کد خبر: 164021 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 08 تير 1401 - 10:55
در زندان برازجان انجام شد؛
تجلیل از خانواده دشتستانی که از قصاص قاتل فرزند خود گذشتند/ تصاویر

اتحاد خبر-زینب رنج کش: در مراسمی با حضور رییس زندان دشتستان، قاضی ناظر زندان و جانشین دادستان و جمعی از معتمدین صبح امروز چهارشنبه هشتم تیرماه از خانواده سلیم فر که از قصاص قاتل فرزند خود گذشت کرده بودند تجلیل شد. به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، در این آئین که در محل زندان دشتستان برگزار گردید مسئولین یادشده و معتمدان حاضر در جلسه...

 

اتحاد خبر-زینب رنج کش: در مراسمی با حضور رییس زندان دشتستان، قاضی ناظر زندان، جانشین دادستان و جمعی از معتمدین صبح امروز چهارشنبه هشتم تیرماه از خانواده سلیم فر که از قصاص قاتل فرزند خود گذشت کرده بودند تجلیل شد.

 

 

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، در این آئین که در محل اداره زندان دشتستان برگزار گردید مسئولین یادشده و معتمدان حاضر در جلسه در سخنانی از مراتب گذشت و عفو خانواده مقتول نسبت به قاتل فرزند خود قدردانی نمودند.

 

جانشین دادستان دشتستان و قاضی ناظر بر زندان در حاشیه این مراسم در گفتگو  با خبرنگار اتحاد خبر اظهار داشت: در روز 4 خرداد 1401 با حضور خانواده مقتول و اینجانب و رئیس زندان در ساعت 5 صبح متهم به محل اجرای حکم اورده شد. فضای بسیار سنگینی بر محل اجرای حکم حاکم بود و پدر مقتول موقع وارد شدن به محل مجازات حالشان دگرگون شد.



مهران آبشیرینی افزود: ما قبل از ورود به محل اجرای حکم باز هم فرصتی به خانواده مقتول دادیم تا شاید لطف آنها شامل حال متهم شود اما خانواده مقتول دلسوخته بودند و هیچگونه صحبتی را نمی پذیرفتند از این رو وارد محل اجرای حکم شدیم و پدر مقتول حالشان دیگر مثل قبل نبود. بنده احساس کردم نیاز به تکیه دادن دارند پس دست چپ پدر  مقتول را در دست گرفتم و به طرف جایگاه قصاص راه افتادیم.

جانشین دادستان ابراز داشت: تنها دو متر تا چوبه دار فاصله داشتیم که سست شدن دست پدر مقتول را احساس کردم و سپس دست راست ایشان را دیدم که به موازات بدنش بالا آمد و گفت: بخشیدم در راه رضای خدا.


آبشرینی بیان داشت :فضا کاملا معنوی بود همه ما به شکرانه این اتفاق مبارک به پای پدر مقتول افتادیم و از او تشکر کردیم.

مادر مقتول نیز در جواب سئوال خبرنگار اتحاد خبر که از وی پرسید چه اتفاقی افتاد که بعد از 7 سال راضی به بخشش متهم شدید گفت: فقط برای رضای خدا بخشیدم.


 خانواده سلیم فر اهل روستای بشیر آباد بخش سعدآباد شهرستان دشتستان هستند که از قصاص قاتل فرزند خود گذشتند و امروز چهارشنبه 8 تیرماه با امضای رضایت نامه کتبی در دفتر زندان به شکل رسمی و قانونی مقدمات آزادی متهم را پس از هفت سال فراهم ساختند.

 
















































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/164021