امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 25 ارديبهشت 1401 - 06:32

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۱/۰۲/۲۵‍

 

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۱/۰۲/۲۵‍

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سال تولدتان را با خاطره‌های خوشی از گذشته آغاز خواهید کرد. از خاطره‌های گذشته درس بگیرید و سال تولدتان را با رویکردی جدید آغاز کنید. خرداد امسال با کارهای زیادی روبه‌رو می‌شوید. در این ماه بیشتر از همیشه کار کنید و خستگی را به روی خود نیاورید. مطمئن باشید زحمتهایی که می‌کشید، بدون نتیجه باقی نمی‌ماند. با فرا رسیدن تیر گرفتاریهای مالی شما افزایش پیدا می‌کند. در برابر این شرایط مقاومت کنید. دیری نخواهد پایید که مشکلات مالی شما به پایان برسد. اَمرداد امسال خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با دوستان و آشنایان در میان بگذارید و لحظه‌های شادی را سپری کنید. به شهریور که رسیدید از همیشه عاشق‌تر می‌شوید. این احساس را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ی را تجربه کنید. مهر امسال زمان حساسی برای شماست. در این ماه خطری مهلک در کمین شما نشسته است. به صلاحتان است که در مهر بیشتر از همیشه حواستان را جمع کنید و  سلامت وجود نازنینتان را به‌خطر نیندازید. آبان امسال فرصتی برای تغییر شغل پیدا می‌کنید. این فرصت را جدی بگیرید و دامنه موفقیتهایتان را گسترش دهید. به آذر که رسیدید، مشکلی حقوقی سر راهتان قرار می‌‌گیرد. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که حق با شماست. در دی ماه سرتان خلوت می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و سفری خاطره‌انگیز به همراه اعضای خانواده ترتیب دهید. در این سفر تا می‌توانید خوش بگذرانید و خاطره‌های خوش آن را برای همیشه ماندگار کنید. بهمن امسال خبر ناگواری به دستتان می‌رسد. غصه‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست مطرح کنید و بار ناراحتیها را زمین بگذارید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۲/۲۵‍

 یکی از آشنایان که انتظار زیادی از وی دارید امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، چشم بر کار ناشایست این فرد ببندید و به ایشان ثابت نمایید که بخشش از بزرگان است. احساس می‌کنید که بدون همسر یا عشق ‌زندگیتان حتی برای لحظه‌ای نمی‌توانید دوام بیاورید. این احساس را با عشق ‌زندگیان حتی برای لحظه‌ای نمی‌توانید دوام بیاوریدتان درمیان بگذارید و جام وجود ایشان را از عشق سیراب کنید. خبر بدی به دست شما می‌رسد؛ از هم‌ا‌کنون خودتان را برای این خبر بد آماده کنید و اجازه ندهید اخبار ناگوار، روزتان را خراب کند. با خرج غیرمنتظره‌ای روبرو خواهید شد، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز باشید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از دوستان یا آشنایان وجود دارد، اما این مشاجره سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به صلح و آشتی ختم می‌شود. فردی که به او پول قرض داده‌اید، امروز قرض خود را پرداخت می‌کند. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۲/۲۵‍

به خاطر داشته باشید که پرخوری و مصرف خوراکی‌های ناسالم سلامت شما را به خطر خواهد انداخت. معامله یا عقد قرارداد پرسودی را در پیش دارید، اما از انجام این معامله می‌ترسید و نگران هستید که ضرر کنید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز بهترین زمان برای معامله و عقد قرارداد است، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با قطعی کردن این معامله، سود سرشاری را روانه حساب‌های بانکی‌تان کنید.  علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید.  روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگتان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید. 

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۲/۲۵‍

روز را با انرژی سرشاری آغاز کرده‌اید، اما فشارهای کاری ممکن است زمینه ناراحتی‌ شما را فراهم کند. گرفتاری مالی برای شما ایجاد می‌شود و حساب‌ و کتاب‌هایتان به هم می‌ریزد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی اجازه ندهید مشکلات مالی دوباره دردسری برای شما ایجاد کند.   مشکلی سر راه شما قرار می‌‌گیرد، این مشکل را بیش‌از‌حد بزرگ نکنید و مطمئن باشید با مشکلی طرف نیستید که راه‌حلی برای آن پیدا نشود. قدرت محبت را نادیده نگیرید و امروز بیشتر از همیشه مهربانی کنید. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای خلاقانه اختصاص دهید. روز حساسی را در پیش دارید و اگر حواستان نباشد، سرتان به انجام کارهای غیرضروری بند می‌شود و از کارهای مهم عقب می‌مانید، در نتیجه امروز را بیشتر از همیشه جدی بگیرید و روز را بدون هیچ‌گونه اتلاف ‌وقتی به پایان برسانید. همسر یا عشق ‌ زندگیتان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق ‌زندگیتان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید. دنیا را سخت نگیرید و مشکلات را نمک زندگی بدانید. 

