امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 21 ارديبهشت 1401 - 17:32
رئیس شورای اسلامی شهر برازجان:

اتحاد خبر: جلسه شورای اسلامی شهر برازجان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان و معاون عمرانی شهرداری برگزار شد. به گزارش اتحاد خبر، رئیس شورای اسلامی شهر برازجان گفت: نگاه شورای شهر؛ کمک و همراهی با دانشگاه است. رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورا نیز گفت: شورا و شهرداری  از کارهای پژوهشی شهری استقبال می کنند...

 

اتحاد خبر - ساناز دانشگر: جلسه علنی شورای اسلامی شهر برازجان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان و معاون عمرانی شهرداری برگزار شد.


 
به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، بعداز ظهر سه شنبه بیستم اردیبهشت ماه جلسه علنی شورا با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان واحد برازجان و معاون عمرانی شهرداری برگزار شد.

 

نگاه شورای شهر؛ کمک و همراهی با دانشگاه است
رئیس شورای اسلامی شهر برازجان گفت: دانشگاه آزاد از ارکان فرهنگی و مولفه جامعه مدنی ما است و وظیفه داریم که هر کمکی در هر حوزه ای با نگاهی که کمک به دانشگاه باشد را انجام بدهیم.

 

 
ارسطو قائدی به تاکید به همکاری با دانشگاه آزاد اظهار کرد: نگاه شورا نگاهی توام با همراهی و همکاری است که سعی بر این داریم در سال جاری مشکل دانشگاه آزاد حل شود و دغدغه شما تنها در مسائل علمی باشد.
وی اضافه کرد: پیشنهاد می شود کارگروه مشترک بین دانشگاه و کمیسیون فرهنگی شورا ایجاد شود و مواردی را که می توانیم انجام بدهیم مشخص شود و در خصوص پایان کار ساختمان دانشگاه نیز اگر کمکی از طرف شورا برمی آید انجام خواهیم داد.

 

استقبال شورا و شهرداری  از کارهای پژوهشی شهری
رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورا نیز با اشاره به اینکه افتخار 10 سال همکاری در حوزه های مختلف با دانشگاه آزاد اسلامی شهر برازجان را دارد گفت: اگر بخواهیم پیشرفتی داشته باشیم در حوزه شهری باید کارها به سمت علمی پژوهشی پیش رود که کارهای پژوهشی خوبی در زمینه های مختلف می توان انجام داد.

 

 
مهدی بهبهانی اظهار کرد: دانشگاه اگر در بحث پژوهشی خصوصا در حوزه شهری فعالیتی داشته باشد حمایت کامل در حوزه شورا و شهرداری را انجام خواهیم داد.
وی با توجه به ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی شهر برازجان افزود: با توجه به اینکه  دانشگاه آزاد ظرفیت دانشجویی و سخت افزاری خوبی دارد می توانیم در کنار هم همکاری کنیم.

 

مشکل پایان کار ساختمان دانشگاه آزاد برازجان حل شود
رئیس کمیسیون اداری مالی شورای شهر برازجان گفت: یکی از دغدغه های دانشگاه آزاد اسلامی از گذشته تا الان مشکلاتی در خصوص ساختمان دانشگاه و اینکه یک سری ساخت و سازهای آن ها غیر مجاز و خارج از میزان پروانه ساختمانی انجام شده است.

 

 
مسیب غریب زاده  در خصوص ساختمان دانشگاه آزاد اظهار کرد: باید ملک دانشگاه آزاد کارشانسی شود؛ در شهرداری مساعدت و به کمیسیون ماده 100 برود و با توجه به اینکه دانشگاه آزاد مرکز علمی فرهنگی و آموزشی و افتخاری برای دشتستان است مساعدتی صورت گیرد تا نخواهند هزینه زیادی پرداخت کنند.
وی ادامه داد: ساختمان دانشگاه آزاد پایان کار ندارد و حتما باید پایان کار آن صادر شود و این در گرو مساعدت شورای شهر و شهرداری است.

شورا بدون حاشیه به کار خود ادامه می دهد
نائب رئیس شورای شهر برازجان ضمن قدردانی از ابراز همدردی مردم در خصوص درگذشت همسرش گفت: از مردم شهر برازجان و بقیه شهرستان ها و همکاران شورایی که در جهت ابراز همدردی بصورت تلفنی، پیامکی، حضوری، ارسال تراکت و بنر همدردی کردن کمال تشکر و قدردانی را دارم.


