امروز: پنجشنبه 30 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 11 مرداد 1401 - 06:39

اتحادخبر:فال روزانه 1401/05/11‍

 

اتحادخبر:فال روزانه 1401/05/11‍

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک.  در ماه‌های نخستین سال تولدتان با فردی دنیا دیده آشنا می‌شوید. ارتباط خود با این فرد را گسترش دهید و چیزهای زیادی از ایشان فرا بگیرید. اَمرداد را با کارهای زیادی آغاز خواهید کرد. اجازه ندهید حجم زیاد کارها کمر شما را خم کند. برای انجام کارهای دشوار از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. شهریور و مهر را با آرامش سپری خواهید کرد. به آبان که رسیدید، عاشق می‌شوید. مواظب این احساس باشید و کاری نکنید که دردسری برای شما به دنبال داشته باشد. آذر زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه خبری خوشایند به دستتان می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. کاروکاسبی شما در بهمن رونق بیشتری پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیتهای خود را گسترش دهید. در اسفند بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید. در این ماه خطری شما را تهدید می‌کند. فروردین سال آینده با تغییر مهمی روبه‌رو می‌شوید. این تغییر را به بهانه‌ای برای ایجاد سبک جدیدی در زندگیتان تبدیل کنید. در خرداد سال آینده فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود. این فرصت را به فال نیک بگیرید و سفری خاطره‌ساز را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای زندگی کنید تا به تجربه‌ای ارزشمند در دفتر زندگیتان تبدیل شود.

فال روزانه| سه‌شنبه 11 مرداد 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۱‍ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب شده و قصد دارد این اشتباه را گردن شما بیندازد. اجازه ندهید این فرد به هدف خود برسد و به ایشان متذکر شوید مسئولیت اشتباه‌های خود را بر عهده بگیرد. نگرانی به جان شما افتاده و مضطرب هستید. جایی برای نگرانی وجود ندارد و پس از گذشت مدتی، آرامش جای اضطراب را در دل شما پر خواهد کرد. ورشکستگی در کمین شما است و اگر بیشتر از همیشه به فکر صرفه‌جویی و پس‌انداز نباشید، دیری نخواهد پایید که مشکلات مالی شما را از پا در بیاورند. به وضعیت محل‌کار یا منزل خود اهمیت نمی‌دهید و مدت زیادی است که دستی به سروروی خانه یا محل‌کار خود نکشیده‌اید، این وضعیت باعث ناراحتی اهل منزل یا همکاران شما در محل‌کار شده و اطرافیان بر این باور هستند که اهمیتی به محل‌کار یا زندگی خود نمی‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری به حال بهبود شرایط منزل یا محل‌‌کار خود بردارید.  نگرانی‌های خود را به همسر یا عشق ‌زندگیتان منتقل نکنید. انتقال این نگرانی‌ها چیزی به‌غیر از نگرانی و اضطراب برای ایشان به دنبال ندارد. انسان مهربانی هستید و توجه زیادی به اطرافیان دارید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد، اما مواظب باشید که اطرافیان از مهربانی شما سوء‌استفاده نکنند.  

فال روزانه| سه‌شنبه 11 مرداد 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۱‍ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

انرژی و نشاط خود را از دست‌ داده‌اید و احساس خستگی و کوفتگی می‌کنید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که انرژی خود را به دلیل بیماری از دست نداده‌اید و حجم زیاد کارها و روزمرگی‌های زندگی حسابی شما را خسته کرده‌است، در نتیجه امروز فرصتی را به استراحت اختصاص دهید و انرژی لازم برای روزهای آینده را بدست آورید. با پس‌انداز و صرفه‌جویی، ثبات مالیتان را در آینده ثبات بخشید. موفقیت مهمی در انتظار شما است. حواستان را حسابی جمع کنید و به فکر شکار لحظه‌ها باشید.  شرایط مناسبی برای معامله و امور مالی در پیش‌رو دارید. به لطف این شرایط اوضاع مالی خود را بهبود بخشید و دغدغه‌های مالی را کاش دهید. هوش سرشار خود را دست‌کم نگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. این رویکرد در آینده گره‌های زیادی از زندگی شما باز خواهد کرد و شرایطی را مهیا می‌کند تا اطرافیان به هوش سرشار شما پی‌ببرند. فردی که شناخت زیادی از ایشان ندارید، امروز قصد دارد تا میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان را خراب کند و رابطه عاشقانه‌ای که دارید را به رابطه‌ای سرشار از قهر و نفرت تبدیل نماید. قبل از اینکه این فرد به نیت شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ کسی توانایی ایجاد جدایی میان شما و عشق ‌زندگیتان را ندارد.

