کد خبر: 165285 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 09 مرداد 1401 - 08:07
نماینده دشتستان:
گشایش‌هایی در زمینه صادرات خرما به روسیه ایجاد شده است

اتحادخبر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در حوزه خرما، گفت: گشایش‌هایی در زمینه صادرات خرما به روسیه ایجاد شده است.براهیم رضایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان دشتستان دارای ظرفیت‌های فراوانی است که باید از این ظرفیت‌ها برای تولید و اشتغال بهره مناسب را ببریم...

 

اتحادخبر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در حوزه خرما، گفت: گشایش‌هایی در زمینه صادرات خرما به روسیه ایجاد شده است.

گشایش‌هایی در زمینه صادرات خرما به روسیه ایجاد شده است

 

به گزارش مهر؛ ابراهیم رضایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان دشتستان دارای ظرفیت‌های فراوانی است که باید از این ظرفیت‌ها برای تولید و اشتغال بهره مناسب را ببریم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خرید زمین فاز دوم شهرک صنعتی برازجان تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا هرچه زودتر زیرساخت‌های لازم آن هم ایجاد شود.

وی تاکید کرد: راه حل اول اشتغال در دشتستان در داخل شهرستان از طریق تکمیل و توسعه زنجیره ارزش با ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.

رضایی از پیگیری برای برگزاری میز خرما در دشتستان خبر داد و بیان کرد: امیدواریم برگزاری این برنامه نقش مهم و تاثیرگذاری را در زمینه بهبود بازار خرما در شهرستان دشتستان داشته باشد.

وی با اشاره به پیگیری برای راهیابی خرمای دشتستان به بازارهای مختلف داخلی و خارجی افزود: با شهردار تهران در مورد عرضه خرمای دشتستان در تهران صحبت کردم که توافق خوبی صورت گرفت.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در صحبت‌هایی که با معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه داشتیم، در مورد صادرات خرما به روسیه صحبت کردیم. گشایش‌هایی ایجاد شده که امیدواریم به امسال برسد.

وی در ادامه در مورد وقوع بارش‌های اخیر و آبگرفتی در برخی مناطق شهرستان نیز گفت: بیشترین مشکل در شهر برازجان و محله محروم علی‌آباد بوده است و از تعدادی از گروه‌های جهادی درخواست کردم که کمک کنند.

رضایی با اشاره به بارش ۹۰ میلیمتری باران در دشتستان اظهار داشت: بارندگی باعث کاهش ورودی آب به دشتستان شده که ان‌شاءالله برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از منازل مردم دچار خسارت شده‌اند که باید جبران شود افزود: باید برنامه‌ریزی کنیم تا در آینده شاهد تکرار این‌گونه حوادث نباشیم.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/165285