات هستند».

 

یدیعوت در ادامه به نقل از منابع میدانی خبر داد که «بسام السعدی» یکی از مقام‌های ارشد جنبش مقاومت جهاد اسلامی در جنین، توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شده است.

 

این منبع صهیونیستی همچنین نوشت که السعدی در درگیری با نظامیان صهیونیست مجروح شده و اکنون از وضعیت سلامت وی اطلاعی در دسترس نیست.

 

همچنین منابع فلسطینی می‌گویند که «اشرف الجدع» داماد السعدی نیز در حمله به منزل وی در اردوگاه جنین بازداشت شده است.

 

فرمانده ارشد جهاد اسلامی بازداشت شد

پیش از این نیز ارتش رژیم اشغالگر به صورت گسترده به منازل ده‌ها فلسطینی در روستاها و شهرهای طوباس، جنین، نابلس و رام‌الله یورش برده و به گفته منابع امنیتی، نظامیان اشغالگر دو اسیر آزاده به نام‌های محمد خالد ابوخلیفه و عطا الجبالی از رهبران حماس را بازداشت کرد.

شهرهای کرانه باختری تقریبا هر روز شاهد یورش نظامیان صهیونیست و بازداشت فلسطینیان است. تعداد اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی تا اواخر ماه می ۲۰۲۲ به حدود چهار هزار و ۶۰۰ اسیر رسیده که از این تعداد ۳۱ نفر زن، ۱۷۲ نفر کودک و ۶۸۲ نفر نیز بازداشت اداری (بدون محاکمه) هستند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/165453