 
مهراب بنافی  اظهار کرد: فلسفه وجودی شورای اسلامی خدمت به مردم در همه امور است؛ مردم شهر برازجان آگاه هستند که شورا بدون حاشیه به کار خود ادامه می دهد و برنامه هایی که نیاز است در کنار همه مسئولین بوده و خواهد  بود.

رئیس کمیسیون جوانان و نخبگان شورا با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد یکی از دانشگاه های خوب کشور است گفت: انتظار می رود خدمت رسانی خوبی از نظر علمی و فرهنگی به جوانان ما داشته باشند که در این خصوص می طلبد دانشگاه و شورا در کنار هم باشند.

رشته های تحصیلات تکمیلی متناسب ایجاد شود
رئیس کمیسیون عمران شهری شورا با تاکید به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی پایگاه عظیم فرهنگی، مردمی، علمی و اجتماعی است گفت: مسائل و مشکلاتی که در دانشگاه مطرح می شود نباید مانع از رسالت اصلی آن که علمی و فرهنگی است شود.


 
حسین بی باک  با اشاره به اینکه شورا و شهرداری در کنار دانشگاه آزاد اسلامی است  تا مشکلات آن ها را به حداقل برسانیم اظهار کرد: یکی از مشکلات دانشگاه آزاد واحد برازجان عدم رشته های تحصیلات تکمیلی متناسب است که اگر دانشگاه در این خصوص نیاز به مساعدت داشته باشد شورا همکاری لازم را انجام می دهد.

 

دانشگاه نباید دغدغه پایان کار ساختمانی داشته باشد
رئیس کمیسیون حقوقی و بانوان شورای شهر برازجان گفت: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بزرگ ترین دانشگاه شهر است و دارای امکانات سخت افزاری و اساتید متخصص می تواند در طرح های پژوهشی برون دانشگاهی کمک کند.

 

 
صدیقه مهدویان پور اظهار کرد: دانشگاه باید محیط تربیت و تولید علم باشد نه اینکه دغدغه زمین و امکانات مربوط به پروانه ساختمان را داشته باشد.
وی افزود: با توجه به اینکه دانشگاه خانه تربیت فرزندان است و ما اعضای شورا یکی از شعارهایمان این بود که پروژه های عمرانی باید یک پیوست فرهنگی داشته باشد؛ دانشگاه می تواند در این زمینه کمک کند.
معاون دانشجویی دانشگاه آزاد برازجان گفت: افتخار داریم که در دانشگاه فضای شهید گمنام تا پاسی از شب درب آن به روی مردم باز بوده و مردم از امکانات مسجد دانشگاه در مراسمات خاص استفاده می کنند که اگر یک راه دسترسی راحت برای مردم و دانشجوها داشته باشیم، امکان خدمات بیشتری فراهم می شود.
مهدویان پور ادامه داد: دانشگاه آزاد برازجان ۹ کانون دانشجویی دارد که سه نشریه محصول کار دانشجوها است و کانون مشاور داریم که در آسیب های اجتماعی می تواند کمک یار شهرداری باشد.
وی تاکید کرد: خواهشمندیم شورای اسلامی مساعدت کند تا دانشگاه بتواند رسالت اصلی اش را انجام دهد‌.

همراهی شورای ششم با دانشگاه
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر برازجان گفت: در ابتدا باید با همراهی و همکاری یکدیگر مشکل پایان کار دانشگاه را حل کنیم و تا آنجا که در توان داریم در حوزه فرهنگی همراه دانشگاه باشیم.

 

 
سید عبدالمحمد کاظمی اظهار کرد: از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برازجان انتظار داریم با تلاش بیشتر رشته های بیشتری را در دانشگاه آزاد برازجان ایجاد کند‌.
وی تاکید کرد: شورای ششم همراه و کمک دانشگاه آزاد خواهد بود.

راه اندازی دانشکده مهارت و فناوری که موجب ایجاد اشتغال می شود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  دشتستان واحد برازجان ضمن تبریک روز شورا  گفت: در فصل جدید گام دوم انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی به سمت دانشگاه کار آفرین حرکت می کنیم و هدفمان این است دانش آموختگانی داشته باشیم آماده اشتغال به کار باشد.

