کد خبر: 164419 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 20 تير 1401 - 07:36
معاون استاندار بوشهر:
تعریض ورودی آب‌پخش در دستور کار قرار گرفت

اتحاد خبر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: تعریض ورودی آب‌پخش در دستور کار قرار گرفت.

اتحاد خبر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: تعریض ورودی آب‌پخش در دستور کار قرار گرفت.

تعریض ورودی آب‌پخش در دستور کار قرار گرفت

به گزارش مهر، محمد هادی رستمیان ظهر یکشنبه در بازدید از ورودی آب‌پخش اظهار داشت: حسب دستور استاندار بوشهر و با پیگیری‌های مسئولان استانی و شهرستانی تعریض ورودی آب‌پخش که جز نقاط حادثه‌خیز شهرستان دشتستان بوده، در دستور کار قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد: تعریض مسیر ورودی آب‌پخش با اعتبار هفت میلیارد تومان و از محل اعتبارات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان صورت می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر همچنین دستور داد شرکت توزیع نیروی برق استان نسبت به جابجایی شبکه برق جهت تعریض مسیر ورودی آب‌پخش اقدام کند.

 

رستمیان بیان کرد: به پاس احترام به خواست اهالی آب‌پخش از استقرار نیوجرسی در خط وسط مسیر تعریض شده خودداری می‌شود و رفوژ وسط اجرا خواهد شد.

در بازدید میدانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر که نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان وی را همراهی کردند، مقرر شد تعریض این مسیر به طول سه کیلومتر که طی چندین سال گذشته جان شماری از هم‌استانی‌ها را گرفته بود، در چند روز آینده عملیات اجرایی آن آغاز شود.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/164419