کد خبر: 16261 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 مرداد 1392 - 11:52
اختصاصی اتحادجنوب/ مدیر کل هلال احمر استان بوشهر خبر داد:
سفره های افطار فردا برای مردم شنبه پهن خواهد شد

مدیر کل هلال احمر استان بوشهر در گفتگوی اختصاصی با اتحاد جنوب گفت: فردا همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) سفره های افطاری برای مردم شنبه پهن خواهد شد.شعبانزده افزود: بر اساس طرح سفره های مهربانی، مقرر شد که مراسمات افطاری با همت 5 استان، در مناطق زلزله زده دشتی پهن گردد و به تمامی مردم...

اتحاد جنوب ـ هدیه بیت سیاح: مدیر کل هلال احمر استان بوشهر در گفتگوی اختصاصی با اتحاد جنوب گفت: فردا همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) سفره های افطاری برای مردم شنبه پهن خواهد شد.

شعبانزده افزود: بر اساس طرح سفره های مهربانی، مقرر شد که مراسمات افطاری با همت 5 استان، در مناطق زلزله زده دشتی پهن گردد و به تمامی مردم این مناطق افطار داده می شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس، وظیفه افطار دادن در شهر شنبه و روستاهای زلزله زده اطراف آن، بین این 5 استان به صورت مجزا تقسیم شد.

مدیر کل هلال احمر استان بوشهر بیان داشت: فردا، همزمان با میلاد خجسته کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) با همت مسؤولین استان فارس، و با همکاری هلال احمر استان بوشهر، سفره هایی افطار در مساجد و حسینیه های شهر شنبه پهن، و از خانواده های متوفیان در این مساجد پذیرایی خواهد شد. همچنین افطار بقیه خانواده ها به درب منزل آنان برده خواهد شد و بدین شکل به تمامی مردم این شهر افطار داده خواهد شد.

وی ادامه داد: به دنبال اجرای طرح سفره مهربانی در شهر شنبه این طرح در روزهای دیگر در روستاهای زلزله زده به وسیله 4 استان اجرا خواهد شد.

 

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/16261