 

 
اشکان معصومی با اشاره به اینکه با داشتن دانش آموختگان کارآفرین مشکلات عمده ای در حوزه اشتغال حل خواهد شد اظهار کرد: مجوز دانشکده مهارت و فناوری در برازجان گرفته شده است که صرفا رشته هایی که منجر به اشتغال شود را پوشش می دهد.
وی اضافه کرد: در حوزه پیرا پزشکی مصوبات خوبی از استان گرفته ایم که امیدواریم دو رشته در سال آینده دانشجو جذب کنیم که جزو نخستین شهرستان هایی هستیم که به حوزه علوم پزشکی ورود پیدا می کند.
معصومی افزود: خواهش داریم در خصوص مشکلات پایان کار ساختمان دانشگاه آزاد شورا و شهرداری کمک کنند.

 

 
وی ادامه داد: دانشگاه آزاد برازجان پتانسل های خوبی از جمله مسجد دانشگاه و گلزار شهدا را دارد که برنامه های متنوع فرهنگی انجام می شود که مورد استقبال مردم است که درخواست داریم راه دسترسی به آنجا را تسریع کنند تا بتوانیم فعالیت های اجتماعی بیشتری داشته باشیم.
معصومی بیان کرد: در دانشگاه آزاد برازجان مجتمع بزرگ مهمان سرا و رستوران را داریم که اگر راه دسترسی مجزایی برای آن در نظر گرفته شود می توانیم خدماتی را به شهروندان ارائه بدهیم.
وی در خصوص ساختمان درون شهر دانشگاه آزاد گفت: تمایل داریم این مکان به دانشکده مهارتی و کارگاه های شرکت های دانش بنیان  تبدیل شود.
معصومی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی برازجان تمایل دارد تفاهمنامه علمی و فرهنگی با شورا و شهرداری برازجان داشته باشیم که دانشجویان ما پایان نامه هایشان را در حوزه مسائل شهر برازجان ترسیم نمایند.
معصومی در پایان گفت: دانشگاه آزاد در حوزه های فرهنگی، آسیب های اجتماعی، همایش های ملی و منطقه ای و ... می توانیم در کنار شورا و شهرداری اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

راه حل معاون عمرانی شهرداری برای رفع مشکل ساختمان دانشگاه آزاد
معاون عمرانی شهرداری برازجان در خصوص مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در پروانه صادره دانشگاه آزاد حدود اربعه مشخص شده که دانشگاه موظف به عقب نشینی بوده و در سنوات قبل اقدام به حصارکشی برخلاف مفاد پروانه کرده اند ‌که تخلف است.


 
امرالله عباسی اظهار کرد: یک پروانه کاری دانشگاه آزاد دارد که میخواهیم پایان کار طبق پروانه کار صادر کنیم که  مفاد پروانه کار ایراداتی دارد.

وی ادامه داد: مانعی که الان وجود دارد بحث اربعه زمین است که زمین برای ما مشخص شود و خیابانی که بوده باید آزاد شود و نامه کروکی که مورد تایید اداره راه و شهرسازی باشد برای شهرداری ارسال کنند.


 
عباسی افزود: نقشه ازبیلت ساختمانی که احداث شده و جاهایی که کم و زیاد شده به ما ارائه دهید؛ مطابقت می دهیم و زیر بناهایی که دیده ایم لحاظ میکنیم و مازاد آن را به عنوان تخلف ساخت و ساز به کمیسیون ماده ۱۰۰ می فرستیم که با دانشگاه همکاری لازم را می کنند.

 

 

تصویب ۵۰ میلیون تومان کمک هزینه برای برنامه های قرآنی
یکی از فعالان حوزه قرآنی شهر برازجان نیز با حضور در جلسه شورا گفت: فعالیت های قرآنی در سطح شهر برازجان نیاز به مساعدت شورا و شهرداری دارد.

حاج عبدالرضا برازجانی ادامه داد: این برنامه تنها مربوط به مسجد قدس و کانون قرآن نیست بلکه طرح ملی بود که در شب های ماه مبارک رمضان از ۵۰ قاری استفاده کردیم و برای اولین بار بعد از ظهرها  نونهالان اجرای قرآن، تفسیر و مسابقه لایو داشتند.
وی ادامه داد: هر شب بالای ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر در برنامه شرکت می کردند و مسابقات اجرا می شد و پخش مستقیم را مردم در اینستاگرام می دیدند و اثر کشوری بسیار خوبی داشت‌ و از نقاط مختلف در مراسم شرکت کردند و تنها ارگانی که کمک کرد شورا و شهرداری بود.

 


در این جلسه مصوب شد ۵۰ میلیون تومان کمک هزینه برنامه شب های قرآنی در ماه مبارک رمضان به این برنامه کمک شود.  













 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...