فال روزانه| سه‌شنبه 11 مرداد 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۱‍ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

اهل انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه نیستید، اما ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و اگر به دنبال آرامش قلبی می‌گردید، امروز زمان مناسبی است تا با شرکت در کارهای انسان‌دوستانه، به آرامش ذهنی و قلبی برسید.  امروز از کمک و پشتیبانی اعضای خانواده بی‌بهره نخواهید ماند.  نگرانیهای کاری را کنار بگذارید و بیشتر به فکر دوستان و اعضای منزل باشید. روزگار بر وفق مراد شما است و کارهای امروز راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام می‌شود. یکی از آشنایان با مشکلی روبه‌رو شده و نیازمند کمک شماست. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید. مطمئن باشید ایشان در اولین فرصت محبتهای شما را جبران می‌کند. در چند روز آینده موقعیت چشمگیری برای دستیبابی به موفقیتهای بیشتر سر راه شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه به فکر شکار فرصتها باشید. 

فال روزانه| سه‌شنبه 11 مرداد 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۱‍ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین تیر

برای جلوگیری از اضافه‌ وزن از ورزش و تحرک کمک بگیرید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. همسایه‌ها در منزل یا محل‌کار آن‌گونه که انتظار دارید با شما رفتار نخواهند کرد، از این رفتار دلخور نشوید و مطمئن باشید در چند روز آینده همه چیز درست خواهد شد.  ایده‌های ناب و باارزشی که در ذهن دارید را اجرا کنید. از اظهارنظر در جمع هراس دارید و حرف دلتان را به زبان نمی‌آورید، این روحیه نه‌تنها شما را به فرد خجولی تبدیل کرده، بلکه باعث شده تا اطرافیان توجهی به نظرات شما نداشته باشند. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و از امروز به خودتان قول بدهید که نظر و عقیده خود را با صدای بلند ابراز کنید و از اظهارنظر هراسی نداشته باشید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگیتان وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید.

فال روزانه| سه‌شنبه 11 مرداد 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۱‍ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد

امروز از خواب که بلند شده‌اید، احساس می‌کنید کودک درونتان زنده شده و حس و حال بسیار خوب و با نشاطی دارید. این روحیه را به فال نیک بگیرید و روز را با شادی و نشاط مضاعفی به پایان برسانید. مدت‌ها پیش اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ داده است. به رغم اینکه زمان زیادی از این اتفاق می‌گذرد، هنوز هم ناراحت و دلخور هستید. اجازه ندهید این ناراحتی ادامه پیدا کند و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته‌ است.  نیازمند پولی هستید اما جایی برای نگرانی نیست چرا که امروز از جایی که فکرش را نمی‌‌کنید این پول به دست‌ شما می‌رسد. با کار بیش‌از‌حد، زمینه دلخوری همسر یا عشق ‌زندگیتان را فراهم نکنید. مدتی است حسابی گرفتار شده‌‌اید و فرصتی برای سر خاراندن پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده سر شما خلوت می‌شود و شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. انسان ایده‌آل گرایی هستید و انتظارات زیادی از خودتان دارید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده و باعث شده تا احساس کنید که از عهده انجام کارهای مهم بر نمی‌آیید. به جای ادامه این رویکرد، به خودتان سخت نگیرید و توقع‌های خود را کاهش دهید. دید کاملی از توانایی‌ها و نقاط ضعف خود ندارید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است. در اولین فرصت شناخت بیشتری از توانایی‌ها و ضعفهای خود پیدا کنید و شیوه زندگیتان را بهبود بخشید. ه

فال روزانه| سه‌شنبه 11 مرداد 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۱‍ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