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۲/۲۵‍

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. باید تصمیم مهمی را اتخاذ کنید، اما جایی برای نگرانی نیست و از این تصمیم پشیمان نخواهید شد. مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید. احتمال زیادی وجود دارد که با حرف یا کار ناپسندی، زمینه دلخوری یکی از اعضای خانواده را فراهم کنید. بیشتر از همیشه مواظب حرف‌ها و رفتار خود باشید و روز را بدون ناراحتی به پایان برسانید. اعتمادبه‌نفس سرشاری دارید، اما از این روحیه استفاده کافی را نمی‌برید، از امروز خودتان را دست‌کم نگیرید و به موفقیت‌های بیشتری فکر کنید.  فرصت فراغتی که دست می‌دهد را به رسیدگی به منزل اختصاص دهید.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۲/۲۵‍

به فکر سلامتیتان باشید و مقداری استراحت کنید. فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در نصیحت وارد می‌شود. اندرزهای این فرد را با چشم بسته قبول کنید و مطمئن باشید انجام نصیحت‌های این فرد فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. روی موفقیت یکی از اعضای خانواده حساب‌ باز کر‌ده‌اید و توقع‌های زیادی از ایشان دارید، اما امروز به این نتیجه می‌رسید که این توقع‌ها بی‌جا است و نباید انتظار بیش‌ازحدی از این فرد داشته باشید و او را تحت فشار قرار دهید. با اتفاق فرخنده‌ای در رابطه با همسر یا عشق ‌زندگیتان روبه‌رو خواهید شد. روز حساسی را برای عاشقی در پیش دارید و ممکن است رفتار و گفتار ناپسندی از شما سر بزند. شرایطی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید.  اعضای خانواده نظرهای خود را به شما تحمیل می‌کنند، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کنید و استقلال فکری خود را به اطرافیان ثابت کنید. زود از کوره در نروید و اجازه ندهید مشکلات پیش‌پاافتاده شما را ناراحت کند.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۲/۲۵‍

انسان شجاع و نترسی هستید و از چیزی هراس ندارید، این روحیه امروز برای حل مشکلات به کمک شما می‌‌آید.  به خودتان قول بدهید که از امروز به بعد، بیشتر از همیشه قدر پول و زمان را بدانید و به لطف پس‌انداز و وقت‌شناسی دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. زندگی را جدی نمی‌گیرید و این رویکرد باعث شده تا کارهای مهمِ زندگی شما با شکست روبه‌رو شوید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با نظم و برنامه‌ریزی، زندگی را با جدیت بیشتری دنبال کنید. به فکر آغاز کار جدیدی هستید، اما برای انجام این کار اعتمادبه‌نفس لازم را ندارید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با جویا شدن نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، اعتماد‌به‌نفس لازم را برای انجام این کار بدست بیاورید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده و ثابت می‌کند که از همیشه بیشتر عاشق‌ شما است.   

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۲/۲۵‍

حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. قصد عقد قرارداد مالی جدیدی دارید، اما آن‌گونه که انتظار دارید از این قرارداد سود نخواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قبل از عقد هرگونه قرارداد مهمی، نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را جویا شوید.   توانایی چشمگیری در متقاعد کردن اطرافیان دارید، امروز از این روحیه به نفع خود بهره بگیرید.   اجازه ندهید وقت باارزش شما به انجام کارهای غیر ضروری تلف شود.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۲/۲۵‍

از زندگی که دارید راضی نیستید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که دست از سرزنش خود بردارید و به فکر تقویت روحیه‌تان باشید. به هر قیمتی که شده به ایده‌ای که به ذهنتان خطور کرده جامه‌ عمل بپوشانید. اهمیتی به انجام کارهای منزل نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز با مشارکت بیشتر در انجام کارهای منزل به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید.  روزگار بر وفق مراد شما است و کارهای امروز راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام می‌شود. خاطره‌های تلخی را از همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و این خاطره‌های ناخوشایند دائم در ذهن‌ شما زنده می‌شود، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق ‌زندگیتان ایجاد کند و امروز به خودتان قول بدهید که خاطره‌های تلخ را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته است. حرف‌های ناگفته زیادی دارید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سفره دل‌تان را پیش فردی که سنگ‌صبور شما است، باز کنید.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۲/۲۵‍

