کد خبر: 163920 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 06 تير 1401 - 13:59
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر؛
ایجاد ۱۲ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای جوانان استان در دستور کار است/توزیع وسایل سرمایشی بین مددجویان کمیته امداد

اتحاد خبر : مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: ایجاد ۱۲هزار و ۵۰۰فرصت شغلی دراستان برای مدد جویان کمیته امداد در دستور کار قرارگرفته است.به گزارش اتحاد خبر ، محمدرضا میری صبح دوشنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت:ایجاد اشتغال از مهمترین دغدغه های نظام است و ما در مجموعه امداد تلاش می کنیم سیاست های دولت در این راستا را عملیاتی کنیم...

اتحاد خبر _سعیده دشتی : مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: ایجاد ۱۲هزار و ۵۰۰فرصت شغلی دراستان برای مدد جویان کمیته امداد در دستور کار قرارگرفته است.

به گزارش اتحاد خبر ، محمدرضا میری صبح دوشنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت:ایجاد اشتغال از مهمترین دغدغه های نظام است و ما در مجموعه امداد تلاش می کنیم سیاست های دولت در این راستا را عملیاتی کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت:یکی از کارهای مهمی که توسط خیرین و نیکوکاران انجام  شد پویش نذر آب بود که با خرید مخازن ۱۰۰۰لیتری و اهدا به برخی از نیازمندان  استان بوده است .

وی بیان داشت:سال گذشته سه میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان صدقه دراین استان پرداخت شده است .

میری خاطرنشان کرد:تعدادمددجویان و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد خمینی ۹۰هزارمددجو می باشد که از این تعداد۱۵۰۰خروجی داشته ایم و در دو سال گذشته  بعلت شرایط بد کرونای تعداد ورودیهابیشتراز خروجی‌ها بوده است .

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به فعالیت‌های این نهاد ابراز داشت:در حوزه جهیزیه درسال ۱۴۰۰نسبت به سال۱۳۹۹رشد۱۳۳درصدی  و وام دهی  و حوزه درمان پیشرفت چشم گیری داشته ایم و ۷۳۱درصد رشد در اهدای وسایل ضروری نسبت به سال گذشته بوده است که  در حوزه جهیزیه به جوانان این تقاضا به صفر رسیده است .

میری توزیع وسایل سرمایشی بین نیازمندان را از دیگر اقدامات دانست و  گفت :با توجه به‌ شرایط خاص استان از لحاظ اب و هوایی ۱۶۲۷کولر گازی و ۱۵۰۰یخچال در سطح استان توزیع داشتیم که نسبت به سال گذشته ۱۲۶درصد رشد داشته که در تلاشیم این مقدار  بیشتر شود.

مدیر کل امداد امام خمینی اضافه کرد:درسال ۱۴۰۰با حمایت اداره کار و فنی و حرفه ای،بانک ها  و استانداری در جذب تسهیلات مقاوم سازی رتبه  دوم کشوررا بدست اوردیم.


وی اضافه کرد:دغدغه دولت سیزدهم توانمند سازی خانوادها کمیته امداد است و  برنامه ریزی شده محیطی برای مشاغل در مناطق  محل زندگی مدد جویان  ایجاد شود.

میری گفت :در تلاشیم که افراد ا در زمینه های مختلف در مکانهای مسکونی خود آموزش  دهیم تا کسب درامد ی داشته باشند.

وی اضافه کرد:درمناطق شبانکاره ،چغادک ،جم تعمیرات ساختمانهای کمیته امداد امام خمینی  صورت گرفت.

مدیر کل کمیته امداد استان  بوشهر در پاسخ به سئوال اتحادخبر گفت :سال‌های قبل خانواده های تحت پوشش دفترچه های بیمه درمانی بودند که مدت ۸سال است که این هزینه به سازمان سلامت واگذار می شود یک بخش از فرانشیز از محل درامد های مردمی  پرداخت می کنیم و برنامه برای بیمه مدد جویان نداریم .

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/163920