شرایطی مهیا می‌شود تا امروز کمی از کارهای روزانه فاصله بگیرید و استراحت کنید. سفری در پیش دارید اما حادثه‌ای در این سفر در کمین شما است و ممکن است یکی از کالاهای باارزش خود را در مسافرت گم کنید. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده است. قبل از اینکه این دشمن آسیبی به شما وارد کند، وی را شناسایی کنید و حسابش را کف دستش بگذارید.    همسر یا عشق ‌‌زندگیتان رفتار سخت‌گیرانه‌ای دارد و زندگی را به شما تنگ کرده‌است، در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که سخت‌گیریهای بی‌دلیل را کنار بگذارد. حرف‌های زیادی در دل دارید، اما اهل دردِدل با اطرافیان نیستید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، سفره دل خود را پیش فردی که سنگ‌صبور شماست، باز کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.

فال روزانه| سه‌شنبه 11 مرداد 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۱‍ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

غمگین و ناراحت هستید و حوصله کار کردن ندارید، اما نگذارید روزتان با کسالت و خستگی به پایان برسد و با انجام کارهایی که به آنها علاقه دارید، انرژی لازم را برای ادامه روز پیدا کنید و غم و غصه را کنار بگذارید. روحیه‌ پرخاشگرانه‌ای که دارید را کنار بگذارید و مطمئن باشید کنار گذاشتن این روحیه زمینه سود و منفعت شما را فراهم می‌کند. اختلاف‌های میان اعضای خانواده را به صلح و دوستی تبدیل کنید. احتمال زیادی وجود دارد که در عشق ناکام بمانید و دلدارتان امروز دست رد به سینه شما بزند. به صلاح شماست که عشق‌و‌عاشقی را به روزهای آینده موکول کنید و بیش‌از‌حد سربه‌سر محبوبتان نگذارید. همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. اجازه ندهید این رفتار روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده روحیه خود را حفظ کنید. عازم سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این سفر به غیر از دردسر چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. 

فال روزانه| سه‌شنبه 11 مرداد 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۱‍ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین آبان

عادت ناپسندی دارید و مدت‌های زیادی است که می‌خواهید این عادت ناپسند را کنار بگذارید، امروز فرصت مناسبی فراهم می‌شود تا این عادت ناپسند را یک‌ بار برای همیشه ترک کنید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید.  امروز مشکلات مالی میان شما و عشق ‌زندگیتان دلخوری ایجاد خواهد کرد، اصلا درست نیست که به این دلخوری دامن بزنید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که ارزش ایشان برای شما بیشتر از هر چیزی در دنیا است.   با اتفاق غیرمنتظره‌ای در محل‌کار یا منزل روبرو خواهید شد. اجازه ندهید این اتفاق روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده روز را با شادی و نشاط به پایان برسانید. احترام بیشتری به اطرافیان قائل شوید و محبت آنها را بدست آورید. دوستان و آشنایان توقع‌های زیادی از شما دارد و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم کرده‌است، در نتیجه در اولین فرصت با اطرافیان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که انتظاراتشان را در حد توان شما پایین بیاورند. در انجام کارهای منزل کوتاهی می‌کنید و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده است. اجازه ندهید این دلخوری به کدورتی عمیق تبدیل شود و در اولین فرصت به اهل منزل ثابت نمایید که از هر فرصتی برای رسیدگی به کارهای خانه بهره می‌گیرید.

فال روزانه| سه‌شنبه 11 مرداد 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۱‍ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین آذر

امروز اتفاق ناخوشایندی برای شما خواهد افتاد، اما این اتفاق چندان مهم نیست و ضرری هنگفتی متحمل نخواهید شد، در نتیجه اجازه ندهید این اتفاق ناخوشایند روز شما را خراب کند و تا جایی که می‌توانید روحیه‌تان را حفظ کنید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید، این فرصت را از دست ندهید و اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید، پول خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کنید و مطمئن باشید سود سرشاری از این کار نصیب شما خواهد شد.  پاداش کار پسندیده‌ای که مدت‌ها پیش انجام داده‌اید را دریافت خواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر دنبال کارهای خیر و پسندیده باشید. در رویارویی با مشکلات، آرامش خود را از دست ندهید و سختی‌های زندگی را با استقامت پشت‌سر بگذارید. برای انجام کارهای مهم آمادگی و تمرکز لازم را ندارید. این شرایط باعث شده تا کارهای مهم را به تعویق بیندازید. در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و آماده حل گرفتاری‌های مهم باشید. از صبح که بیدار شده‌اید احساس می‌کنید که همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما توجه نمی‌کند و مورد بی‌مهری ایشان قرارگرفته‌اید، اما این احساس کاملا اشتباه است و عشق ‌زندگیتان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما علاقه دارد. 