دغدغه‌های زیادی در زندگی دارید و اجازه داده‌اید که این دغدغه‌ها آرام و قرار شما را از بین ببرد، ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و رویکردی همراه با آرامش به زندگی داشته باشید.  به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و اگر حواستان را حسابی جمع کنید، در معامله‌ها پول خوبی به جیب می‌زنید، از این وضعیت درس بگیرید و در آینده زمینه افزایش درآمد و سود را فراهم نمایید.  اعضای خانواده ولخرجی‌های زیادی می‌کنند و این شرایط گرفتاری مالی شما را به دنبال داشته است. در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و از ایشان بخواهید تا جانب احتیاط را در خرج‌های خود نگه دارند. توقع‌های بی‌جایی از عشق ‌زندگیتان نداشته باشید. در غیر این صورت ادامه این رفتار چیزی به غیر از دلخوری‌های بیشتر برای همسر یا عشق ‌زندگیتان به دنبال ندارد. شرایطی مهیا می‌شود تا مشغول کارهای دلخواه شوید.  احتمال اختلاف نظر شما با فردی وجود دارد. اجازه ندهید این اختلاف نظر زمینه دلخوری میان شما و این فرد را ایجاد کند و به هر قیمتی که شده ماجرا را ختم به خیر کنید. 

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۲/۲۵‍

روز بسیار پرکاری در پیش‌ رو دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به رغم حجم زیاد کارها، انرژی سرشاری دارید و از انجام کارهای امروز خسته نخواهید شد. برای سرمایه‌گذاری با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید و پولتان را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که ضرری به دنبال نداشته باشد.  یکی از اعضای خانواده امروز خرج هنگفتی روی دست شما می‌گذارد. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید تا در آینده شاهد چنین اتفاق‌هایی نباشید.  عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید.   مدتی است رابطه میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان گرمای سابق را ندارد و آن‌چنان که باید و شاید به یکدیگر محبت نمی‌کنید. قبل از اینکه این شرایط فاصله‌ای عمیق میان شما و  عشق‌ زندگیتان ایجاد کند، فکری به حال این وضعیت بردارید و آتش عشق میان خود را شعله‌ور کنید.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۲/۲۵‍

از مشکلات هراسی به دل راه ندهید و مطمئن باشید از وضعیتی که به آن گرفتار هستید سربلند بیرون خواهید آمد.  به خاطر داشته باشید که راه افزایش پول و ثروت از میان صرفه‌جویی و پس‌انداز می‌گذرد. مشاجره‌ای میان اعضای خانواده بر سر چیزهای کوچک و پیش‌پا‌افتاده ایجاد شده و اهل منزل روز پر تنشی را تجربه می‌کنند. برای حل این مشاجره پا درمیانی کنید و اجازه ندهید مشکلات کوچک و بی‌اهمیت، زمینه ناراحتی و دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند.  فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا دستی به سروروی منزل خود بکشید. در آینده نظم‌و‌ترتیب بیشتری در زندگی داشته باشید و اجازه ندهید منزل یا محل‌کار شما بیش از حد شلوغ شود. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. برای گذر از این اتفاق با فردی که سنگ‌صبور شماست، صحبت کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. دلخوری‌هایی که میان شما و عشق ‌زندگیتان وجود دارد را به باد فراموشی بسپارید. 

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۲/۲۵‍

اجازه ندهید ترس و هراس جلوی موفقیت و پیشرفت‌ شما را بگیرد. از امروز زندگی را با جسارت بیشتری دنبال کنید و شک نداشته باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید. به حرف افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند گوش کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌‌تان خواهد شد.  انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و تاکنون عشق‌های زیادی را تجربه کرده‌اید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز عاشق‌پیشگی را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار و همیشگی باشید. در برابر مشکلات کمر خم نکنید و اجازه ندهید چیزی سد راه شما شود.  به فکر انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه هستید، امروز فرصت بهترین زمان برای کارهای خیرخواهانه است تا با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید.

 



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...