فال روزانه| سه‌شنبه 11 مرداد 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۱‍ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین دی

روحیه‌ای کسل و غمگین دارید و احساس می‌‌کنید این روحیه جلوی پیشرفت و موفقیت شما را گرفته‌است، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند. در اولین فرصت فکری به حال این شرایط بردارید و غصه‌ها را زمین بگذارید و با رویکردی شاد و با نشاط، زمینه را برای موفقیت‌های بیشتر آماده کنید. مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید. یکی از آشنایان از رفتار شما سوء‌برداشت می‌کند. اجازه ندهید این وضعیت رابطه میان شما و این فرد را از بین ببرد. در اولین فرصت نیت خود را با این فرد در میان بگذارید و دلخوری‌ها را از بین ببرید. مشکلاتی که سر راهتان قرار می‌گیرد را بیش‌از‌اندازه بزرگ می‌کنید. مشکلات را نمک زندگی بدانید و در مواجه با گرفتاریهای دشوار به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، چاره‌ای برای حل آن‌ها بیندیشید.  توانایی‌ و مهارت‌های خود را دست‌کم نگیرید. اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشید و با تکیه بر مهارتهایی که دارید، موفقیتهای بیشتری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید. احساس می‌کنید رابطه شما و عشق ‌زندگیتان گرمای سابق را ندارد و از یکدیگر خسته‌شده‌اید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و این احساس را در اولین فرصت با همسر یا عشق‌ زندگیتان در میان بگذارید و هیجان‌ بیشتری را در زندگی عاشقانه خود تجربه کنید. 

فال روزانه| سه‌شنبه 11 مرداد 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۱‍ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

زندگی را سخت می‌گیرید و همیشه خودتان را تحت‌فشار قرار می‌دهید. ادامه این رویکرد افسردگی شما را به دنبال خواهد داشت. به نفع شماست که هر چه سریع‌تر این روحیه را تغییر دهید و به خاطر داشته باشید که مشکلات نمک زندگی هستند. پولی به دستتان می‌رسد تا به کمک آن، هزینه‌های زندگی را پوشش دهید.  سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید. شرایطی مناسب برای عاشقی در پیش دارید و روزی سرشار از لحظه‌های عاشقانه را در کنار عشق‌ زندگیتان سپری نمایید. 

فال روزانه| سه‌شنبه 11 مرداد 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۱‍ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که به لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید. فرصتی دست می‌دهد تا در کنار دوستان و رفقای قدیمی بنشینید و از خاطره‌های خوش گذشته بگویید. پولی که برای خرید کالای مهمی نیاز دارید امروز به دستتان می‌رسد. موقعیت خرید کالای دلخواه خود را از دست ندهید و قبل از اینکه این پول خرج شود، کالای موردعلاقه‌تان را سفارش دهید. یکی از دوستان نزدیک شما امروز از در دشمنی وارد می‌شود و روحیه‌تان را خراب می‌کند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت از این فرد برای رفتاری که با شما داشته گله کنید.   زندگی را سخت‌گرفته‌اید و بیش‌از‌حد ذهنتان را به حاشیه‌های زندگی مشغول می‌کنید، ادامه این رویکرد چیزی به‌ غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که از صمیم ‌قلب دوستتان دارد و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد

 



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۳۰ [حدود 5 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 12 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 2 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۰/۰۴/۲۲‍ [بيش از 3 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تکنیک های کنترل خشم کودک و نوجوان توسط والدین
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • جسد چوپان گمشده در روستای شول گناوه پیدا شد
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • ویژه نامه نوروزی 1403 اتحاد جنوب منتشر شد/ معرفی شخصیت سال ویژه نامه
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق 1 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 4 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 4 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 5 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 7 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 9 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 12 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 12 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 12 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...